KBVB zoekt naar opvolger voor Henry: Dat is onmogelijk te zeggen

    KBVB zoekt naar opvolger voor Henry: "Dat is onmogelijk te zeggen"

    zondag 14 oktober 2018 om 11:24

    Thierry Henry is de nieuwe coach van AS Monaco, en dus moet de KBVB op zoek naar een nieuwe T3 voor Roberto Martinez. Die staat echter nog niet meteen klaar.

    Volgens de laatste geruchten maakt Johan Walem, momenteel coach van de beloften, een kans om die functie te gaan bekleden. Woordvoerder Stefaan Van Loock wil echter nog niet uitwijden over de mogelijke kandidaten voor dit postje.

    "Bondscoach Roberto Martinez gaat samen met de technische commissie een opvolger voor Henry zoeken. Maar daarvoor ligt de focus op het sportieve en de partij van komende dinsdag tegen Nederland. Het is onmogelijk om te zeggen wanneer er een opvolger zal zijn. Volgende maand voor de volgende wedstrijden in de Nations League? We fixeren ons niet op een datum", verklaart hij bij La Capitale.

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Plaats een reactie

    TageMeister +5033
    zondag 14 oktober 2018 om 11:42
    Walem in plaats van Henry en wie in de plaats van Walem?
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:16
    Vanderhaeghe :D
    Vind ik leuk
    Weareleko +87
    zondag 14 oktober 2018 om 12:23
    Of hvh, nu je toch bezig bent.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:54
    of samen :D
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 13:36
    Walem zou wel eens de ideale opvolger kunnen worden van Martinez,dus waarom hem niet doorschuiven. Hij kent al de opkomende jeugd en is overal gewaardeerd .Zijn resultaten dat hij met de jeugd haalt mogen ook gezien zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 04:14
    Hoe ik mijn man terug kreeg binnen 24 uur mijn man was terug bij mij, mijn man naam Ruben scheidde me 2 jaar geleden en 4 maanden geleden begon ik gevoel te hebben voor mijn ex man die van me scheidde, en er was geen manier waarop ik kan breng hem terug, dus nam ik contact op met dokter Sacre voor hulp en hij vertelde me dat hij me kon helpen, dus ik deed wat hij me vroeg om te doen en nu ben ik terug met mijn man en hij houdt meer van me dan wat dan ook, dus als je heb je hulp nodig om je geliefde terug te brengen of heb je een probleem dat je hem kunt vertellen en hij zal je helpen contact met hem op te nemen via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of whatsapp +2347033155855

    Mevrouw Kirsten
    Vind ik leuk
    TageMeister +5033