Leko laat Club Brugge-speler links liggen, die antwoordt via Instagram

    Leko laat Club Brugge-speler links liggen, die antwoordt via Instagram

    Gepubliceerd: zaterdag 13 oktober 2018 om 17:45za 13-10-2018 om 17:45

    Bij Club Brugge is er de afgelopen weken geen plaats voor Dion Cools. De rechtsachter haalt zelfs de selectie niet meer, maar geeft de strijd zeker niet op.

    Cools, die wél nog geselecteerd wordt voor de nationale beloften, post dat ook op Instagram. "Hoe harder de strijd, des te glorieuzer de triomf", zo schrijft hij bij de foto. 

    Cools speelde voor het laatste bij Club Brugge op 26 september, toen Blauw-Zwart zich blameerde tegen de amateurs van Deinze. Sindsdien was hij niet meer te zien in het shirt van Club. Met Clinton Mata en Thibault Vlietinck heeft hij dan ook minstens twee zware concurrenten voor die positie.

     
     
     
     
     
    Dit bericht bekijken op Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    ‘The harder the conflict, the more glorious the triumph.’

    Een bericht gedeeld door Dion-Johan Cools (@djcools21) op

    Plaats een reactie

    Prpldynmt +5792
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:54
    Als hij even goed of snel op het trainingsveld reageerde als op instagram, dan was hij misschien wel geselecteerd. Spreken is zilver, zwijgen is goud.
    Vind ik leuk
    Elise +462
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:26
    En antwoorden met de voeten is...(?)
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5792
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:27
    ... hetgeen hij niet doet.
    Vind ik leuk
    Fre Stef +186
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:16
    1 goeie wedstrijd en dan 5 slechte? Nee dank u! Mss goed genoeg voor pakweg Lokeren maar bij fcb schiet hij tekort
    Vind ik leuk
    freeman +11874
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:18
    Verder hard blijven werken moet op de duur zijn vruchten afwerpen .
    Heeft in het verleden bewezen dat hij iets in zijn mars heeft (had ) .
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:31
    Er is maar 1 winnaar in dit conflict, Leko.
    Vind ik leuk
    freeman +11874
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:36
    Hoeft geen conflict te zijn ! Hard blijven werken, ook nog van andere spelers gezien die terugkwamen ! En vooral Leko kijkt niet naar namen .... de besten worden geselecteerd !
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:41
    Hoeft indedaad niet ,maar dit is wat Cools poste op instagram
    Vind ik leuk
    Kris1 +888
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:17
    Als Leko hem zo kan pushen dat Cools zelf beseft dat hij er moet voor knokken en iedere match er moet staan, dan heeft Club er een goede speler bij. En als Club wint dan winnen wij er allemaal bij. Goede zet van Ivan
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 21:57
    Zal dan nog iets harder moeten strijden voor zijn speelminuten. Maar ik zou hem nog niet meteen afschrijven. Er zit zeker potentieel in.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:11
    Nog ene van de meer woorden dan daden generatie.
    Vind ik leuk
    chak 1500 +12
    zondag 14 oktober 2018 om 00:27
    Die is gewoon slecht
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws