'Carcela krijgt twee maanden na rode kaart voor zoveelste keer respijt'

    'Carcela krijgt twee maanden na rode kaart voor zoveelste keer respijt'

    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:42

    Twee maanden en negen dagen na zijn rode kaart tegen Waasland-Beveren weet Mehdi Carcela nog steeds niet of en hoe hij gestraft zal worden. De hoorzitting rond de winger van Standard Luik is opnieuw uitgesteld.

    Het hele zaakje begint stilaan een farce te worden, maar de realiteit is wat ze is. Carcela moest eigenlijk in augustus al verschijnen na zijn uitsluiting. De advocaat van de Rouches vond echter een probleem rond de indicatieve tabel, die niet unaniem aanvaard zou geweest zijn door de Pro League.

    Daardoor werd de zaak eerst verworpen, al kwam ze later toch terug op tafel. Normaal kwam de Geschillencommissie deze vrijdag samen. Dat gaat nu dus alweer niet door. Blijkbaar ontbrak er een bewijsstuk, waardoor men op zoek mag naar een nieuwe datum, meldt La Dernière Heure

    Poll

    Moet Carcela nog geschorst worden?

    (215 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:12
    en we zijn weer begonnen
    Vind ik leuk
    freejazz +679
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:36
    Neen, ZE zijn weer begonnen
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1340
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:38
    Omgekocht!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:42
    Vertenten heeft die bewijsstukken mee !
    Vind ik leuk
    SD +8685
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:43
    Laat het maar zo, het wordt te gortig. Er zijn overigens dringendere zaken die moeten behandeld worden.
    Vind ik leuk
    Siculiana +96
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:19
    Dat is makkelijk ja...zuiver straffen, had allang moeten gebeuren!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:35
    Je kan zeggen wat je wil maar dit was toch geen donkerrode kaart? Uitsluiting of max 1 speeldag zou toch echt voldoende moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Siculiana +96
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:57
    Welke straf maakt me niet uit...maar uitspraak moet er komen. En niet omdat er "dringendere" zaken zijn, dat zomaar gaan vergeten...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 12:46
    Daar heb je inderdaad een punt. Iemand schorsen 3 maanden na de feiten is nog belachelijke dan al die schorsingen te seponeren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:36
    De grote Fout van de Bond is omdat Deze onnozelaar van Coucke Bak aan het Bleiten was he.Gij zou beter eens voor de Spiegel gaan staan met zijn Zaak waar gij alleen ook niet zuiver is en ik hoop dat zijne 950 Miljoenen euro mag terug storten aan de Amerikaanse rechtbank en een Celstraf bovenop van minstens één Jaar ok Kleun .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Carcela krijgt twee maanden na rode kaart voor zoveelste keer respijt'