Vertenten zit nog steeds in de gevangenis: Het is zwaar voor hem

Vertenten zit nog steeds in de gevangenis: "Het is zwaar voor hem"

Gepubliceerd: maandag 15 oktober 2018 om 09:18ma 15-10-2018 om 09:18

Afgelopen woensdag daverde het Belgisch voetbal op zijn grondvesten. Operatie Propere Handen werd uitgevoerd en scheidsrechter Bart Vertenten werd opgepakt. De man is overigens nog steeds aangehouden.

"Ik heb mijn cliënt bezocht in de gevangenis", reageert de advocaat van Vertenten in Het Nieuwsblad. "Hij houdt zich ondanks ­alles mentaal sterk, maar het is zwaar voor hem."

Na de verdenking van het Parket over matchfixing bij twee wedstrijden van vorig seizoen, wil Cercle Brugge nu nog een match onderzocht zien worden. Zij lijken aan matchfixing te denken bij hun degradatiewedstrijd tegen KV Mechelen. "Ik heb hem ook het nieuws over die degradatiematch van Cercle voorgelegd, maar ik wil daar niets over kwijt", aldus de advocaat.

Plaats een reactie

Toca +44428
maandag 15 oktober 2018 om 10:04
Nooit de zeep oprapen Bart.
Vind ik leuk
AzEz86 +6851
maandag 15 oktober 2018 om 10:32
Of juist wel? Ieders heeft zijne meug...
Vind ik leuk
Toca +44428
maandag 15 oktober 2018 om 10:52
Met zijn vrouwke zou dat wel heel jammer zijn.
Vind ik leuk
ScheveStek +1700
maandag 15 oktober 2018 om 17:37
Ik stel mij vrijwilliger om zijn vriendin warm te houden!
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 13:00
Een Ronaldoke doen noemt dat tegenwoordig
Vind ik leuk
maandag 15 oktober 2018 om 12:14
Hij zit daar goed. Laat hem daar nog maar tijdje stinken. Hij kan nu de gevangeniscompetie gaan fluiten en daar alles fixen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17607
maandag 15 oktober 2018 om 13:10
Zoals DDT zou zeggen: "Een corrupte scheidsrechters, is een rijke scheidsrechter"
Vind ik leuk
blondel +3041
maandag 15 oktober 2018 om 14:59
De wereld op zijn kop.Een ref die (mischien) een match zou gefixt hebben zit al een ganse week in de cel.Daartegenover,een zatte autobestuurder die iemand doodrijdt en vluchmisdrijf pleegt,loopt de dag erna terug op vrije voeten;wat zou nu het ergste zijn?
Vind ik leuk
Den Didi +379
maandag 15 oktober 2018 om 15:05
Geen kompassen met zo iemand sorry voor mensen die daar anders overdenken!
Met het geld dat hij heeft gepakt kan hij nu uitgaven doen in de bak om met zijn fluit te spelen!!
Vind ik leuk
Jo +135
maandag 15 oktober 2018 om 15:25
Hij heeft de muur van zijn cel al laten uitbreken en terug laten plaatsen op 9m15
Vind ik leuk
Heppen1J +510