Opvallende move: Scouting coördinator verlaat Club Brugge en praat met Gent

    Opvallende move: Scouting coördinator verlaat Club Brugge en praat met Gent

    donderdag 18 oktober 2018 om 16:20

    KAA Gent heeft maatregelen genomen na de tegenvallende start. Coach Yves Vanderhaeghe is inmiddels vervangen door de Deen Jess Thorup. Op korte termijn zal er ook versterking bij Club Brugge worden gehaald.

    Voorzitter Ivan De Witte en manager Michel Louwagie lagen de afgelopen weken eveneens flinken onder vuur. Met name Louwagie werd geviseerd, omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor het falende transferbeleid. Gent beseft dat het op dit vlak beter moet en is hard op weg om het scoutingsapparaat te versterken met Peter Verbeke.

    Verbeke was tot donderdag actief als scouting coördinator, maar is per direct weg bij de landskampioen. 'Donderdag werd een einde gesteld aan de overeenkomst met Peter Verbeke, scouting coördinator. Peter Verbeke onderhandelt met KAA Gent', meldt Blauw-Zwart op haar website. Verbeke was sinds 2013 werkzaam bij Club.

    Plaats een reactie

    Blue-Blanc +365
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:23
    Dat gaat pieken! :)
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2845
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:27
    Zolang het de scouts zelf niet zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:33
    Hij zal zeker ook meer geld verdienen he er loper er nog betere rond ok groetjes.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:17
    Wat ik mij afvraag is om welke reden die gast ineens zijn valies moest pakken?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:37
    Blijkbaar omdat het uitgekomen is dat hij met Gent praatte..

    Vervelend...weet natuurlijk de targets voor deze winter en volgende..

    Zou niet mogen...eerst ontluizingsperiode van een jaar ( niet-concurrentiebeding )
    Vind ik leuk
    firedwarf +3141
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:10
    daarvoor betalen ze zo mensen te weinig... tzijn geen topmanagers die effe van bedrijf switchen...
    overigens, alle ploegen in belgie vissen zowat in dezelfde vijver... toon maar aan dat het overnemen van zo een persoon ten nadele is van uw targets voor deze winter?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:17
    Had Bayat-aandelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:50
    Dan blijft er in gelijk welk clubbestuur(staf) niemand meer over
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:39
    Volgens de Anderlecht-coryfeeën zijn we zodanig slecht dat ze ook al onze scouts komen weghalen..

    Kan tellen als voorbeeld....
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14947
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:04
    Watteeuw maakt de omgekeerde beweging.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:17
    Ge moogt hem houden!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:40
    Maakte toch geen slechte transfers op het eerste zicht 😯
    Vind ik leuk
    Vlad +2215