Leko traint weer: Ik vind het raar dat jullie me hier niet verwacht hadden

Leko traint weer: "Ik vind het raar dat jullie me hier niet verwacht hadden"

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 19:15vr 12-10-2018 om 19:15

Ivan Leko stond vrijdagmiddag weer voor de spelersgroep van Club Brugge na zijn vermeende rol in de fraudezaak rond het Belgische voetbal. De Kroaat, die nog steeds aangeslagen is, reageerde na afloop op de voorbije hectische dagen.

"Natuurlijk ben ik hier. Daar heb ik nooit één procent aan getwijfeld. Ik vind het raar dat jullie me hier niet verwacht hadden", tekende Sporza op uit de mond van de Club-coach. "Zo sta ik in het leven. Ik werk hard, ik ben toegewijd aan mijn familie en aan mijn club."

"Ik was in shock", doet Leko nog eens het relaas. "Er kwam iemand mij 's ochtends om 6 uur uit mijn bed halen. Dan hoor je die beschuldigingen. Dat is moeilijk voor mijn familie en vrienden. Ik wil een normaal leven leiden, dit is niet wie ik ben. Ik had maar één ding in mijn hoofd: ik wou met opgeheven hoofd en een zuivere naam dat gebouw weer verlaten."

Poll

Leko zal blijvende imagoschade overhouden aan deze affaire

(304 stemmen)

Plaats een reactie

freeman +13317
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:26
Iedereen zal zich later nog wel herinneren dat hij voor een " onozele prul " ten onrechte van zijn vrijheid werd beroofd !
Gelukkig weten wij wel beter en steunen we hem verder !
Vind ik leuk
Freddyploiks +14011
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:05
We kunnen witwaspraktijken toch niet goedkeuren?? De sukkelaar verdient al zo weinig geld...
Vind ik leuk
Rune1891 +5429
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:38
Geen belastingen betalen op een deel van je loon is niet "witwassen"
Vind ik leuk
Freddyploiks +14011
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:45
Hij verdient een enorm applaus!
Vind ik leuk
Rune1891 +5429
vrijdag 12 oktober 2018 om 22:50
Nee, maar hij verdiend het wel om correct behandeld te worden door de pers
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:26
Uw naam gaat eenmaal besmeurd nooit meer zuiver worden, je gaat altijd in verband gebracht worden met dit schandaal schuldig of niet.
Vind ik leuk
freeman +13317
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:35
" In verband " wel ! Maar niet als " schuldig aan ... " !
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:37
in verband brengen is genoeg, hopelijk voor he heeft dit geen gevolgen voor een eventueel buitenlands avontuur
Vind ik leuk
hoekschop +3630
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:57
Als hij onschuldig is zal dit in het buitenland wel door de vingers gezien worden. Je verschiet ervan hoe snel sommige dingen vergeten worden.
Supporters van andere teams in eigen land zijn op dat gebied minder vergevensgezind denk ik. Brugge supporters kakken met plezier op coaches van concurrerende teams. Nu kan de rest ook op Leko kakken. Life ain't fair.
Vind ik leuk
Rebel +1772
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:59
Hij weet nu hoe laat het is
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:30
Als ik nu de vriendin hoor van Vertenten heb ik mijne zeer Grote twijfels over deze zaak van vervalsen van wedstrijden hoor .De Ref groetjes.
Vind ik leuk
jericho666 +3047
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:19
Zijn eigen vriendin zal hem niet aan de galg praten
Vind ik leuk
Freddyploiks +14011
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:07
Groetjes vanwaar deze keer? Turkije? Frankrijk? Schellebelle?
Vind ik leuk
Goaltje +1158
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:30
Er zullen er nog volgen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:06
In de CL gaan ze ook roeren maar niet ivm Belgische clubs
Vind ik leuk
Goaltje +1158
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:12
Er komt inderdaad een kettingreactie op gang. De steen is in de kikkerpoel gewporpen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:10
Welcome back coach
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws