Verrassend gerucht: 'Juventus bekijkt ook speler van Club Brugge'

    Verrassend gerucht: 'Juventus bekijkt ook speler van Club Brugge'

    Gepubliceerd: zaterdag 13 oktober 2018 om 16:15za 13-10-2018 om 16:15

    Het Italiaanse Tuttosport komt met opvallend nieuws. Kennelijk zou Juventus al verschillende keren een scout hebben gestuurd naar Club Brugge. Die was er om Matej Mitrovic te bekijken.

    Juventus zoekt nog naar een extra centrale verdediger. Matthijs De Ligt van Ajax is de topprioriteit, maar ook Nikola Milenkovic staat hoog op het lijstje. Hij speelt momenteel bij Fiorentina.

    Naast die twee grotere namen duikt nu ook die van Mitrovic op. De interesse van Juventus is niet helemaal toevallig, want zijn makelaar is Ivan Cvjietkovic. Die behartigt ook de belangen van onder meer Mario Mandzukic. Topscout Fabio Paratici zou Mitrovic al verschillende keren hebben bekeken.

    Het gerucht over Mitrovic is wel bijzonder, want de Kroaat is niet eens zeker van een basisplaats bij Club Brugge. Hij concurreert met Brandon Mechele en Benoît Poulain en zit daarom regelmatig op de bank. 

    Plaats een reactie

    Fre Stef +186
    zaterdag 13 oktober 2018 om 16:41
    Gazettepraat dus....
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    zaterdag 13 oktober 2018 om 16:50
    Om de kleedkamer te kuisen dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:48
    Dat ze hem maar rap meepakken...miskoop...

    Met ne grote strik er rond...

    Zal wel niet snel gaan ..aan zijn tempo...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:50
    Om het gras te maaien zeker.
    Vind ik leuk
    Toca +39527
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:05
    En ik las voor het seizoen dat Mitrovic zijn veel geld waard was.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:19
    Zal wel niet van de supporters geweest zijn
    Vind ik leuk
    Toca +39527
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:11
    In ieder geval hier gelezen maar weet niet meer van wie. Was wel voor de competitie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:19
    Toch niet van ik...

    Verdediging is algemeen behoorlijk traag..

    Mechele lost dit op door zijn perfecte positiespel..en is dan nog de rapste.

    Poulain begint over datum te geraken en Denswil is de perfecte nonchalante en technische vedediger..maar traag..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 18:23]
    Vind ik leuk
    Toca +39527
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:10
    Dus nog veel werk aan de verdediging als ik het zo lees.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 20:32
    Ja..maar vorig jaar gesublimeerd door een fantastische Nakamba die ongeveer alles opveegde voor de verdediging.

    Daarom is Brandon Mechele ook zo sterk kunnen terugkomen en alle minuten spelen..
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:18
    Dat ze hem maar zere komen halen
    Vind ik leuk
    Elise +462
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:29
    Mitrovic beter dan Poulain en minstens gelijke voet met Mechele....Maar geen van de drie hebben uitvoetballend vermogen als een Denswil..... als mandekker is Mitrovic op zijn leeftijd goed tot zeer bekwaam
    Vind ik leuk
    Kris1 +888
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:22
    Is inderdaad veel te traag voor een topclub. dus het verhaal over Juventus zal berusten op speculaties. Bij Club wordt het voor hem moeilijk om Poulain eruit te spelen. Beiden traag en weinig wendbaar maar degelijke mandekkers. Helaas is de tijd van d mandekkers gepasseerd in het moderne voetbal en moet je ook kunnen uitvoetballen. Rare beslissing van Club om hem voor veel geld te halen.
    Vind ik leuk
    La joya +250
    zaterdag 13 oktober 2018 om 20:08
    Dit is klinkklare onzin, juve is niet op zoek naar een extra centrale verdediger maar een toptalent als de ligt bvb volgen ze natuurlijk altijd...
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 08:01
    Ai, ai ai. Een makelaar met een naam die eindigt op 'IC'. Als dat maar goed afloopt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws