Nieuwe datum zitting Wesley en Carcela kan voor moeilijkheden zorgen bij Club

    Nieuwe datum zitting Wesley en Carcela kan voor moeilijkheden zorgen bij Club

    donderdag 18 oktober 2018 om 17:48

    De affaire rond de schorsing van Wesley Moraes, Mehdi Carcela, Eric Ocansey en Loris Brogno krijgt weer een nieuwe wending. De zitting over hun mogelijke schorsing verandert alweer van datum.

    Aanvankelijk stond de zitting van het viertal gepland voor vrijdag 26 oktober. Maar 'om een eerlijk verloop van de competitie te garanderen' heeftde Geschillencommissie Hoger Beroep van de KBVB besloten om dat een week te vervroegen. Dat meldt Belga.

    Het viertal kan daardoor voor de wedstrijden van de elfde speeldag nog geschorst worden. Vooral slecht nieuws voor Club Brugge, dat diezelfde dag nog moet spelen tegen Waasland-Beveren. Als Wesley uiteindelijk toch nog een straf krijgt, zal Leko enkele uren voor de aftrap zijn plannen nog snel moeten veranderen.

    De inbreuken dateren al van begin augustus. Maar door de juridische strijd over de indicatieve tabel liet een definitieve uitspraak op zich wachten. Als Bondsprocureur Marc Rubens erin slaagt om bewijzen te leveren, wordt hun strafmaat gebaseerd op de indicatieve tabel van vorig seizoen.

    Plaats een reactie

    Basvyncke +664
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:50
    Kan iemand Vuud Rormer inlichten?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4418
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:57
    hoe is die nu nog nie geschorst hahahhah
    Vind ik leuk
    Basvyncke +664
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:59
    Heb net ontdekt dat er een nieuwe op het forum is. Mesley Woraes. Verdacht
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4418
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:01
    mss is vuud hier effe geschorst en is dit een 2de account. Duidelijk dezelfde persoon
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:04
    Net gehoord,Vuud is opgenomen , zijn alias heeft het over genomen
    Vind ik leuk
    freeman +11511
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:14
    Vraagt al weken om zelf geschorst te worden ! :-)
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +365
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:59
    en Mesley Woraes ook!
    Vind ik leuk
    9000 +336
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:30
    Zal het aan zn maat Velle Jossen doorgeven ☝️
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:59
    Zijn vrouw heeft dat al gedaan
    Vind ik leuk
    Toca +36525
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:12
    Ssssssst maak hem niet wakker. Hij slaapt zo braaf.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:16
    Slaappilletjes gehad op de psychiatrie
    Vind ik leuk
    freeman +11511
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:16
    idd maak nooit slapende honden wakker ! :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:55
    Prachtig staaltje journalistiek, alleen speelt FCB tegen Waasland Beveren op 19 oktober, zegt genoeg over deze pagina en haar supporters
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1908
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:06
    Als zijn advokaat zou ik pleiten wegens de weken stalking hier en in de media 1dag ,goed gedrag tijdens de wedstrijden 1dag ,pijn en smart wegens uitblijven uitspraak 1dag, 2 dagen reeds uitgezeten dus nog 1 dag schorsing om iedereen kontent te stellen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    Kingambo +1682
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:38
    Wat een klucht
    Vind ik leuk
    blondel +2584
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:13
    "Om een eerlijk verloop van de competitie te garanderen"Daarvoor zijn ze al 2 maand te laat.Mischien kan men ze schorsen tijdens de winterstop,lijkt me een goed idee.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:19
    Coucke krijgt het weer geregeld
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:57
    Zie hier vooral weer een paar kubussen van andere ploegen die er als de kiekens bij zijn om hun hal te spuwen. Maar een ding is zeker, met of zonder schorsing, we spelen kampioen, want de rest is veel te zwak. Alleen Genk kan tippen aan ons, maar die houden dat geen jaar vol.
    En voor de anderen, spijtig, tevergeefse moeite.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws