KAA Gent had bijna andere coach: “Serieus over nagedacht”

KAA Gent had bijna andere coach: “Serieus over nagedacht”

Gepubliceerd: vrijdag 19 oktober 2018 om 10:46vr 19-10-2018 om 10:46

KAA Gent heeft na het ontslag van coach Yves Vanderhaeghe snel doorgeduwd en Jess Thorup als nieuwe hoofdtrainer aangesteld. Ook Felice Mazzu werd echter toegesproken.

Felice Mazzu zelf dacht ook na over het voorstel van de Buffalo’s. “Natuurlijk heb ik erover nagedacht”, is Mazzu eerlijk tegenover La Dernière Heure. “Ik steek niet weg dat ik daar goed over heb nagedacht. Er was contact, maar niet rechtstreeks met het bestuur van Gent. Zo ver ging het dus niet. Sinds ik bij Charleroi zit heb ik maar drie keer contact gehad met een ander clubbestuur, en dat is van Standard.”

“Ik laat mensen niet graag in de steek die mij vertrouwen. Misschien is mijn houding anders dan andere trainers. Ik denk niet alleen aan mijn carrière. Een carrière maak je niet alleen, die maak je samen met een staf en spelers. Als ik op een dag vertrek, zal dat op het juiste moment zijn. En dat is wanneer alle partijen daarmee akkoord zijn”, is Mazzu duidelijk.

Plaats een reactie

vrijdag 19 oktober 2018 om 11:05
Gentleman...
Vind ik leuk
Reagens +3447
vrijdag 19 oktober 2018 om 11:45
Gewoon verstandig. Denk niet dat die lang zou kunnen blijven bij ons. Goede coach, maar geen voetbal om warm van te worden.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:03
Met de wisselende vracht an middelmatige spelers heeft hij het meer dan behoorlijk gedaan en als mens een voorbeeld...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20191
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:51
Dit wordt het jaartje teveel bij Charleroi.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:56
als Mazzu naar een topclub wil , dan moet hij niet naar Gent gaan.
Met één titel in meer dan 100 jaar kan je moeilijk over een topploeg spreken
Er is maar één topploeg in België : RSCA
De enige ploeg die meerdere Europacups geeft gewonnen
Mechelen geeft ook één beker gewonnen maar dat zijn een bende failliete omkopers
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1056
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:39
Wat ben jij toch een mooie toevoeging van deze conversatie.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18203
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:52
AKA KURT BOECKEERT.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1056
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:07
Leeft dat nog :(?
Vind ik leuk
Lord Wenger +18203
vrijdag 19 oktober 2018 om 14:42
Onkruid vergaat niet.
Vind ik leuk
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:01
Mazzu is een toptrainer met passie voor voetbal. Misschien de beste van onze competitie !
Vind ik leuk
Reagens +3447
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:17
Breaking!!!

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/847580/aa-gent-ging-voor-belgische-piste-heb-er-serieus-over-nagedacht-.html

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws