Wij gaan momenteel géén maatregelen nemen tegen Vertenten

"Wij gaan momenteel géén maatregelen nemen tegen Vertenten"

Gepubliceerd: zondag 14 oktober 2018 om 09:30zo 14-10-2018 om 09:30

Bart Vertenten staat de laatste dagen in het oog van de storm. Hij zou hebben deelgenomen aan matchfixing. Vertenten is in het dagelijkse leven radioloog in het UZ Brussel, maar hij hoeft niet te vrezen voor die job.

Vertenten is geschorst als scheidsrechter, waarschijnlijk komt hij nooit meer terug op de Belgische velden. Het ziekenhuis volgt de zaak ook, maar ziet geen reden om Vertenten de deur te wijzen.

"Als werkgever zijn wij tevreden over hem. We zien momenteel geen enkele reden om maatregelen te nemen", zo klinkt het bij woordvoerder Edgard Eeckman in Het Nieuwsblad. Eerder sprong ook al de vriendin van Vertenten nog in de bres voor hem. De Pro League zal echter een pak minder vergevingsgezind zijn voor hem en zijn collega Sébastien Delferière.

Lees meer over:Jupiler Pro LeagueJPL

Plaats een reactie

DieterW +498
zondag 14 oktober 2018 om 09:47
Hij heeft een grote fout gemaakt, waardoor hij nooit nog scheidsrechter kan zijn. Maar iedereen verdient een tweede kans. Hopelijk blijft het UZ voor hem bij zijn standpunt.
Vind ik leuk
sceptomaan +452
zondag 14 oktober 2018 om 10:11
Klopt.
Het nadeel aan een bekende kop hebben en op een schavot staan. Van zodra je wankelt, wil de massa je zien neerstorten tot het absolute dieptepunt.
Vind ik leuk
Markske +604
zondag 14 oktober 2018 om 11:05
En is dat al bewezen dat hij een grote fout gemaakt heeft.
Vind ik leuk
jacowako +188
zondag 14 oktober 2018 om 10:48
Voor welke kleur je ook bent, ik vond eigenlijk dat die twee de betere scheidsrechters waren uit onze competitie... Jammer
Vind ik leuk
freejazz +2632
zondag 14 oktober 2018 om 10:55
Volledig mee akkoord, daarom is het dubbel zo jammer dat zij er niet meer bij zullen zijn.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20191
zondag 14 oktober 2018 om 11:19
Een bedrieger maakt van hem nog geen slechte radioloog he.
Vind ik leuk
Patfey +6437
zondag 14 oktober 2018 om 12:21
Uiteraard, maar moest hij een effectieve celstraf krijgen (voor corruptie), kan het wel link worden. Natuurlijk moet daarvoor nog veel bewezen worden, tot hiertoe is het dossier tegen hem (strafrechtelijk) redelijk dun.
Vind ik leuk
Bertjen +80
zondag 14 oktober 2018 om 12:27
Ik heb nochtans gehoord dat hem voor een knap horloge niet kijkt op een breukje meer 😂😂 grapje he mens moet zijn job natuurlijk behouden was dat nu !
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 12:28]
Vind ik leuk
Weareleko +383
zondag 14 oktober 2018 om 12:19
Top van hen
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 13:16
Zou ook niet mogen zijn dat hij zijn werk buiten het voetbal kwijt speelt, heeft er niets mee te maken.
Vind ik leuk
AlexGMillian +1282
zondag 14 oktober 2018 om 19:45
Corrupt maffieus land, dit is echt een dikke illegale circus. België modern zeggen ze dan? Ik ken veel Afrikaanse landen die wel moderner zijn op alle vlakken dan dit schijtboel.

"Heeft hij iemand verkracht??? Ah, bij zijn andere werkgever, maakt ons niets uit, hij doet ons niets verkeerd.." zo'n mentaliteit man, precies mannen die eeuwig 16 jaar blijven.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 19:46]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws