'Anderlecht zonder flanken en Boeckx, nog steeds twijfels over Trebel en Morioka'

    'Anderlecht zonder flanken en Boeckx, nog steeds twijfels over Trebel en Morioka'

    donderdag 18 oktober 2018 om 08:48

    Anderlecht begint weer aan de competitie met een wedstrijd tegen Cercle Brugge. Dat zal niet met de sterkst mogelijke ploeg gebeuren. Zo zijn er enkele afwezigen en twijfelgevallen.

    Zo kan Hein Vanhaezebrouck zeker geen beroep doen op zijn twee flanken. Elias Cobbaut is nog steeds geblesseerd en Alexis Saelemaekers is er door schorsing ook niet bij. Tegen Cercle Brugge zit hij de eerste van zijn twee schorsingsdagen uit na zijn rode kaart tegen Union.

    Bij Anderlecht moet men ook hopen dat Thomas Didillon fit blijft. Tweede doelman Frank Boeckx sukkelt namelijk met een liesblessure. Hij zou enkele weken aan de kant moeten blijven. Dat meldt Het Nieuwsblad.

    Verder is er nog het vraagstuk-Trebel. De middenvelder sukkelt ook al een tijdje met een blessure. Hein Vanhaezebrouck gaf zijn kapitein deze week alvast rust. Hij zou toch inzetbaar moeten zijn voor de partij tegen Cercle Brugge. Ook Ryota Morioka lijkt klaar voor de partij. Hij had last aan de knie, maar een scan wees alleen een kneuzing uit.

    Plaats een reactie

    Wankstar123 +1375
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:54
    Amuzu kan gerust Cobbaut daar dus vervangen zoals hij al deed...
    Saief kan ook.
    Saelemaekers zijn flank kan niemand vervangen die is te belangrijk geworden
    Vind ik leuk
    juan +275
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:58
    Valt Najar zo door de mand? Het zou anders een goed alternatief zijn.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1375
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:00
    Nee dat niet maar hij heeft niet dat extra tikkeltje magie dat Saelemaekers wel heeft
    Vind ik leuk
    K1908 +859
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:18
    Hij heeft/had dat zeker wel!
    de laatste wedstrijd was zeer triest, maar dat wil toch niet zeggen dat hij verleerd is wat hij kon.

    Momenteel heeft Saelemaeckers zeker een streep voor, maar Najar zou een waardige vervanger moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3061
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:27
    Hoe lang is saelemakers eigenlijk geschorst?
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4784
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:40
    Staat in tekst.
    Tegen Cercle Brugge zit hij de eerste van zijn twee schorsingsdagen uit na zijn rode kaart tegen Union. ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:41
    Saelemaeckers is 2 matchen geschorst en Wesley?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:28
    Op die manier is de waarde van Najar ook aan het verminderen.
    Vind ik leuk
    K1908 +859
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:19
    Spijtig genoeg inderdaad.
    De blessures zijn er teveel aan geworden, hoe lang is het geleden dat hij enkele maanden zonder last speelde/uberhaupt kon spelen...

    Als die geveoligheid niet verbeterd, is er een serieus talent verloren gegaan. Doodzonde...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:44
    Hopelijk is Trebbie erbij ze!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:31
    is wesley al geschorst?
    Vind ik leuk
    Basvyncke +682
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:54
    Alles goed Vuud Rormer?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws