Vader van Kompany schrijft geschiedenis in Brussel tijdens verkiezingsdag

    Vader van Kompany schrijft geschiedenis in Brussel tijdens verkiezingsdag

    maandag 15 oktober 2018 om 08:35

    Verkiezingsdag werd ook in de familie Kompany een mooie dag. Voor Vincent, maar vooral voor Pierre Kompany. De vader van de Rode Duivel schrijft namelijk geschiedenis in ons land.

    Pierre Kompany van cdH wordt namelijk burgemeester van Ganshoren. Met Pro-Ganshoren behaalde hij 28,38% van de stemmen. Dat zijn er maar liefst 5,77% meer dan zes jaar geleden. Hij schrijft daarmee ook geschiedenis, zo weet Het Laatste Nieuws. Kompany wordt namelijk de eerste burgemeester van Afrikaanse origine in de Brusselse regio.

    De vader van Vincent Kompany zal drie jaar burgemeester zijn. Daarna laat hij de sjerp over aan Jean-Paul Van Laethem. "Ik voel me heel goed", zegt Kompany bij Bruzz. "Ik ben zeer fier. Ik denk ook dat ik het wel verdien", zegt hij.

    Plaats een reactie

    Mike1208 +290
    maandag 15 oktober 2018 om 08:45
    De voorbode van meer
    Jullie kinderen en kleinkinderen zullen blij zijn
    De domme belg blijft op deze personen stemmen
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4775
    maandag 15 oktober 2018 om 08:48
    Welke personen?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6314
    maandag 15 oktober 2018 om 09:05
    Ik denk dat hij 'gekleurden' bedoeld?
    Vind ik leuk
    Mike1208 +290
    maandag 15 oktober 2018 om 09:08
    ja
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4775
    maandag 15 oktober 2018 om 15:54
    Dacht ik wel. Wilde gewoon zeker zijn voor ik aan zijn intellect begon te twijfelen.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11718
    maandag 15 oktober 2018 om 09:09
    Met een rode hoed?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11718
    maandag 15 oktober 2018 om 09:08
    Mike, we zijn nu 2018 man... Misschien moet je een eilandje kopen in Zweden en er gaan wonen met wat blanke, blonde mensen. Verlost van al het ‘kwade’.
    Ik zie mijn kinderen het liefst spelen met andere kinderen uit alle hoeken van de wereld. Als je je kinderen graag ziet en het leven aangenamer wil maken voor hen, verkoop dan zo geen bekrompen zever aub.
    Vind ik leuk
    Mike1208 +290
    maandag 15 oktober 2018 om 09:09
    De toekomst zal het uitwijzen
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11718
    maandag 15 oktober 2018 om 09:11
    Je bent dus nooit supporter van Kompany, Lukaku, Aruna of Mbokani geweest?
    Vind ik leuk
    Mike1208 +290
    maandag 15 oktober 2018 om 09:15
    Nooit nooit nooit
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3849
    maandag 15 oktober 2018 om 09:19
    Het recente verleden heeft al aangetoond dat een kleurling de beste president was die de VS ooit heeft gehad. De huidige blanke is zowat de idiootste ooit. Ik vind het erg dat jij jezelf als Anderlecht supporter profileert. De meest multiculturele ploeg van 't land. Jouw reactie is behalve dom ook intriest.
    Vind ik leuk
    Shredder +3141
    maandag 15 oktober 2018 om 09:20
    De beste president ooit voor de VS was Jefferson. Of Lincoln.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3849
    maandag 15 oktober 2018 om 09:40
    Ok. De beste sinds Jefferson dan.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 09:23
    Obama als beste president van vs??? hij was idd zeer sympathiek, maar heeft ni veel goeds gedaan voor vs, ben naar vs geweest in zijne tijd en de amerikanen, waren echt ni happy met zijn kunsten!!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3849
    maandag 15 oktober 2018 om 09:39
    Wellicht met een aantal rijke blanke conservatieven gepraat. Ik praatte recenter met Amerikanen. Zij schamen zich voor de huidige president en hebben heimwee naar de vorige.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 09:41
    de huidige is eerder een charlatan ipv president, maar is hun eigen keuze en zitten nu opgescheept met diene omhoog gevallen LUL!!!
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4775
    maandag 15 oktober 2018 om 15:56
    Anekdotes zijn niet belangrijk he. Heeft geen bewijskracht.
    Vind ik leuk
    Mike1208 +290
    maandag 15 oktober 2018 om 09:24
    U verloochent uw cultuur en uw ras
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 09:46]
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3849
    maandag 15 oktober 2018 om 09:37
    Verloochent is met een 't'. Ik verloochen vooral jouw cultuur. 'Mijn' cultuur is de multiculturaliteit. Ik verloochen daarnaast elke vorm van racisme en idiotie.
    Vind ik leuk
    Mike1208 +290
    maandag 15 oktober 2018 om 09:46
    Je zal er ver mee komen met uwe multicul
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3849
    maandag 15 oktober 2018 om 11:15
    Derde op het WK. Eerste op de wereldranglijst. Als we 't dan toch weer over voetbal hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:50
    Idioten en racisten zijn van alle tijden en vindt je onder alle supporters van alle clubs spijtig genoeg
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033
    maandag 15 oktober 2018 om 09:47
    Onder wondeboy Obama zijn der nooit zoveel zwarten vermoord door politie geweld...

    Obama kon goed klappen en dat was het ! Den huidige"zot" doet wat hij beloofde, de zotste dingen ooit, maar hij doet dit wel
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3849
    maandag 15 oktober 2018 om 10:01
    Soit. Laat Obama en Trump maar los.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4775
    maandag 15 oktober 2018 om 16:01
    Doet wat hij beloofde? Niet moeilijk. Hij beloofde gewoon wat ze wilden horen. Heeft vrijwel elke mening gehad. Als je dan iets doet, eender wat dan zal je dat wel ooit ergens beloofd hebben. En hij doet het toch maar? Wat doet hij? Heb je zijn planningen al eens bekeken? Tussen golf, televisie en constant het land doorreizen om rally te houden zie ik weinig tijd om veel te doen. Is gewoon marionet van de republikeinen.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2791
    maandag 15 oktober 2018 om 16:34
    Plezant voor de pa van
    Maar niet gepast op dit forum
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws