Coucke niet blij met Duchâtelet: “Oppassen met zulke gratuite opmerkingen”

    Coucke niet blij met Duchâtelet: “Oppassen met zulke gratuite opmerkingen”

    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:23

    Roland Duchâtelet heeft zich opnieuw niet populair gemaakt bij RSC Anderlecht. Volgens de voormalig voorzitter van STVV en Standard speelde paars-wit enkele verdachte matchen. In Het Belang van Limburg dient Marc Coucke Duchâtelet nu van Antwerp.

    In het seizoen 2013-2014 stond Standard lang voor op Anderlecht, maar in het slot van de competitie dit paars-wit alsnog haasje-over en pakte het de titel. "Er zijn toen rare dingen gebeurd", stelde Duchâtelet.

    "Ik heb Duchâtelet vanmorgen gesproken", aldus Coucke in de krant. "Ik heb hem gezegd dat als we iets willen veranderen we moeten oppassen met zulke gratuite opmerkingen. Als er mensen weet hebben van strafbare feiten, stap dan naar het gerecht. Roland heeft me gezegd dat, als ik dit wil bannen uit het voetbal, hij me volledig zou steunen."

    Lees ookMatchfixing bij topclub? 'Ex-clubvoorzitter Duchâtelet zag twee verdachte matchen in PO1'

    Plaats een reactie

    Time +223
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:29
    Hij dient van Antwerp? 🤣
    Vind ik leuk
    SD +8686
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:30
    Duchatelet is ver van dom. Dat het parket hem aan de tand voelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:34
    Denk dat ook...als er een klokkenluider van niveau zou kunnen zijn is het wel hem.

    Is zeer intelligent, koppig en rechtlijnig, onkreukbaar en trekt zich geen bal aan wat anderen van hem denken.

    Denk dat men zeer snel tot resultaat zou komen na een aantal uren interview..

    Dan is het aan het gerecht om te bewijzen dat zijn vermoedens al of niet kunnen bewaarheid worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:42
    Als Duchâtelet iets concreet zou hebben waarom heeft hij daar dan nooit iets mee gedaan? Je zou toch van een rechtlijnig en onkreukbaar persoon verwachten dat hij naar het gerecht stapt. Zeker als zelf benadeelde partij bent. Van dit soort verdachtmakingen kan ik er 100 verzinnen. De meest spectaculaire remonte in POI staat trouwens nog altijd op naam van Standard. Ook verdacht dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:51
    Heeft blijkbaar een poging ondernomen maar het is uitgedoofd als en kaars..

    Zat toen ook in een andere stoel..zijn handen zij nu ongebonden.

    Denk dat als je alleen vermoedens hebt dat je twee keer gaat nadenken als voorzitter van een topclub..

    Nu kan hij bevrijd handelen.

    Misschien weten ze in Anderlecht meer en vandaar de reactie van coucke..

    Ga ook ne keer insinueren..dat is het hier op dit forum de eerste sport.. het is ten slotte zaterdag en de zon schijnt..en morgen mogen we gaan stemmen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 10:00]
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:58
    Ongetwijfeld. Coucke gaat zeker op de hoogte gesteld zijn van alles wat er in het verleden gebeurd is. LOL
    En van mij mag je insinueren. Je moet alleen niet geprikkeld reageren op insinuaties over Leko. Daar was aanleiding tot insinuaties.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:04
    Ja. Als het een blauw-zwart hemdje aan heeft zijn het insinuaties.. .. Als het paars gekleurd is zijn het faits-divers...

    En wat coucke betreft.. Denk dat hij wacht op het juiste moment om Herman te nekken..

    Tot er bewijzen zijn... Mark my words...

    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:10
    Dit is zo om mee te lachen. Leko heeft in de cel gezeten. Nen dag en ne nacht. Wat verwacht je dan? Dat er geen insinuaties komen?
    En als Duchâtelet iets heeft tegen eender wie dat hij dan maar naar het gerecht stapt. Ik doe dit niet af als een faits-divers. Dat ze het maar onderzoeken hé. Net zoals ze Leko onderzoeken. Of mag je dat niet meer zeggen omdat hij op vrije voeten is? Zijn dat vanaf nu insinuaties?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:18
    Leko heeft de nacht doorgebracht in de cel, blijkbaar wegens te weinig mankracht bij de onderzoekers.

    Niet meer, niet minder.

    Men heeft al zijn vrienden/makelaars bijgesleurd, ex en huidige.

    En waar staan we, nergens...

    En kan niet spreken voor Duchâtelet maar denk dat hij het gaat doen...

    Raskin is en STVV-supporter, club die in niet verdacht wordt wegens verleden Duchâtelet.

    Het momentum is daar.

    Leko is er ook trainer geweest. Iets verdachts gevonden? Denk het niet hé..

    Maar dat mohbajoat de sleutels/code ter beschikking heeft om eich toegang te verschaffen in de cenakels van een voetbalclub zijn faits divers...


    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:23
    Man man, verbeter me als ik mis ben maar volgens mij heeft Leko in de cel gezeten omdat er een onderzoek naar witwassen van misdaadgeld tegen hem loopt.
    Hoe ver dit onderzoek staat weet jij niet.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:28
    Geen moeite doen, ze snapt het niet. Gisterrn ook 3u geprobeerd en sta nog nergens. Ge kunt beter nen emmer zonder bodem proberen te vullen.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:31
    Man, man, man, soms denk ik dat we met sekteleden te maken hebben. Niets dringt door wat niet past in hun geloof. Maar je hebt gelijk. Steek er even geen energie meer in. Ik ga naar buiten. 'T is zomer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:34
    Allez, hij is daar terug..

    Hoe goed dat ge me kent?

    De zij is en gij.. 😉😂

    Ten bewijze uw vooringenomenheid...

    Zijn de sleutels al terug op het secretariaat van Anderlecht..?

    Ah neen, t is just.. Coucke heeft dan maar de sloten veranderd ..ten bewijze van..
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:40
    Men excuses vr de geslaschtsverwarring maar als ge in Antwerpen zaagt als een wijf, zedde ook een wijf 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:42
    In Antwerpen ja....

    Ge moet daarvoor zelfs geen wijf zijn in Antwerpen..😀😂😉
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 10:43]
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:48
    Da staat er ook letterlijk. Hoe da gij erin slaagt om te wandelen en ademen gelijk, is mij een raadsel
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:50
    In Antwerpen dus...blij dat ik daar niet woon..
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:36
    Had ik al iets vroeger (bij andere topics) door, ik heb het opgegeven😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:30
    Ik weet dat wel hé,, en jij ook....en iedereen weet het..... onderzoek naar witwassen ' volmondig ja maar geen aanklacht hé..

    Misschien eerst wat lessen recht volgen?

    Witwassen is onwettelijk geld ( bekomen dus uit fraude ) terug in het wettelijke,circuit brengen door het opzetten van een constructie.

    Ivan Leko is aangeklaagd voor het niet aangeven van belastbare inkomsten als trainer OHL.

    En wat nog te bewijzen is..door hem..en door financiën
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:33
    Bedankt om even te bevestigen wat ik net schreef. Groetjes.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:41
    Alle her triumviraat patfey jericho en hoekschop moeten zich samen zetten voor weerwerk.

    Hoe noemt jullie bandje. 'Frustratie of zo?
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:44
    Great minds think alike
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:46
    Ja weet ik.... Maar in deze is het adjectief slecht gekozen
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:00
    Klopt! Ik ben heel gefrustreerd dat jullie trainer in den bak gezeten heeft en die van ons nog niet. Brugge steekt ons op alle gebied voorbij. Echt frustrerend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:04
    Wat niet is kan nog komen...geen paniek..
    Vind ik leuk
    Vlad +1946
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:24
    Zie maar dat Anderlecht niet de volgende op het lijstje wordt, het stinkt dat die malafide makelaars daar zomaar zonder enige controle binnen en buiten konden wandelen, dat zal niet zomaar een vriendendienstje geweest zijn of om naar het toilet te kunnen gaan.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:29
    Als er op Anderlecht zaken gebeuren die niet kunnen dan moeten diegenen die daar verantwoordelijk zijn daar maar voor opdraaien. Wie zijn gat verbrand moet maar op de blaren zitten.
    Vind ik leuk
    Hierulf +921
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:51
    Al vergeet dat Verhaege regelmatig bezoek bracht aan arbiters wanneer FCB aan het verliezen was ???
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:54
    Allez. Hij is daar ook.. Het trio wordt een kwartet...

    En nu nog proberen iets zinnigs uit te brengen.
    Vind ik leuk
    Hierulf +921
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:54
    Ik spreek over feiten hé ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:58
    Feiten? Constant kent er alles van..
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:48
    Wraakzucht,voetbal is een wreed wereldje als je buiten de lijntjes kleurt. En daarmee bedoel ik als je niet meedoet wordt je afgemaakt
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:38
    Vind ik ook,maar als Anderlecht genoemd wordt,zijn het plots gratuite opmerkingen .Onderzoeken die handel ,terwijl ze toch bezig zijn .
    Vind ik leuk
    Hierulf +921
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:54
    Het gaat niet over Anderlecht, als je iets zegt moet je toch meer brengen. In de PO1 2014 liet Standard veel punten vallen hé ! 2-2 thuis tegen Zulte, 0-1 thuis tegen FCB... en toch 1-0 gewonnen tegen RSCA lol
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:37
    Dom misschien niet maar wel een even groot mensenhandelaar als die voetbalmakelaars kopen en verkopen van voetbalclubs en firma's alleen om zichzelf te verrijken.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:47
    Klopt, Duchâtelet is nog de slimste. Die snijdt alle tussenpartijen die geld kunnen verdienen aan transfers bij zijn clubs er gewoon tussen uit en koop en verkoopt naar hartenlust spelers tussen zijn eigen clubs. Clubs in lager klassen in Duitsland, Spanje, Engeland, Hongarije, ...
    Allemaal zeer volgens het boekje ongetwijfeld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:55
    Ongetwijfeld..

    Er is een verschil tussen succes hebben met je netwerk en handelen volgens de wet..

    Het ene sluit het andere niet uit maar in het geval van Duchâtelet is het niet een onverdeeld succes geweest.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:00
    Duchâtelet heeft geen succes met zijn netwerk. Sportief alleszins niet. Hij wordt gehaat door de supporters bij de meeste van zijn clubs. He is in it for the money.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:05
    Ut dixi..
    Vind ik leuk
    freeman +10995
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:41
    Zoiets als " De pot verwijt de ketel " ......
    Vind ik leuk
    valere +309
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:16
    Coucke,je hebt die club gekocht,practisch voor niets.
    Valt uwe euro niet waarom die vorige voorzitter er niet snel genoeg
    kon van afkomen? Die was op de hoogte van het lopende onderzoek.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:30
    Kunde gij een beetje geld missen aangezien ge 80 miljoen bijna niets vindt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:29
    blij dat Coucke nog leeft! dacht dat hij dood was, het was alsof hij van deze aardbol verdwenen was, toen het héél slecht ging, met zijn ploegsje....
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:49
    Denk dat hij al een paar keer heeft liggen woelen in zijn bedje..

    'Ach was ik maar bij moeder thuis gebleven...'
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:33
    Belachelijke beschuldiging....omekochte matchen zijn zo oud als het voetbal zelf...maar we moeten nu ook niet achter elke fout van een verdediger..keeper of scheidsrechter omkoping gaan zien he. Zuiver op de beelden van de wedstrijd kvm-beveren had ik dit nooit durven beweren ...Beveren had niets meer te winnen dus zoiezo is er een zeer groot verschil in motivatie voor de wedstrijd...verder pakte roef zeer goed die dag
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14441
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:08
    Nu durven ze ineens allemaal hun mond opendoen, al zie ik het eerder als extra olie op het vuur gooien.
    Vind ik leuk
    Vlad +1946
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:19
    Coucke wil zich eens profileren als de mecenas, hij gaat de zaak eens op lossen....ben dat kinderlijk populistisch aandacht trekkend karakter van die bleke oempa loempa zo zat. Hij zit zelf met rechtzaken rond zijne kop ivm zijn farmaceutische bedrijfjes, wie zegt dat hij zelf zuiver op de graat is? Of is het omdat het niet in het voetbal is dat het dan niet telt...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 14:00
    Couckenbak u was er nog niet bij ok daarmee basta ok.
    Vind ik leuk
    chak 1500 +12
    zondag 14 oktober 2018 om 00:29
    Duchaht heeft gelijk omgekocht zowiezo a dares
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Coucke niet blij met Duchâtelet: “Oppassen met zulke gratuite opmerkingen”