Fans steunen Leko op training, trainer geeft duidelijk signaal terug

    Fans steunen Leko op training, trainer geeft duidelijk signaal terug

    zondag 14 oktober 2018 om 10:45

    Ivan Leko kwam vrijdag terug opdagen voor de training van Club Brugge. Hij nam de handschoen meteen weer op en dat werd geapprecieerd door de fans. Na de training ging hij ze allemaal persoonlijk bedanken.

    Plaats een reactie

    zondag 14 oktober 2018 om 11:03
    Dit toont van Respect en hie integer hij is , het is een prachtman ook buiten trainer ,je kan alleen maar Respect hebben voor Ivan en het zal nog groter worden . #InLekoWeTrust
    Vind ik leuk
    Weareleko +87
    zondag 14 oktober 2018 om 11:05
    In Leko we trust!!!
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:06
    Wanneer je dit filmpje echt al 3dagen geleden hebt zitten door sturen , je komt veeeel te laat VP 💙🖤🙌
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:22
    Dat moet geweldig aanvoelen zowel voor de coach als voor de club als voor ons supporters....
    Vind ik leuk
    freeman +11547
    zondag 14 oktober 2018 om 11:35
    Club is een " echte & hechte familie " !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4432
    zondag 14 oktober 2018 om 14:32
    lol
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    zondag 14 oktober 2018 om 12:00
    Leve de fraudeurs!
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:02
    Ben je nu over u ploegske bezig mss Freddy? Want groter dan dat vind je ze niet ;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 12:02]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    zondag 14 oktober 2018 om 12:05
    Een eerbetoon aan alle fraudeurs in België!
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:15
    Dat zal dan 75% van onze bevolking zijn. Nog nooit zwart gewerkt Freddy ? Of een werkje in het zwart laten uitvoeren ? Want ook dat valt onder de noemer fraude
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    zondag 14 oktober 2018 om 12:50
    Neen en neen
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 13:19
    Ben jij wel een Belg ? Lol
    Vind ik leuk
    Vlad +2238
    zondag 14 oktober 2018 om 14:15
    Tja in Anderlecht allen successupporterkes he, in Brugge echte supporters die hun ploeg en medewerkers onvoorwaardelijk in alle omstandigheden steunen, zelfs Heintje heeft al toegegeven er jaloers op te zijn... We are Bruges.🔵⚫️ En wat die van Anderlecht daarvan denken dat zal ons worst wezen.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    zondag 14 oktober 2018 om 14:39
    Heel grappig dat jullie dit steeds over zichzelf zeggen, en dan noemen ze ons de nekken 😂
    1 ding is zeker en staat in de tabellen, Anderlecht heeft het meeste titels met 2 straten voorsprong.
    Vind ik leuk
    Vlad +2238
    zondag 14 oktober 2018 om 16:57
    En de Duitsers hebben de oorlog verloren in 14-18 en 40-45, de Vlamingen hebben de Guldensporenslag gewonnen in 1302....😴😴😴
    Daarom zijn jullie inderdaad de nekken, omdat jullie altijd denken meer en beter te zijn als de anderen. Nochthans hebben jullie momenteel niet veel om fier op te zijn. Een oempa loempa als voorzitter, een debiele manager, een trainer die niet meer weet van welk hout pijlen maken, een rampzalige transferpolitiek, slechte (succes en salonsupporters), slechte resultaten, belachelijk gemaakt in Europa...maar blijkbaar ben je een optimist want kan je ondanks dit alles nog altijd goed lachen. Ik weet niet wat je te wensen, veelbeterschap of innige deelneming...bij deze...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    zondag 14 oktober 2018 om 17:30
    Wij zijn de nekken omdat we zeggen dat we beter zijn en dan zeg je zelf dat jullie beter zijn, hilarisch!
    Vind ik leuk
    Vlad +2238
    zondag 14 oktober 2018 om 17:46
    Duidelijk ook niet vooraan gestaan als de hersenen uitgedeeld werden he, leren lezen, even laten bezinken, implementeren en dan een repliek geven die relevant is, maar ik kan begrijpen dat dat allemaal een beetje moeilijk voor je is, je blijft blijkbaar al haperen aan het eerste...
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    Shredder +3141
    zondag 14 oktober 2018 om 17:33
    "Het is mijn geld, ik heb dat gedaan"
    - C. Vandenstock.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    zondag 14 oktober 2018 om 17:55
    Jullie kijken nochtans niet naar het verleden, raar
    Vind ik leuk
    Vlad +2238
    zondag 14 oktober 2018 om 20:12
    Jij kijkt niet naar het verleden, je leeft erin
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    zondag 14 oktober 2018 om 21:09
    Het centrum van Brugge, das pas een trip naar het verleden. Daar leven ze pas in de middeleeuwen 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Vlad +2238
    zondag 14 oktober 2018 om 21:27
    Nog altijd moderner dan de tijd van de holbewoners waar jij in blijven hangen bent. Niet moeilijk dat ze het vuur daar niet in de ploeg krijgen, het moet daar nog uitgevonden worden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 21:28]
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:13
    Top coach!!!
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 12:40
    Onze Ivan Leko is the best !!!!!
    Bruges loves you Ivan
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4786
    zondag 14 oktober 2018 om 13:17
    Knap dat al deze Brugse supporters hun coach blijven steunen! Ik ben wel benieuwd of ze dat ook zouden doen moest hij bij ieder van hen de spaarcenten gestolenhebben...
    Hoe je het immers ook draait of keert: Fraude en witwaspraktijken zijn net hetzelfde als in mijn voorbeeld, namelijk diefstal!!!
    Ik wil ook al onmiddellijk de volgende kanttekening maken: Inderdaad zal iedereen al eens iets in het zwart hebben laten doen of in het zwart iets bijverdiend hebben... Meestal gebeurt dit echter uit noodzaak (vele zelfstandigen overleven anders gewoon niet) of om ook eens een heel klein beetje extra's te hebben! Als we het echter zoals in het geval van Leko hebben over mensen die miljoenen verdienen en dan nog illegale uitwegen zoeken om niet te moeten bijdragen aan onze maatschappij lijkt me dit een totaal ander verhaal!
    Snappen de supporters dan niet dat zij de rekening betalen van deze "helden"? Zij, en wij trouwens allemaal betalen meer belastingen omdat deze individuen vinden dat ze nog niet genoeg hebben! Onrechtstreeks stelen ze dus van ieder van ons! Respect voor deze personen...
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 13:26
    Om uw redenering absurd door te trekken : zij die werkloos zijn en niet willen werken, de vrouw van mijnheer de dokter die stempelt, de invaliden die eigenlijk best kunnen werken, de ambtenaren die niet hoeven werken, de heren politici,...zij "stelen" dan ook van onze bijdrages ? En zelfstandigen hoeven niet te frauderen als ze een goede zaak hebben. Die verdienen ook genoeg zonder frauderen.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4786
    zondag 14 oktober 2018 om 13:31
    Jij bent duidelijk geen zelfstandige :) Weet dat er tegenwoordig heel wat kleine zelfstandigen zijn die het water aan de lippen hebben staan... Dit even ter zijde, je hebt natuurlijk gelijk! Ook daar wordt heel wat "gestolen", maar dit gedrag wordt ook vaak sociaal afgekeurd!
    Politiekers die hun zakken vullen, de ambtenaren, de werklozen die absoluut niet willen werken worden niet als helden bekeken en krijgen niet de steunbetuigingen die onze "voetbalhelden" wel krijgen he!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4432
    zondag 14 oktober 2018 om 14:34
    Voor een van de weinige keer sla je de bal compleet mis diablo
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 07:56
    Ik wil het ook niet goedkeuren he, maar als je gaat vergoelijken dat zij die in nood zijn "stelen" door te frauderen dan ben je ook niet goed bezig. En ik ben geen zelf geen zelfstandige maar mijn ouders wel en die hadden een goed draaiende zaak. En toch fraudeerden zij ook (btw). Niet uit noodzaak maar uit eigen belang. Dat is mijn punt : we veroordelen zo snel iemand voor iets dat 80% van de Belgen zou doen als ze de kans hebben.
    Geef Leko een boete, maar fraude is toch geen reden om.hem sportief af te vallen ? Of je hem daar als persoon afvalt is ieders persoonlijke keuze maar als supporter mogen we hem toch laten weten dat we alsnog in hem blijven geloven, als coach ?
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1098
    zondag 14 oktober 2018 om 13:29
    Prachtig!
    Vind ik leuk