“Anderlecht heeft maar één speler voor wie mensen komen en die staat te zwaar”

    “Anderlecht heeft maar één speler voor wie mensen komen en die staat te zwaar”

    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:32

    Anderlecht kan nog geen potten breken in de Jupiler Pro League. Paars-wit begon met torenhoge ambities aan het seizoen, maar de ploeg van coach Hein Vanhaezebrouck draait niet hoe het zou moeten.

    Dat ziet ook Johan Boskamp. "Laat ik het netjes zeggen: ik geniet er niet van. Ik heb 'de baas' (Constant Vanden Stock, red.) gekend. Die zei maar twee dingen. Ten eerste: 'Je moet winnen.' Sjah, dat moet je overal. En ten tweede: 'Het voetbal moet spektakelrijk zijn.' Tegenwoordig lijkt dat laatste niet meer van tel. Erg toch?", laat Boskamp weten aan Het Laatste Nieuws.

    "Gelijk hebben ze - daar staat het huis toch voor? Ik weet wel dat de tijden veranderd zijn, maar Anderlecht zou niet mogen veranderen. Anderlecht is anders. Er zit maar één speler in de selectie voor wie de mensen naar het stadion komen: Bakkali. Hij zou met zijn acties en dribbels plezier kunnen bezorgen, maar hij staat een kilo of tien te zwaar - ik overdrijf een beetje."

    Plaats een reactie

    Frefke +630
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:51
    Bossie, ja iedereen ziet dat Bakkali te zwaar staat en ik vind dat daar maar weinig wordt aan gedaan... We zijn nu toch eind oktober...
    Vroeger stond Bassegio ook te dik, maar in een mum van tijd was dat er af... veel hangt van het karakter van de speler af natuurlijk maar toch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:55
    Dat bossie dan zelf het roer in handen neemt. Ze weten het allemaal zoveel beter
    Vind ik leuk
    Frefke +630
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:14
    Maar je moet geen strateeg zijn om dit te zien...
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:55
    Kan ook niet begrijpen dat een professionele voetballer zo vet kan zijn.
    Vind ik leuk
    freeman +11547
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:03
    Van een te vet leven en een te vette wedde ! :-)
    Vind ik leuk
    K1908 +820
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:05
    Baseggio was minstens even vet he.
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:13
    Klopt maar die ging zowa op en af he. En die had wel een meerwaarde. Maar ik begrijp het niet. Zou niet mogen.
    Vind ik leuk
    JanB +5980
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:05
    Dat is nu al drie jaar dit talent met zichzelf loopt te worstelen
    Nà PSV is het slechts een schim van wat hij toen liet zien
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:14
    En toch zie je dat het er in zit. Dat is frustrerende. Hij zal zich sowieso niet verzorgen zoals het moet.
    Vind ik leuk
    camargue +2496
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:18
    het zijn allemaal spieren naar het schijnt :)
    Vind ik leuk
    K1908 +820
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:06
    Wel kort door de bocht.
    Ik ga ook voor Saelemaekers.

    Saief, Trebel, ... Zit ik ook voor in het stadion...

    Wil ik beter materiaal, NATUURLIJK...
    Maar overdrijven is erover.. :-)
    Vind ik leuk
    Brick +734
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:02
    Ik kom voor al die ezels jammer genoeg
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:50
    Hoe vettiger hoe prettiger.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws