Met Vanhaezebrouck als coach zou hij nooit ontspoord zijn

    "Met Vanhaezebrouck als coach zou hij nooit ontspoord zijn"

    Gepubliceerd: zaterdag 13 oktober 2018 om 15:15za 13-10-2018 om 15:15

    Hein Vanhaezebrouck heeft er geen makkelijke maanden opzitten bij Anderlecht, maar zit er wel nog altijd aan het roer. Volgens Sport/Voetbalmagazine is dat terecht: hij zou de groep ondanks mindere resultaten nog steeds in de hand hebben.

    De coach is het vertrouwen van de groep zeker nog niet kwijt. 'De opluchting na de winst in Waregem was groot bij Vanhaezebrouck. Toch is hij de voorbije weken geen haar veranderd. Hij zal iets meer gesakkerd hebben als iets niet geregeld was zoals hij het wilde, maar zijn greep op de groep heeft hij op geen enkel moment gelost. Hij analyseerde tot in de kleinste detail de gps-gegevens, observeerde de lichaamstaal van zijn spelers op training en bleef hameren op de groepsdiscipline.'

    Volgens Sport/Voetbalmagazine had Vanhaezebrouck eigenlijk al vroeger bij Anderlecht moeten raken. 'Bij HVH zou Anthony Vanden Borre niet ontspoord zijn - remember de stoel die de voormalige Rode Duivel door de kleedkamer zwierde richting Geert Emmerechts - en zouden Milan Jovanovic en Dieumerci Mbokani geen vrijgeleide gekregen hebben om keer op keer te laat te komen op training.'

    De positie van Vanhaezebrouck is met andere woorden sterker dan gedacht. 'Medewerkers die dicht bij de ploeg staan, hebben nog geen enkele speler kunnen betrappen op kritiek aan het adres van Vanhaezebrouck. Ze zijn niet vergeten dat de coach zelfs na een wanprestatie achter hen is blijven staan. Dat Vanhaezebrouck hen een gebrek aan leiderschap verwijt, is maar een futiliteit. Het helpt ook dat de T1 kan rekenen op een loyale staf die als een man achter hem staat.'

    Plaats een reactie

    Heppen1J +154
    zaterdag 13 oktober 2018 om 15:50
    als proto en bram den Hollander en moest durven te wagen wat hij bij Hasi.. in Oostende . durfde te wagen dan was bij heintje het kot te klein en vandeborre ..hadden veel verder..gestaan..



    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5794
    zaterdag 13 oktober 2018 om 15:55
    En nu in het nederlands?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Basvyncke +692
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:45
    Wat mag het nog zijn voor te drinken?
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    zaterdag 13 oktober 2018 om 15:52
    Het is en blijft een zeer goede coach!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 16:43
    Het zijn allemaal goeie tot ze verliezen. Zoals Hein vorig jaar bij jullie en wil wel eens zien wat er zou gebeurt zijn moest Baudry in extra time wel gescoord had.
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1498
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:11
    Bij wie gescoord? Joos of Raes? 😏
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:32
    Pffff ; in de extra time(bijgevoegde tijd dus)ZW tegen anderlecht miste Baudry van Zulte Waregem een reuzekans anders was het een gelijkspel.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    Rebel +1412
    zaterdag 13 oktober 2018 om 19:53
    Dan hadden we misschien ook een penalty in de 98 min gekregen ,ik zie het probleem niet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:38
    haha penaltys missen jullie toch...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 20:11
    als en zou....
    maar wat ik zeker weet is ,dat als hij in brugge trainer was ,dan was hij de beste van europa....
    zeveraar!
    @stefaanblauwzwart
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 20:12]
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:40
    Ben dan toch een zeveraar die openlijk voor z'n kleuren uitkomt en niet ene die onbekend invult bij z'n ploeg. Beschaamd om er voor uit te komen?
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 15:13
    geen geheim hoor rsca....
    maar jij blijft een zeveraar....
    Vind ik leuk
    Jasper55 +335