Stijnen moet zich verantwoorden: 'Stalking en poging tot afpersing'

Stijnen moet zich verantwoorden: 'Stalking en poging tot afpersing'

Gepubliceerd: zaterdag 13 oktober 2018 om 18:15za 13-10-2018 om 18:15

Is Stijn Stijnen zijn boekje te buiten te gaan in zijn periode bij Sporting Hasselt? Volgens Het Laatste Nieuws is er ieder geval een klacht tegen hem neergelegd wegens stalking en poging tot afpersing.

Die feiten zouden gepleegd zijn toen Stijnen nog actief was in Hasselt. Hij verliet die club niet bepaald in goede verstandhouding met het bestuur. Het conflict ging vooral over geld. Stijnen stuurde berichten naar voorzitter Bart Casters en nog een ander bestuurslid.

Het parket wilde de zaak doorverwijzen naar de rechtbank, maar advocaat Walter Van Steenbrugge heeft extra onderzoek gevraagd. Zo komt er dan ook uitstel in dit dossier. Stijnen is momenteel actief als hoofdtrainer bij Patro Eisden Maasmechelen, een club uit de Tweede Amateurklasse. 

Plaats een reactie

zaterdag 13 oktober 2018 om 18:35
Zal dus altijd een besproken persoon blijven blijkbaar, zit gewoon in z’n genen en kultuur precies ....
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 19:18
Toppers kunnen niet verliezen
Vind ik leuk
jericho666 +3050
zaterdag 13 oktober 2018 om 18:36
Waar zit Van Steenbrugge als ge hem nodig hebt?
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 19:19
U kunt hem eenvoudig bereiken op zijn kantoor. Is hij er niet , laat een boodschap achter en dezelfde dag kontakteer hij u.
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 20:26
ge zijt al bij hem langs geweest? Wat heb je uitgespookt?
Vind ik leuk
Toca +47442
zaterdag 13 oktober 2018 om 20:03
Kan je vinden onder rubriek 'mediageile advocaten' 😉
Vind ik leuk
Kdb90 +1620
zaterdag 13 oktober 2018 om 20:36
Sven Mary staat daar ook wel tussen 😜
Vind ik leuk
Toca +47442
zaterdag 13 oktober 2018 om 20:45
Ja dat is een erg lange rubriek 😄😄
Vind ik leuk
9000 +456
zaterdag 13 oktober 2018 om 19:41
Stijnen is de laatste persoon van wie ik zoiets zou verwachten... ik kan dit niet geloven. Straks komen ze nog af dat hij zelf valse accounts maakt om zo zijn imago op te poetsen. Komaan zeg!
Vind ik leuk
Kdb90 +1620
zondag 14 oktober 2018 om 09:37
Hahaha 😂
Vind ik leuk
Wimz3 +893
zondag 14 oktober 2018 om 13:08
Man met een lichaam van 2 meter en een brein van een okkernoot.
Vind ik leuk
firedwarf +3642
zondag 14 oktober 2018 om 14:56
Gaat overal verkondigen hoe iedereen het beter moet doen want hij heeft de oplossingen... krijgt zijn eigen leven niet op de rails... Triestig... Hoe laag kan ne mens vallen vraag ik me dan af?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws