'Heel Club Brugge staat voor 200 procent achter Leko, hij komt weer terug'

    'Heel Club Brugge staat voor 200 procent achter Leko, hij komt weer terug'

    donderdag 18 oktober 2018 om 07:00

    Ivan Leko heeft een heel bewogen periode achter de rug. De Kroaat wordt door het parket verdacht van witwaspraktijken, al gaat dat volgens zijn advocaat Walter Van Steenbrugge amper om één niet aangegeven betaling. Het was een moeilijke periode voor de Kroatische trainer, maar hij heeft al zeker één houvast: Club Brugge.

    Volgens zijn assistent Edward Still gaat het steeds beter met de Kroaat. "Het gaat... redelijk goed met Ivan. Eigenlijk kan of wil ik niet te veel zeggen over de gebeurtenissen van de afgelopen week. Ik kan wel zeggen hoe hij in elkaar zit. Ivan is een goede, eerlijke man. Echt waar", klinkt het.

    Club Brugge steunt hem ook in deze zaak. "Heel Club Brugge staat voor 200 procent achter de coach. De staf, het bestuur, de supporters. We gebruiken al onze energie om hem te ondersteunen. Want Ivan is belangrijk voor de ploeg. We weten dat hij onze steun nodig heeft", zegt Still in Het Laatste Nieuws.

    Waasland-Beveren
    Leko staat vrijdag weer in de spotlights, voor de wedstrijd tegen Waasland-Beveren. "Natuurlijk heeft hij het niet makkelijk. Maar Ivan vindt nog steeds dat we de mooiste job ter wereld hebben. Dat is niet veranderd."

    Still gelooft dan ook dat Leko niet bij de pakken zal blijven neerzitten. "Toen we samen bij STVV werkten, was onze start dramatisch. Na vijf, zes maanden stonden we laatste. Achttien maanden later was Ivan Leko kampioen van België. Nu komt hij weer terug. Zéker van", geeft Still aan.

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +11726
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:20
    Voor 1 betaling opgepakt worden? Eentje van 2 miljoen dan...
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:23
    Jaloezie is blijkbaar van alle tijden he
    Pater prefect !!!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:25
    wat dit met jaloezie te maken heeft, ontgaat mij compleet. Ter info, er is niemand jaloers op alles wat blauwzwart aanbelangt. Kzou ook niet weten waarom. Geen enkele reden toe
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:37
    Ter info waneer uw mening terzake wenselijk is dan zullen we het u tijdig laten weten.
    Indien dit niet het geval is ,gelieve u dan ook van elk Mauve getint commentaar te onthouden.
    Verder wens ik u nog een fijne avond
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:41
    kunnen we dat dan van iedereen zeggen, wanneer het wenselijk is, zullen we het laten weten. Ga dan op forum gaan zitten van je favo club. Daar krijg je geen tegenkanting. Je mag tegelijk eens voor de spiegel gaan staan, want je eigen comment is zeer zeker op jezelf van toepassing. Kunnen we deze site van de eerste keer opdoeken als je jouw redenering gaan volgen.

    Voor u ook nog prettige avond
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:15
    Lange tenen en kort lontje.
    Troost u ge zijt niet den enige Mauve van dat kaliber
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:46
    Nogmaals, ga voor de spiegel staan, geen haar beter.
    Vind ik leuk
    Zero123 +649
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:27
    Zou je ook niet beter zwijgen?
    Remember nottingham.
    Vind ik leuk
    Xytox +991
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:53
    Da's ondertussen 34 jaar geleden en niemand die toen op de club zat, is er nu nog actief. Dat ga je dan als argument gebruiken terwijl jullie huidige trainer aan fraude doet en dan ook nog de beste vriend is van dé matchfixer in België!
    Er zijn al veel illustere voorgangers die gezegd hebben; "Wir haben es nicht gewußt" en dat heeft nooit echt gepakt hoor...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 07:54]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:08
    Mijne beste fraude is in belgie een nationale sport.
    En bekende mensen of grote vissen halen het nieuws.
    En kleine garnaaltjes zoals jij zitten te mokken in de hoek
    Om dat ze de kruimels van de grote niet mogen op eten.
    Dus stoppen me zeveren
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:44
    Zij mogen dat. Bayat, Van Holsbeeck en Vandenstock zijn krapuul, maar Leko wordt volgende week heilig verklaard.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:44
    Dag en nacht vershil hij heeft geen refs omgekocht en verhaeghe ook ni, maar jullie voorzitter wel dat is bewezen dus die titels van jullie daar is dan een groot reukje aan maar geen zuiver
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:48
    Hoe titels, dat was een Europese match 😂
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:09
    Probeer die tekst eens te begrijpen maar dat kunt ge niet of wil je niet
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3854
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:16
    Heeft een zwaar mauve trauma, die Lodecol. Je laat hem best in zijn waan. Hij is bovendien nogal zwak. Dat heeft hij al meermaals aangetoond op dit forum.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:27
    Wat heeft nottingham te maken met het huidig bestuur? Niks nada nul. Maw een argumentwaarde van zero :P
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:13
    Begrijpend lezen is te moeilijk ook voor u, zal duidelijk zijn de huidige voorz van u clubje heeft nog geen enkele titel behaald dus....... en verhaeghe is nog nooit betrapt op omkoping niet tegenstaande hier niks anders geschreven wordt
    Vind ik leuk
    ROBSON +2952
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:43
    1 euro of 2 miljoen euro de strafmaat blijft hetzelfde namelijk fraude.......enfin er is nog niks bewezen dus snaveltje dicht. In Het beerputje van couckske zal ook wel nog eens geroerd worden wees gerust. En dat zal niet over 2 miljoen gaan eerder 200 miljoen.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:55
    Butthurt much??
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:44
    Daar is Coucke weer 😂😂👌
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2932
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:52
    Verhaeghe wordt ook overal bij gesleurd door de paarse trollen... moet niet altijd van 1ne kant komen he
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:29
    Wat een argument weeral. Sorry maar dat is echt kleine kindjes praat
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:28
    En maar klagen over jaloezie woehahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:56
    Den azijnzeiker...paarsen zeker?

    I want to see you cry in the purple rain ...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:01
    En nu in verstaanbare taal aub? Komaan Gaby, je kan het!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:12
    Man, grow up and get a life, en luister eens naar prince om je te ontspannen..

    Stressen voor een onbereikbaar doel is zinloos..

    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:13
    Doel?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:14
    Beter zijn dan FCB
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:30
    euh wanneer is fcb beter dan rsca, dat gebeurd eens ja, maar das meer uitzondering dan regel. maar ja van u kunde zo'n domme uitspraken wel verwachten
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:43
    Gebeurd is met een T .. Mijnheertje van kust mijn kl..

    Palullewupper ....

    We leggen hier elke dag zo een nieweerd tussen onze boterhammen.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:50
    als we alle taalfouten van u gaan opsommen zijn we morgenvroeg nog bezig, stukske mislukte west fluut die nog niet eens zijn eigen dialect kan schrijven ;) allez om u toch een beetje toe te treden, kzalt anders schrijven. Dat is wel eens gebeurd ja, en in deze ist wel degelijk met een D :P
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:55
    Allez,,, ga terug naar school ..

    Maar pak maar een andere waar ze je de tegenwoordige tijd op een juiste manier aanleren..

    Stukske pretentie..
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:58
    hier slimmen, 'dat is wel eens gebeurd' sinds wanneer is dat tegenwoordige tijd??? voor ge iemand aanspreekt ga naar school, ge zou precies beter zelf gaan. Niks met pretentie te maken. Gij daarentegen, kunt wel nog wat educatie gebruiken blijkbaar. ;)
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:01
    Hopla het volgende proces vd Gaby. Ik denk dawe der me veel gaan staan 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:55
    Dat is juist...maar schrijven ...dat gebeurD eens, ja ...NIET..en dat was het initieel ..

    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:35
    Bahahaha! Gaby de Germanist gaat volledig de mist in! Lachen en gieren!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:02
    Allez. freddytje .zeg ne keer waar..?

    Waar naar school geweest?

    Dat gebeurD eens ja... Is dus juist, simpelen duts..
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:16
    dat is wel eens gebeurd' Wat is hier tegenwoordige tijd aan? Niks nada. Dus, nooit met een T manneke. met een T schrijf je als je bezig bent op het 'nu'. Dat is wel eens gebeurd is een zinsconstructie die niet op het heden praat.

    Trouwens, wie is er de taalnazi beginnen uithangen? Gij toch. doe het dan tenminste zelf correct. Waarvoor dank

    Het is hier dan ook een voetbalsite/forum, en geen grammatica site. Je mag anders daar je gading gaan zoeken, want inhoudelijk over voetbal praten gaat je ook niet zo goed af.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 16:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:43
    NOGMAALS !.het gaat daar niet over... Leer lezen aub..

    Het gaat over : dat gebeurD eens ja.....

    En k ga het Geen twee keer meer zeggen..

    Oelewapper...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:49
    Bij deze, wat was de toegevoegde waarde van uw gezaag eigenlijk?

    Het begon over het doel van Rsca is volgens u beter zijn dan Brugge.
    Correct me if i'm wrong, maar dat is gewoon zo, hoe lang is het ook al geleden dat blauwzwart won in Brussel. Juist ja.

    Rsca is in onderlinge duels gewoon de betere, clubje maakt de laatste jaren een inhaalslag dat is juist, maar ook niet meer dan dat.

    Wat was uw tegenargument? Een in uw ogen schrijffout. Leer eens bij de essentie blijven, want dit haalt als argument geen enkele waarde, valt gewoon onder de noemer spijkers op laag water.

    Houd u bij discussie bij het voetbal en begin niet te lullen over zaken die er inhoudelijk geen zak mee te maken hebben.

    Kzal maar afsluiten met wat ze in West Vlaanderen wel eens vaker gebruiken ; mutten :)

    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:35
    HoudT u bij discusses.. Betweter...

    T zou er nog maar aan mankeren dat anderlecht niet ieder jaar meedoet voor de titel. Centrumstad met 2 mio. Op 30 kms.. Wij zijn maar een boeregat maar wel een gezegend boeregat... Mooiste stad van belgie, dicht bij t zeetje, beter klimaat, peis en vrede en verlost van azijnpissers en kiekefretters..

    Nu nog een navenant stadion en we zijn vertrokken voor een mooie periode..

    We weten dat we niets van voetbal kennen ..t is er alle dagen aan te zien..

    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:51
    Brugge is idd de mooiste stad van Vlaanderen, maar wat heeft dat an sich met de voetbalploeg te maken? niks nada. Straks is het nog de verdienste van club brugge dat brugge een mooie stad is. Die discussie is al eens gevoerd, en kzal er met plezier op terug komen. Bxl je m'en fiche. Klotestad van hier tot in Tokio. Ik vereenzelvig mij met een voetbalploeg en niet met de stad waar die speelt. Mocht dat zo belangrijk zijn, kzou dan bvb veel liever voor een club als Valencia of nog lager Murcia gaan shotten ipv voor Real Madrid. Of pakweg in Duitsland, Munchen of Dortmund. Neen dank u doe mij dan maar Dresden of Dusseldorf ofzo.

    Ik spreek ook nooit over Boerengat, al weet ik wel dat er veel brugge haters dat wel doen, maar dat is me een brug te ver. Om de simpele reden, ik heb veel meer contact met west vlamingen dan je zou denken, meer dan goed voor me is als Rsca fan :P

    Trouwens u grammatica opmerking is foutief

    Het is houd u (gebiedende wijs). Stop maar met die opmerking, want ge slaat de bal meer fout dan iets anders.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:04
    Een stad en haar omgeving en spirit komt er zo maar niet..dat is een houding..

    De sossen met Onckelinx op kop hebben Brussel als stad verweesd achtergelaten.

    Dat was mijntien jaar geleden al duidelijk toen ik beurzen organiseerde op de Heizel ..

    Die verpaupering geeft ook een effect op RSCA..

    Heb ik niet gelezen dat geen 10% van de abos uit de 19 gemeenten komt en het totaal abos is nu al Lager fan FCB

    Dat stemt toch tot nadenken?


    En de taaltelefoon van de vlaamse overheid alsmede de taalunie geven je ongelijk alhoewel ik loet toegeven dat er subltitleiten zijn .. Je is zonder T e n U met... Meer afstandelijken en formele vorm.. Check out,,

    Case closed...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:10
    Bij deze u willen uitgeven voor iets dat je niet bent (taalnazi) terwijl je een grammaticale ramp bent :D Case Closed idd, en ga nu maar rustig in een ander topic zagen :)
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3854
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:49
    Laat het los. Het gebeurt en het is gebeurd. Maar wat maakt het uit!?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 17:53]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:16
    heel erg veel voor meneertje dien andere uitmaakt van pretentie en betweter. Terwijl hij inhoudelijk over de voetbaldiscussie niks te zeggen heeft blijkbaar. Vraag mij dan af, wat zo'n mensen hier komen doen. Ga dan naar een taalforum, hij zou er nog het 1 en ander van opsteken, ipv te roepen ga terug naar school :P
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:33
    Gaby lijdt aan grootheidswaanzin, woehahaha!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4433
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:53
    Voila wie heeft er nu pretentie :P zoals toca ook al aanhaalt, de pot verwijt de ketel. Again and again
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:04
    Ja allez waar....er is een verschil tussen slecht typen en uw spraakkunst niet kennen...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:44
    is wesley al geschorst?
    Vind ik leuk
    Kingambo +1687
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:56
    Die wordt niet geschorst gij, speelt naar het schijnt de volgende matchen met een enkelband 😂😉😂🤜
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2932
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:53
    Als standardsupporter zou ik in dit hele verhaal niet al te luid lopen toeteren... het is nog altijd door de advocaat van Standard dat dit hele spelleke begonnen is he! Is carcela trouwens al geschorst?
    Vind ik leuk
    Kingambo +1687
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:48
    Nee Carcela nog niet, is ook een grote schande ...maar goed gij neemt het al weer peroonlijk
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3854
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:55
    Goeie grap. Moet kunnen.
    Vind ik leuk
    BOEREH +185
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:16
    Wesley is NIET geschorst Vranjes wel eh🔥
    Vind ik leuk
    freeman +11548
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:51
    In Leko we trust !!!!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3854
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:00
    Zoals ik al zei, tsunami in een glas water. Dit wordt een onbelangrijk ambetant detail in de carrière van Leko.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:52
    HEEL Brugge????
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2932
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:55
    Die enkele tientallen groentjes niet meegerekend natuurlijk
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws