Lukaku onder vuur na uitspraken over vertrek: Heel onrespectvol

    Lukaku onder vuur na uitspraken over vertrek: "Heel onrespectvol"

    donderdag 18 oktober 2018 om 18:33

    In Engeland hebben ze de uitspraken van Romelu Lukaku niet in dank aangenomen. De Rode Duivel gaf aan dat hij een vertrek naar Italië ooit wel ziet zitten. Maar daar krijgt hij nu heel wat kritiek voor.

    Lukaku gaf onlangs nog aan dat hij een vertrek naar Italië wel ziet zitten. Vooral Juventus lijkt de Rode Duivel wel te liggen. Gary Pallister, ex-speler van Manchester United, is niet tevreden met die uitspraken.

    "Het is onrespectvol om over andere clubs te spreken wanneer je nog onder contract ligt bij een andere ploeg", zet Pallister aan 888sport. "Je mag er gerust over nadenken, maar je moet het dan ook niet op papier laten zetten door journalisten. Daar heb ik een probleem mee", geeft hij aan.

    Man Utd heeft ook geen al te best seizoensbegin achter de rug. "Net wanneer de club in een stressvolle periode zit, zegt je topschutter dat hij graag eens naar een andere competitie zou verhuizen. Dat is geen ideaal scenario", besluit Pallister.

    Plaats een reactie

    donderdag 18 oktober 2018 om 18:42
    Wat is daar nu verkeerd mee , ze zitten continu op zijn kap en hij is niet goed genoeg. En nu dat ze hem kwijt kunnen spelen aan de Italianen is het ook niet goed.
    Vind ik leuk
    RD +797
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:46
    Hun behandeling van Lukaku is dat vaak ook. En waarom zou hij niet over ambities mogen beschikken als 25-jarige?
    Vind ik leuk
    jericho666 +2279
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:47
    Hij heeft toch gezegd "ooit" en niet "na dit seizoen". Of verwachten al die Man U iconen dat hij zijn ganse carrière daar zal blijven?
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:41
    Het woordje ooit is neergepend door de schrijver van het artikel. Wat hij werkelijk gezegd heeft, hier heb je het raden naar.
    Vind ik leuk
    Time +224
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:16
    De rest is toch ook neergepend door de schrijver?
    Vind ik leuk
    Amongoth +160
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:51
    Ik weet niet of je ook op de site van voetbal24 zit, misschien kun je daar eens een kijkje nemen.
    Als het zo blijft doorgaan, hebben we binnenkort, een Real1, Real2, en Real3.
    Er wordt zoveel onzin neergeschreven, de saga’s Messi gratis weg,Ronaldo,Hazard,Neymar naar United, alhoewel, hij een uur er voor staat te janken dat hij per direct het vliegtuig naar Barcelona pakt.
    Een mens wordt moe van al die onzin.
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1092
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:03
    Die Britten zijn maar een bende mietjes hoor *weenween* *50 jarige mannen op de voetjes getrapt van 1 reactie* Wat voor verwijfde generatie is mij dat daar zeg. HOP BREXIT HOP!
    Vind ik leuk
    Vancamp +81
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:44
    Wiens brood men eet diens woord men spreekt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws