Belgische topmakelaar tipt speurders: ''Grondig naar transfer Hanni kijken''

Belgische topmakelaar tipt speurders: ''Grondig naar transfer Hanni kijken''

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 17:45vr 12-10-2018 om 17:45

Met Mogi Bayat en Dejan Veljkovic spelen twee topmakelaars een hoofdrol in het schandaal dat het Belgische voetbal in zijn greep houdt. Jacques Lichtenstein, eigenaar van bureau Eleven Management, is niet verrast.

"Ik zeg al jaren dat er abnormale zaken gebeuren", zegt Lichtenstein in La Dernière Heure. Lichtenstein voelde zich echter genegeerd. "Ik heb aan verschillende actoren in het voetbal aangegeven dat ik vind dat er rare dingen gebeuren op de Belgische markt. Maar er zijn niet veel mensen die naar me hebben willen luisteren. En wie erover had durven praten, zou geboycot geweest zijn door de clubs."

Lichtenstein laat ook niet na op de speurders op een spoor te zetten. Zo viseert hij Herman Van Holsbeeck. "Bayat heeft handlangers bij de clubs. Anders is het onmogelijk om transfers zo snel af te ronden, soms zelfs zonder medische testen. De onderzoekers zouden ook eens grondig de transfer van Sofiane Hanni naar Spartak Moskou van dichtbij moeten bekijken'', tipt hij de onderzoekers.

De makelaar is dan ook blij dat Marc Coucke schoon schip heeft gemaakt in het Astridpark. ''Ik ben de enige die de komst van Coucke bij Anderlecht in gang gezet heeft. Ik wist dat hij van Mogi helemaal niet moest weten en dat hij Van Holsbeeck rap zou buitengooien, wat zelfs nog sneller gebeurd is dan ik had kunnen denken."

Plaats een reactie

camargue +5232
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:49
Alé, die heeft ook weer het licht gezien. man, sukkelaar, wanneer ge zelf die transfer niet kunt doen zijn de anderen allemaal oplichters! Zoekt u een job aub!
Vind ik leuk
jericho666 +3052
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:56
Los van de timing, denk ik wel dat hij gelijk heeft. Ik vind het, als Anderlechtsupporter zijnde, bizar dat het voor sommige lijkt alsof HVH een heilige was. Je zag toch vanop 10km afstand dat de relatie met Bayat zo rot was als maar kon zijn
Vind ik leuk
dakcota +4534
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:11
wat logisch is toch, de transfers van anderlecht waren verschrikkelijk delaatste jaren, bayat kon die verschrikkelijke spelers voor veel geld wegsluizen. iedereen zou dat doen
Vind ik leuk
jericho666 +3052
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:13
Hoeveel heeft Bayat er niet binnengesluisd?
Vind ik leuk
dakcota +4534
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:22
voor wat hoort wat.
Vind ik leuk
valere +423
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:58
Anderlecht...De rotste,corrupste club uit de Belgische voetbalgeschiedenis..
Het werd Roger Vandenstock te heet onder de voeten,en hij heeft zich snel ontdaan van zijn vaders erfstuk...Ook zo'n Don Corleoné..:(
Vind ik leuk
Toca +47461
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:05
Bewijzen?? Buiten de voorjaarse Nottingham historie he. Hier anoniem wat uit uw nek lullen is makkelijk. Mss heeft Cercle Boucaut omgekocht vorig jaar? Om een spookpenalty te fluiten tegen beerschot wilrijk?
Vind ik leuk
Lodecol13 +3069
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:27
He toca toch ook wat frustratie nu rustig man, alles komt op zijn pootjes terecht en iedereen is hier anoniem , als ge ziet wat leko en brugge hier op dit forum heeft moeten aanhoren, dat was niet veel fraai s hoor jij bent wel een van de sup met een serieuse visie
Vind ik leuk
Toca +47461
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:02
Das waar maar hier worden wat beschuldigingen geschreven he. Op basis van niks. Allé ja niet alleen hier, in de pers ook natuurlijk.
Vind ik leuk
Heppen1J +678
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:57
en blaug.zwart de grootse lompen boeren de ene is nog lomper als Den ander vanderelst destijds die zijn poten stonden zo krom niete voor aan te zien dat had ook plate voet en een lompe vvarkensnuit

Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 22:40
Kijk eens niet zoveel in je spiegel.
Vind ik leuk
blondel +3254
zaterdag 13 oktober 2018 om 00:52
Hey Heppen,waar hebben ze u uitgehaald.jij moet een echte adonis zijn om iemand op zijn uiterlijk zo uit te schelden.Denk dat jij een klasse meneer bent,zo mooi schrijven.over iemand.Heel hoog IQ ,kan niet anders,zeker een aanwinst hier op dit forum.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:57
Ze zouden misschien ook eens naar zijn transfers kijken, afgunst en nijd vindt men blijkbaar in alle beroepen terug. Bayat heeft misschien een deel van zijn spelersportofolio afgepakt van hem
Vind ik leuk