Onzekerheid bij KV Mechelen, hoofdaandeelhouder spreekt spelers toe

    Onzekerheid bij KV Mechelen, hoofdaandeelhouder spreekt spelers toe

    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:02

    Drie beleidsbepalers van KV Mechelen zouden mee in het matchfixing-schandaal rond makelaar Dejan Veljkovic zitten. Mede-hoofdaandeelhouder Dieter Penninckx heeft maandagochtend de spelersgroep toegesproken.

    Er heerst veel onrust en onzekerheid bij Malinwa. Spelers en staf zitten met vraagtekens in verband met hun contract en toekomst. En hoe gaat het verder met KV Mechelen na deze affaire? Het Laatste Nieuws meldt dat Penninckx alvast de groep probeerde te sussen en gerust te stellen.

    Penninckx heeft overigens evenveel aandelen als Olivier Somers. Na afloop wilde hij echter geen commentaar geven, maar de toespraak zou aldus geruststellend geweest zijn. De wedstrijd tussen KV Mechelen en Tubeke is afgelast, maar de club trainde wel achter gesloten deuren. Coach Wouter Vrancken gaf dan ook geen wekelijkse persbabbel.

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:21
    Nog aan het slapen zeker? maandagochtend.. lees jullie artikels eens na alvorens te posten.
    OT: weer donkere wolken boven KV Mechelen, jammer zo een mooie club geweest.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:49
    Is en zal altyd blijven. Er zullen b clubs en supps zijn die denken oef bij ons niet. Vergis u niet. We zitten nog maar I het eerste straatje van een hele wijk die gezuiverd zal. Worden!!!
    Vind ik leuk
    SD +8736
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:41
    1ste amateur is ook niet slecht voor een doorstart; het is alvast beter dan een schrapping.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:55
    Wie weet wat er gaat gebeuren, kunnen spelers gratis weg door grote fout bestuur?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:59
    We blijven dus in eerste: eerst 1A dan 1B en nu 1 amateur!
    Bij faillissement werd overeengekomen dat de supporters meer toezicht zouden kunnen houden over wat de club uitspookt! Ik denk dat dit niet gebeurd is zoals overeengekomen! Anders was het nooit zo ver gekomen! Als alles rond winst draait, moet je niet veel goeds verwachten! Dat is wat ik ervan onthoud!
    Supporters eis jullie club terug op! Indien werkelijk bewezen wordt dat er gesjoemeld werd, dan moeten de sjoemelaars verstoten worden. Ik ben er vast van overtuigd dat dit niet ons KV Mechelen is. Trouwens, Mechelen heeft vorig jaar durven commentaar geven en zie, Mechelen wordt nu meer dan wie anders geviseerd, alsof er elders niets gebeurd is!!
    Vind ik leuk
    Intel +1178
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:38
    Als er matchfixing was waarom is kv dan gezakt het ging toch over doelpunten dan had wb er gewoon wat meer binnen gelaten toch, en wat met eupen die match was nog meer verdacht als ge er naar kijkt . en nu zijn het veel roddels zolang er nog geen officiële uitspraak is wacht ik af ... en dan nog we zijn toch al gezakt dus dat ge dan echt kunt praten over matchfixing lijkt me raar matchfixing in hun eigen nadeel dan :) want ze hebben veel laten liggen de laatste weken van vorig seizoen.. En kv gaat geen andere ploeg aanklagen als ze zelf wisten dat er gesjoemeld was he . Als het al waar is gaat het over enkelingen daar kunt ge toch geen 20000 supporters voor straffen ..
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1463