Jovanovic over bevriende makelaar na schandaal: Ik zal diep teleurgesteld zijn

    Jovanovic over bevriende makelaar na schandaal: "Ik zal diep teleurgesteld zijn"

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 17:50vr 12-10-2018 om 17:50

    Dejan Veljkovic is één van de spilfiguren in het schandaal dat woensdag losbrak. De Servische makelaar wordt beticht van witwaspraktijken en matchfixing.

    Milan Jovanovic (ex-spits van Standard en Anderlecht) is een oude bekende van Veljkovic. De makelaar regelde de transfer van Jovanovic naar paars-wit. "Ik ken hem, hij regelde mee mijn transfer toen en alle afspraken werden gerespecteerd", getuigde Jovanovic volgens Het Laatste Nieuws.

    "Wat de matchfixing betreft: ik kan niet geloven dat zoiets in België gebeurt. Ik vind het ongelooflijk, omdat ik daar jaren speelde. Ik zal diep teleurgesteld zijn als het allemaal waar blijkt te zijn. Ik herhaal dat ik geen problemen met hem had, hij werd beschouwd als een uitstekend makelaar", besloot Jovanovic.

    Plaats een reactie

    camargue +3340
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:54
    en voor de rest, I am chappy ...
    Vind ik leuk
    mapolean +935
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:10
    Ferry chappy...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:04
    Wat denk je dat hij zou zeggen..?

    Uit zelfde nest, zelfde mentaliteit,...Jovanovic binnen geboerd door hem...

    Wiens brood ....
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:13
    Dus Gaby, zoiets mag je van Jova zeggen maar niet van Leko? Vreemd.
    Vind ik leuk
    Bertjen +80
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:33
    Haha voila
    De steun is knap mr beetje naief denk ik Brugse fans
    Hoewel het mss doofpot in kan voor verhaege van complot spreekt :-))) Bartje kun je dan voor mijn ploegske ook goed woordje doen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:38
    't is toch waar. Dat loopt hier al dagen te bleiten dat Leko een groot onrecht wordt aangedaan (waar ik me ook wel kan in vinden) maar den eerst volgende "Kroaat" die er niets mee te maken heeft krijgt dan ineens de volle laag. Sorry, dan ben je niet meer bezig met rechtvaardigheid maar met club kleuren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:42
    De rivaliteit tussen topploegen komt weer opspelen , spijtig in zo'n zaak. Ik zou dit graag buiten het ploegenspel houden en alleen naar de feiten kijken!
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:48
    Helemaal mee eens Danny. Hier zijn de feiten dat Jova omwille van zijn afkomst op dezelfde lijn gezet wordt met een makelaar die waarschijnlijk boter op het hoofd heeft. Van anderen (die min of meer dezelfde afkomst hebben) tegen wie een onderzoek loopt moeten we zwijgen want anders is het laster en eerroof.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2045
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:37
    Mijnheer Vanassche, omwille van uw neutrale opstelling in deze onverkwikkelijke zaak wordt u aangesteld als Voorzitter van de virtuele onderzoekscommissie op VP die bij deze wordt opgericht. Uw mandaat bestaat eruit om mensen die speculeren op dit forum, inclusief de beheerders, te wijzen op het feit dat er nog niemand veroordeeld werd in deze zaak. U begrijpt allicht dat wij geen hoge bestuurstantièmes kunnen toekennen, maar vanwege de krampen die u ongetwijfeld gaat krijgen in uw vingers wordt u een groot-verpakking Flexium Gel aangeboden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:41
    Ik denk dat jij dit beter op u kunt nemen,als supporter van FCB kan ik bezwaarlijk neutraal genoemd worden. Ik ben alleen die verdachtmakingen tussen de verschillende supportersgroepen beu.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2045
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:51
    We zijn allemaal supporter en het zou me erg verbazen als er ook maar 1 ploeg gevonden kan worden in 1a of 1b waar alles altijd volgens de regels van de sociale en fiscale wetgeving is verlopen. Er worden voorlopig alleen maar dingen geroepen. Afwachten dus zou ik zeggen. Ik vrees trouwens dat de kans dat alle malversaties van de laatste 5 jaar uitkomen gelijk is aan 0.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2045
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:45
    .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:09
    Misschien eens je geschiedenisboeken uit de kast halen?

    Jovanovic en DV zijn Serviërs..IL is een Kroaat.

    Heb in 1990 zelf kunnen vaststellen hei ze elkaar liefhebben..

    IL is niet beschuldigd voor het hebben of gehad hebben van een relatie met DV maar dient bewijzen voor te leggen van mogelijke financiele malversaties toen hij trainer was bij OHL..

    Niets zegt mij dat dit door toedoen of met medeweten van DV is geweest.

    Of heb ik iets gemist?
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:16
    Gabytje. Daarom stond Kroaat ook tussen " ". Omdat het niet echt een Kroaat is. Snap je? " " ? Wil je zeggen dat Serviers slecht zijn en Kroaten goed? IL en DV kunnen het anders aardig met elkaar vinden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:26
    Kroaten staan bekend als Duitsgezind (Europees ) gezind en dat zijn ze ook. M

    Serviërs staan bekend als 'bergvolk' waar het zeer moeilijk handelen is en die zeker geen west-Europees gevoel hebben.

    Hebben niets anders gedaan dan de wekkrachtige Kroaten die het voordeel hebben van 1000 kms kust en dus havens , te pluimen.


    De administratie zat vroeger in Sarajevo hé..en ze kwamen het kustvolk kloten

    Kroatië heeft het altijd veel beter gehad en dat stak...
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:38
    Alle, al een geluk dat Leko geen Serviër is dus. Anders was het proces al gemaakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:43
    En ik die dacht dat Sarajevo in Bosnië lag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:41
    Nu wel.... door verdrag van Dayton...Bosnië/herzegovina was vroeger een gebied in Servië maar geen staat.. Serviërs en Bosniërs hebben tussen 1992 -bij het uiteenvallen - got 1995 nog wat op mekaars muil geslagen ..lol.

    Belgrado was trouwens de hoofdstad van het unitaire Joegoslavië...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:11
    Misschien eens lijn comments hier lezen voor je onbenullige en nietszeggende woorden neerpent..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:02
    Volg je niet...ben waarschijnlijk te simpel..

    Ivan Leko heeft bij mijn weten geen enkele verklaring afgelegd over DV?

    Dus heb er het raden naar wat zijn standpunt is...net zoals U vermoed ik..

    Begrijp niet wat uw punt is...
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:12
    Bon, ik dacht gelezen te hebben dat jij Jova dezelfde mentaliteit toedicht als de hoofdverdachten in deze zaak.
    Als je zegt "wiens brood men eet..." versta ik dat je Jova beschuldigd van "brood" aan te nemen van DV.
    Is dat nu niet net het onderzoek dat loopt tegen Leko? Dat hij deels betaald werd door een makelaar? Je loopt hier al dagen te roepen dat Leko onrecht wordt aangedaan (en daar volg ik je deels in, de manier waarop is buiten proportie) maar je gaat wel iemand die niets met de zaak te maken heeft behandelen op een manier waarop je niet wil dat Leko behandeld word. Ik hoop dat je het nu begrijpt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:22
    Wiens brood men eet, diens woord men spreekt....zegt het spreekwoord

    Wil gewoon zeggen dat je de man/vrouw naar de mond spreekt en verdedigt als je zelf door deze beter geworden bent..

    dat is alles..dat noemt men dankbaarheid ..
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:26
    Helemaal juist. En ik dacht begrepen te hebben dat een deel van het loon dat Leko ontving bij OHL afkomstig was van een makelaar en niet van de club.
    Verwacht zo een makelaar dan niet een beetje "dankbaarheid"?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:28
    Ik,heb dat helemaal niet begrepen...dat is wat men er van maakt..

    Volgens mij Gata dit over de niet-aangifte van ontvangsten, niet over witwassen of andere malversaties

    War hebt u dat uit ' onverdachte bron ' gelezen?
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:36
    Neen, ik lees ook de "kwalitatieve pers". Waar het mij vooral om gaat is dat jij snel gaat veralgemenen terwijl je er niet tegen kunt dat men dat met Leko doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:46
    Zoals gezegd hebben de Kroaten een meer Europees gevoel..en heb bij leko een persoonlijk goed gevoel.. Voila..

    Net als ik dat bij stanic en sphegar had..

    Serviërs zijn bitsiger en meer revancherend... En passen minder bij onze mentaliteit.net als Albanië en echt balkanvok uit de bergen.

    Krijg ik nu Unia op mijn dak.? Lol ...
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:16
    Je hebt gelijk Gaby. Jova is een vuile Serviër. Die mag je door het slijk halen. Bij Kroaten ligt dat anders. Die zijn zoals wij. Daar moet je afblijven.
    Sorry, maar volgens mij ben jij een heel klein beetje racist.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:45
    Lol....Jova door het slijk halen...racist...laat mij lachen..

    Volkeren die aan het water wonen zijn nu eenmaal mee beïnvloed door andere volkeren.. Mensen die in eht centrum worse kijken naar elkaar.


    Amerikanen die aan de west of oostkust wonen hebben ook een opener vizier dan inwoners van de midwest

    En dat is overal ter wereld zo..

    Kroatie zal ooit volwaardig lid worden van de EEG-28, servie nooit..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 22:47]
    Vind ik leuk
    hoekschop +3020
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:00
    Je maakt het alleen maar erger. Het is al lang duidelijk dat je bepaalde rassen niet moet. Daar is een naam voor. Dat noemt men rasisme.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:10
    Lol..get a life man...

    Ik,heb ondermeer actuariële wetenschappen gestudeerd aan KUL..zoek,maar eens op .

    In mijn vakgebied noemt men dat statistiek..

    Als ge bepaalde spelers niet moogt of enkel door nen paarse bril naar de wereld moogt kijken, zijt ge een racist..lol

    Wat voor simpele mensen lopende toch rond..

    Vind Nakamba de beste speler van club vorig jaar. Dus ben ik een racist tegenover Ruud vormer die,blank is en en n kaaskop.. Wat voor gelul

    Waar zijt ge naar school,geweest. Naar e en of ander atheneum waar ze u vergeten hebben manieren te leren ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:36
    moeten we nu onder de indruk zijn van je studies aan de KUL, ik ben het eens met hoekschop, over Leko mag er hier geen kwaad woord gezegd worden maar de 1ste (ex)speler die iets in de pers zegt over die feiten (en zelfs niets verkeerds zegt) en die nooit in Brugge heeft gespeeld die word direkt aangepakt door mister KUL en word die persoon dan nog eens zijn afkomst verweten, jou commentaar vind ik dus flauweKUL meneerke Vanparys
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 09:22
    Uw denken kan ik je niet afnemen..

    Jaloezie is van alle tijden..

    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:49
    Omdat hij bij anderlecht gespeeld heeft.. Lol.

    Mitrovic bij Brugge is ook een Kroaat.

    En vind hem één slechts aankoop ... Slechte verdediger en ontzettend traag.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 oktober 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    VaSy +925
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:49
    Hoe noemen ze dat ook weer?
    Hypocriet..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws