Coucke niet blij met Duchâtelet: “Oppassen met zulke gratuite opmerkingen”

    Coucke niet blij met Duchâtelet: “Oppassen met zulke gratuite opmerkingen”

    Gepubliceerd: zaterdag 13 oktober 2018 om 09:23za 13-10-2018 om 09:23

    Roland Duchâtelet heeft zich opnieuw niet populair gemaakt bij RSC Anderlecht. Volgens de voormalig voorzitter van STVV en Standard speelde paars-wit enkele verdachte matchen. In Het Belang van Limburg dient Marc Coucke Duchâtelet nu van Antwerp.

    In het seizoen 2013-2014 stond Standard lang voor op Anderlecht, maar in het slot van de competitie dit paars-wit alsnog haasje-over en pakte het de titel. "Er zijn toen rare dingen gebeurd", stelde Duchâtelet.

    "Ik heb Duchâtelet vanmorgen gesproken", aldus Coucke in de krant. "Ik heb hem gezegd dat als we iets willen veranderen we moeten oppassen met zulke gratuite opmerkingen. Als er mensen weet hebben van strafbare feiten, stap dan naar het gerecht. Roland heeft me gezegd dat, als ik dit wil bannen uit het voetbal, hij me volledig zou steunen."

    Lees ookMatchfixing bij topclub? 'Ex-clubvoorzitter Duchâtelet zag twee verdachte matchen in PO1'

    Plaats een reactie

    Time +227
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:29
    Hij dient van Antwerp? 🤣
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:37
    Dom misschien niet maar wel een even groot mensenhandelaar als die voetbalmakelaars kopen en verkopen van voetbalclubs en firma's alleen om zichzelf te verrijken.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2927
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:47
    Klopt, Duchâtelet is nog de slimste. Die snijdt alle tussenpartijen die geld kunnen verdienen aan transfers bij zijn clubs er gewoon tussen uit en koop en verkoopt naar hartenlust spelers tussen zijn eigen clubs. Clubs in lager klassen in Duitsland, Spanje, Engeland, Hongarije, ...
    Allemaal zeer volgens het boekje ongetwijfeld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:55
    Ongetwijfeld..

    Er is een verschil tussen succes hebben met je netwerk en handelen volgens de wet..

    Het ene sluit het andere niet uit maar in het geval van Duchâtelet is het niet een onverdeeld succes geweest.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2927
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:00
    Duchâtelet heeft geen succes met zijn netwerk. Sportief alleszins niet. Hij wordt gehaat door de supporters bij de meeste van zijn clubs. He is in it for the money.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:05
    Ut dixi..
    Vind ik leuk
    freeman +11874
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:41
    Zoiets als " De pot verwijt de ketel " ......
    Vind ik leuk
    valere +372
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:16
    Coucke,je hebt die club gekocht,practisch voor niets.
    Valt uwe euro niet waarom die vorige voorzitter er niet snel genoeg
    kon van afkomen? Die was op de hoogte van het lopende onderzoek.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2571
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:30
    Kunde gij een beetje geld missen aangezien ge 80 miljoen bijna niets vindt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:29
    blij dat Coucke nog leeft! dacht dat hij dood was, het was alsof hij van deze aardbol verdwenen was, toen het héél slecht ging, met zijn ploegsje....
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 10:49
    Denk dat hij al een paar keer heeft liggen woelen in zijn bedje..

    'Ach was ik maar bij moeder thuis gebleven...'
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 11:33
    Belachelijke beschuldiging....omekochte matchen zijn zo oud als het voetbal zelf...maar we moeten nu ook niet achter elke fout van een verdediger..keeper of scheidsrechter omkoping gaan zien he. Zuiver op de beelden van de wedstrijd kvm-beveren had ik dit nooit durven beweren ...Beveren had niets meer te winnen dus zoiezo is er een zeer groot verschil in motivatie voor de wedstrijd...verder pakte roef zeer goed die dag
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15760
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:08
    Nu durven ze ineens allemaal hun mond opendoen, al zie ik het eerder als extra olie op het vuur gooien.
    Vind ik leuk
    Vlad +2573
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:19
    Coucke wil zich eens profileren als de mecenas, hij gaat de zaak eens op lossen....ben dat kinderlijk populistisch aandacht trekkend karakter van die bleke oempa loempa zo zat. Hij zit zelf met rechtzaken rond zijne kop ivm zijn farmaceutische bedrijfjes, wie zegt dat hij zelf zuiver op de graat is? Of is het omdat het niet in het voetbal is dat het dan niet telt...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 14:00
    Couckenbak u was er nog niet bij ok daarmee basta ok.
    Vind ik leuk
    chak 1500 +12
    zondag 14 oktober 2018 om 00:29
    Duchaht heeft gelijk omgekocht zowiezo a dares
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws