Leko traint weer: Ik vind het raar dat jullie me hier niet verwacht hadden

    Leko traint weer: "Ik vind het raar dat jullie me hier niet verwacht hadden"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:15

    Ivan Leko stond vrijdagmiddag weer voor de spelersgroep van Club Brugge na zijn vermeende rol in de fraudezaak rond het Belgische voetbal. De Kroaat, die nog steeds aangeslagen is, reageerde na afloop op de voorbije hectische dagen.

    "Natuurlijk ben ik hier. Daar heb ik nooit één procent aan getwijfeld. Ik vind het raar dat jullie me hier niet verwacht hadden", tekende Sporza op uit de mond van de Club-coach. "Zo sta ik in het leven. Ik werk hard, ik ben toegewijd aan mijn familie en aan mijn club."

    "Ik was in shock", doet Leko nog eens het relaas. "Er kwam iemand mij 's ochtends om 6 uur uit mijn bed halen. Dan hoor je die beschuldigingen. Dat is moeilijk voor mijn familie en vrienden. Ik wil een normaal leven leiden, dit is niet wie ik ben. Ik had maar één ding in mijn hoofd: ik wou met opgeheven hoofd en een zuivere naam dat gebouw weer verlaten."

    Poll

    Leko zal blijvende imagoschade overhouden aan deze affaire

    (304 stemmen)

    Plaats een reactie

    freeman +11000
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:26
    Iedereen zal zich later nog wel herinneren dat hij voor een " onozele prul " ten onrechte van zijn vrijheid werd beroofd !
    Gelukkig weten wij wel beter en steunen we hem verder !
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10902
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:05
    We kunnen witwaspraktijken toch niet goedkeuren?? De sukkelaar verdient al zo weinig geld...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2178
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:38
    Geen belastingen betalen op een deel van je loon is niet "witwassen"
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10902
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:45
    Hij verdient een enorm applaus!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2178
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:50
    Nee, maar hij verdiend het wel om correct behandeld te worden door de pers
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:26
    Uw naam gaat eenmaal besmeurd nooit meer zuiver worden, je gaat altijd in verband gebracht worden met dit schandaal schuldig of niet.
    Vind ik leuk
    freeman +11000
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:35
    " In verband " wel ! Maar niet als " schuldig aan ... " !
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:37
    in verband brengen is genoeg, hopelijk voor he heeft dit geen gevolgen voor een eventueel buitenlands avontuur
    Vind ik leuk
    hoekschop +2159
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:57
    Als hij onschuldig is zal dit in het buitenland wel door de vingers gezien worden. Je verschiet ervan hoe snel sommige dingen vergeten worden.
    Supporters van andere teams in eigen land zijn op dat gebied minder vergevensgezind denk ik. Brugge supporters kakken met plezier op coaches van concurrerende teams. Nu kan de rest ook op Leko kakken. Life ain't fair.
    Vind ik leuk
    Rebel +752
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:59
    Hij weet nu hoe laat het is
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:30
    Als ik nu de vriendin hoor van Vertenten heb ik mijne zeer Grote twijfels over deze zaak van vervalsen van wedstrijden hoor .De Ref groetjes.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1746
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:19
    Zijn eigen vriendin zal hem niet aan de galg praten
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10902
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:07
    Groetjes vanwaar deze keer? Turkije? Frankrijk? Schellebelle?
    Vind ik leuk
    Goaltje +1032
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:30
    Er zullen er nog volgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:06
    In de CL gaan ze ook roeren maar niet ivm Belgische clubs
    Vind ik leuk
    Goaltje +1032
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:12
    Er komt inderdaad een kettingreactie op gang. De steen is in de kikkerpoel gewporpen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:10
    Welcome back coach
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Leko traint weer: "Ik vind het raar dat jullie me hier niet verwacht hadden"