Luxeverpakking voor horloges? Bayat verzamelt die al zijn hele leven

    Luxeverpakking voor horloges? "Bayat verzamelt die al zijn hele leven"

    Gepubliceerd: zaterdag 13 oktober 2018 om 10:47za 13-10-2018 om 10:47

    Mogi Bayat is één van de hoofdrolspelers in operatie Propere Handen. Tijdens die operatie werden dure horlogeverpakkingen gevonden in het huis van Bayat. Daar is volgens zijn advocaat ook een goede reden voor.

    "Het is waar dat mijn cliënt op dit punt misschien niet volledig in orde was, maar met de bedragen van het parket (tot wel 8 miljoen euro, red.) ben ik het niet eens. Mijn cliënt verzamelt al heel zijn leven verpakkingen van luxehorloges. Dat is ook zijn recht", zegt Jean-Philippe Mayence in Le Soir.

    Bayat is volgens Mayence ook onder de indruk van de omstandigheden. "Het is als een voetbalwedstrijd die gewonnen moet worden. In het begin was hij heel aangeslagen. Hij zei me meteen dat het heel moeilijk zou worden om weer omhoog te klimmen. Hij beseft dat zijn reputatie erg besmeurd is. Het kwaad is geschied, ook al zuiveren de speurders hem in de toekomst. Maar hij weet dat zoiets het lot is van een gemediatiseerd persoon," vertelt Mayence.

    Plaats een reactie

    CZNK +302
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:51
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:52
    Staan die dan in een vitrinekast in de living?
    Vind ik leuk
    Joewie +578
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:53
    Lol! 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:01
    je hebt mensen die horloges verzamelen en je hebt sukkelaars die verpakkingen van horloges verzamelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 16:04
    En je hebt dan anderen die zever in pakskes verzamelen
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:02
    En dozen van Pinocchio ook heb ik gehoord..
    Vind ik leuk
    Piet300 +7
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:16
    Foei foei wat een hennekot
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:26
    Van bayat en advocaten geloof ik zelden iets maar dit zou wel eens kunnen kloppen. Het zou te belachelijk zijn dat hij de bewijzen van fraude gewoon thuis ten toon stelt!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:28
    Megalomanie is een ziekte zonder grenzen...
    Vind ik leuk
    freeman +11904
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:32
    Sommigen verzamelen postzegels en anderen ferrari's .....
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:10
    Ik verzamel al heel mijn leven dikke zever. Jammer ben er niet rijk van geworden . Maar wel veel lol🤘
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15833
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:12
    Hij wilde ook kettingen, maar die pasten niet rond zijn ego.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +154
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:20
    Het is en blijft een gangster de overheid treft daar veel schuld aan laat de mensen van het gerecht een werk doe de waarheid
    zal zegevieren



    Vind ik leuk
    camargue +3340
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:25
    tja, ge hebt er die opgebrande stekskes verzamelen en dat zijn ook geen pyromanen hé :)
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:44
    Serieus? Bestaat dat? 😂😂
    Vind ik leuk
    camargue +3340
    zaterdag 13 oktober 2018 om 18:05
    ja jong, ik heb die eens een nieuw dozeke gegeven en die begon die direct een voor een in brand te steken ... :)
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1595
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:50
    Zijn advocaat klust bij als stand-up comedian, man, man ...wat een grapjas
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:06
    Zijn advocaten duwen hem in een slachtofferrol in plaats van een dader,een veel gebruikte strategie.Dit dient alleen maar om de druk op te voeren bij het parket
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 14:11
    Wie weet misschien verzamelt hij ook luxe wagens ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws