Strijdvaardige Leko: Dag na dag ga ik bewijzen dat ik dit niet verdiend heb

    Strijdvaardige Leko: "Dag na dag ga ik bewijzen dat ik dit niet verdiend heb"

    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:05

    Ivan Leko heeft een paar heel rumoerige dagen achter de rug. De Kroatische coach werd meegenomen voor verhoor en verdacht van witwaspraktijken. Het zou echter gaan om één betaling van enkele jaren geleden die onderzocht moet worden. Leko blijft alvast terugvechten.

    De voorbije dagen werd hij onder andere in de buitenlandse media naar voren geschoven als de 'posterboy' in operatie Propere Handen. Zijn rol in de hele zaak lijkt echter zo goed als non-bestaande te zijn. Van Club Brugge kreeg hij al heel wat steun. Ook de fans gaven hun coach helemaal niet op. Hij is zo mogelijk nog populairder geworden.

    Leko is alvast niet van plan om er de brui aan te geven en het Belgisch voetbal vaarwel te zeggen. "Nu voel ik me nog meer verplicht om beter en sterker te worden. Dag na dag ga ik bewijzen dat ik dit niet verdiend heb", zegt de coach in Het Nieuwsblad.

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:10
    Dat is gesproken..

    Wees niet bang van het vuur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:17
    Super wij hebben dat niet van doen al deze Leugens naar ons toe geschoven hoor .Samen zullen wij er nog sterkere uit komen hoor.Rene.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:55
    Dat hij zich op het veld bewijzen is goed,maar daarmee bewijs je niets ivm het onrecht dat u is aangedaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:58
    Komt nog zekers..met tijd en boterhammen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:03
    Voor de niet clubsupporters gaat hij afgerekend worden op de feiten en voor sommigen gaat dit erg ver. Zou me niet verwonderen als er tijdens de match verwensingen naar zijn hoofd worden gesmeten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 15:02
    Zou veel zeggen over hun instrinsieke kwaliteiten als mens
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 15:06
    Gaby,waarom over de mijne, geef aan wat kan gebeuren, ni da ik da doe we
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 15:56
    Ha ha...tikfout...zoals ik er zoveel maak.

    Moest HUN zijn. 😄😂
    Vind ik leuk
    valere +309
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:13
    Toch vind ik die hele heisa rond zijn persoon serieus opgeklopt.
    Vooral de Club supporters overdrijven sterk in hun verafgoding voor Leko.
    Straks is hij weg,en komt mischien met een andere ploeg winnen op hun veld.
    Gedaan met hun God,doe eens normaal
    Vind ik leuk
    Shredder +3075
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:20
    Jij zal het nooit begrijpen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:23
    Beste,

    het gaat in de eerste plaats over gerechtigheid, neit over verafgoding.

    Ivan leko is door het leven gegaan als een fijnbesnaarde voetballer en een beminnelijk man.

    En dat verdient respect.

    De rest is supportersliefde.



    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:32
    Geweldig gewoon. Zolang ge in Brugge maar fijnbesnaard en beminnelijk zijt, moogt ge vanalles uitsteken respect krijgde toch
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:36
    1 ding is zeker: jij zult nimmer of nooit mijn respect krijgen, negatief mens!!!!
    Vind ik leuk
    freeman +10991
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:41
    Flauwe , zielige reactie ! Zal maar niet vragen van wie jij wel fan bent !
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1579
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:52
    Geen woorden aan vuil maken is de oppergod der marginalen de nieuwe kurt 666 is arrive
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:41
    Oh nee, heel men weekend naar de kloten
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:37
    Paars witten duts...ga een beetje met de marbels gaan spelen..of een kiekske eten.

    Van alles uitsteken..? Misschien dat er wel eens iemand opstaat die u aanklaagt voor laster en eerroof..

    Als privaat persoon hebt ge geen persvrijheid, wel recht van meningsuiting..

    Stop gewoon met uw dwaas gelul

    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:42
    Aaah de kiekens en marbles opmerking, het heeft lang geduurd
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:31
    En tegen iedereen ruzie maken.... Jawadde ik wacht nog altijd op je verontschuldigingen. Ivm de Leko
    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:43
    Leko is nog altijd niet onschuldig verklaard
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:50
    Onnozelaar, ben jij de heilige Sint. Voel je je beter dan God. God maakte zelfs een fout en durfde zich niet beter te voelen dan anderen. Jij wel, want jij voelt jezelf zonder zonden blijkbaar. Hoogmoed komt voor de val. Weet niet wat je bedoeling is om alles en iedereen af te breken maar denk dak je in een eenzaam wereldje leeft.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:28
    Eenzaam mr tenminste beleefd. Beledigen, het argument van de wanhoop.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:37
    Leko is nog altijd niet schuldig dus is hij onschuldig. En de pot verwijt de ketel... Kijk maar eens heel goed wat jij hier allemaal schrijft en hoe je iedereen aanvalt of ben je van een hogere stand misschien dat jij dat wel een wij niet mogen.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:40
    Ik val hier, buiten miss een heel klein beetje Gaby, niemand aan. Ik kan er niet aan doen dat jullie inspiratieloos zijn en daarom direct gaan schelden. Maar ik verlaag me daar niet toe, dus ja miss toch wel een beetje hogere stand
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:23
    Jericho
    Ziej do weerol, ertefretter. Ge haalt joen gelijk niet tegen mie en ge begint nu tegen anderen. Triestige reacties en kortzichtige meningen zijn de stem van de onwetende oproerkraaier.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 11:23]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:33
    Valere, het is er aan te zien dat je een rivaal bent. Doe jij eens normaal met u bekrompen verstand.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1579
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:42
    Dat is toch normaal een supporter is nauw betrokken bij spelers en trainers zeker als die de club aan sucsessen helpen, door hun kennis en omgang met zijn supporters, eens zal die speler ,trainer afscheid nemen maar zal altijd geliefd en met respekt behandeld worden door echte supporters
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    Jossie +92
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:11
    Zeg laat supporters toch eens supporteren voor hun spelers, coach!!!! Wat is dat nu voor zever wat je zegt?!!
    Vind ik leuk
    Jossie +92
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:13
    Zeg laat supporters toch eens supporteren voor hun spelers, coach!!!! Wat is dat nu voor zever wat je zegt??!!!
    Vind ik leuk
    Jossie +92
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:13
    Zeg laat supporters toch eens supporteren voor hun spelers, coach!!!! Wat is dat nu voor zever wat je zegt??!!
    Vind ik leuk
    Vlad +1946
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:24
    Dat is wat echte supporters doen...knap dat je trouwens toe geeft dat het ons veld is 😉. We are Bruges... wij steunen ons team onvoorwaardelijk in goede en kwade tijden, tot spijt van wie het benijdt
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    zaterdag 13 oktober 2018 om 16:06
    Wij zitten toch ook niet te zeiken hier Da gij Justin Bieber zo verafgood......iedereen zijn eigen ding , dus niet lullen.....
    Vind ik leuk
    Toca +33350
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:21
    Wellicht boete betalen en afgelopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:24
    Nagel op de kop..

    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:33
    Als hij boete moet betalen, is hij natuurlijk wel schuldig...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:38
    Als als als als als als als......
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:39
    Jij hebt waarschijnlijk nooit iets in het zwart gedaan, ah neen juist aan het ocmw zekerst, marginalen.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:45
    Ik heb daar gene tijd voor. Hoe moet ik anderd al die domheid hier nog bestrijden
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:41
    Ja en? Ronaldo, Messi en -tig anderen zijn voor dergelijke financiële malversaties schuldig bevonden.
    Zijn ze daarvoor plots minder populair.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:46
    Het gaat niet over populair zijn
    Vind ik leuk
    Vlad +1946
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:30
    Moest elke voetballer/trainer die wel eens iets mispeuterd heeft dat kan afgehandeld worden met een boete (geen zware feiten dus) niet meer op een veld mogen verschijnen, dan zou er geen voetbal meer over schieten, het begint al bij het amateurvoetbal. En denk maar niet dat het er in andere sporten en landen anders aan toe gaat. De moraalridder met het vingertje uithangen is gemakkelijk als je zelf je identiteit niet bloot geeft. Jij bent blijkbaar een grote fan van de bijbel dus, wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:11
    En gij hebt nooit geen zwart geld aangenomen ofzo he . Ons cummunicantje zegt ook eens iets. Als je geen Club supporter bent kan je niet begrijpen waarom we zo achter onze coach blijven staan.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:15
    Of ik ooit zwart geld heb aangenomen, weet ik niet. Ik vraag namelijk niet aan iemand vanwaar zijn geld komt.
    Ik heb me anderzijds nooit in het zwart laten betalen, wat hier dus wel gebeurd is. En of ge nu Brugge, Anderlecht,.. supporter zijt, iemand blind verdedigen en doen alsof het gerecht volledig verkeerd is, zal ik idd nooit snappen
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:34
    Niemand zegt dat get gerecht volledig verkeerd is he maar gelijk hij overal beschildert word als de spilfiguur van heel die nest hier dat heeft hem inderdaad niet verdient. Een betaling vergeten aan te geven,bewust of niet , daarvoor iemand behandelen gelijk eender welke seriemoordenaar dat is er wel over he.
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    zaterdag 13 oktober 2018 om 14:45
    Iemand zonder kennis van zaken veroordelen, dat zal ik nooit snappen
    Vind ik leuk
    jericho666 +1739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 14:53
    Die jij wrschlk wel hebt
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    zaterdag 13 oktober 2018 om 16:00
    Ik veroordeel of oordeel niet noch het onschuldig pleiten doe ik niet... Enkel het normaal doen is wat ik doe. Toekomst zal alles uitwijzen en dan denk ik nog het mijne er van.

    Fijne zaterdag en laat Leko niet aan uw hart komen. Hou u bezig met wat jij lief hebt dat zal al tijd genoeg in beslag nemen.
    Vind ik leuk
    freeman +10991
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:42
    Zoals wij, als we eens " iets " vergaten aan te geven !
    Een storm in een glas water ......
    Vind ik leuk
    Shredder +3075
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:45
    Uw " " moet eigenlijk bij vergaten staan. :p
    Vind ik leuk
    freeman +10991
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:51
    Kan ook ! Maar wilde de nadruk op de prul !
    Vind ik leuk
    Hierulf +921
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:47
    Hoe kan je bewijzen iets dat (volgens hem) niet bestaat ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:48
    Zulke reacties zijn holle woorden
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:51
    De pers maximaliseert alles en de fans minimaliseren... Beide zijn niet goed...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1579
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:08
    Ge moet alles in zijn contekst zienen en plaatsen, leko werd gebrandmerkt als de grote vis en match fixer in het nieuws in binnen en buitenland ,daar zit hem de grote fout en dat het uiteindelijk dan maar op een klein vergrijp gaat in vergelijking met wat er over hem verspreid is in de media
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:37
    Als we elke zwartwerker in België aan de schandpaal zouden moeten hangen dan telde de gazet elke dag 1000 pagina's...maar dat wil nu ook niet zeggen dat we zoals de Brugse fans fraudeurs moeten gaan feliciteren....
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14440
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:10
    Hopelijk voor verwatert alles en kan hij toch nog een mooie loopbaan op poten zetten in Europa.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:14
    Maak je geen zorgen, beste Ivan. Heel voetbalminnend België staat achter je!!!!!
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2597
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:54
    Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
    Een klusjesman ,een tuinman, een schilder ,een loodgieter
    We doen er allicht allemaal al eens beroep op.
    En natuurlijk betalen we die mensen enkel officieel en uitsluitend met factuur
    En overuren op het werk doen we enkel als we er belasting op mogen betalen.
    Een huis kopen of verkopen doen we nooit met geld onder de tafel.
    Neen wij zijn allemaal correcte mensen,en zwart geld in belgie is zo goed als onbestaand.
    Allee en nu stoppen met zeveren
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 21:59
    Beste Ivan , beste coach
    Ook deze fcb fan staat volledig achter u
    #inlekowetrust and #wesupportleko .
    Jij wordt nu afgeschilderd alsof ge de grootste criminieel zijt en da zijt ge helemaal niet .
    Criminelen die zitten in onze Wetstraat ! waar ze ons dagelijks oplichten .
    En voor degene die ni snappen da er mensen zijn die hun coach verdedigen , kennen blijkbaar geen clubliefde .
    Gelukkig zijn d'r nog veeeeel Club fans met gezond verstand
    - helaas ni allemaal want ik lees hier en der da er ook zijn die onze coach nu laten vallen , shame on you -
    én ook fans van andere ploegen steunen Leko dank daar voor
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Strijdvaardige Leko: "Dag na dag ga ik bewijzen dat ik dit niet verdiend heb"