Club Brugge krijgt ook goed nieuws te horen na alle negativiteit

    Club Brugge krijgt ook goed nieuws te horen na alle negativiteit

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:44

    Het zijn stresserende dagen voor Club Brugge. Coach Ivan Leko staat negatief in de belangstelling in verband met een grootschalig onderzoek naar allerlei illegale praktijken. Toch krijgt Blauw-Zwart ook goed nieuws te horen.

    Zo zou topaankoop Kaveh Rezaei eindelijk weer volledig fit zijn. Een knieblessure zorgde ervoor dat de spits zes wedstrijden aan de kant moest toekijken. Rezaei trainde maandagochtend mee en lijkt fit om volgende week tegen Waasland-Beveren te spelen.

    Tussen alle commotie in krijgt Club Brugge toch nog goed nieuws te horen. Ook Ruud Vormer is op de weg terug. De Nederlander kampte met overbelasting aan de adductoren. De middenvelder traint nog rustig, maar komende wedstrijd zou geen probleem vormen.

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:46
    welkom
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:50
    De ene iranier in de cel..de andere op het veld..

    De laatste stoot van ' mohbajaat ' in Brugge en hopelijk blijft het daar bij..

    Weg dat gespuis..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:55
    te horen na alle ONTERECHTE negativiteit hé VP!!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:04
    Ik geloof niet in Rezai persoonlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:06
    tjah, tegen jullie scoort hij wel redelijk veel hé ;-) ;-)
    Vind ik leuk
    Diego A M +3357
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:14
    Gij zijt al vergeten dat eigen supporters hem de miskoop noemden voor zijn blessure.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:17
    hij heeft ochottekes 2matchen mee gedaan, oordelen op 2 matchen is wel héél naief hé
    Vind ik leuk
    Kingambo +1337
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:25
    Miskoop ? Misschien goede koop voor sommigen als je begrijpt waar ik naartoe wil ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:12
    Ik errlijk gezegd ook niet....er was beter en goedkoper te vinden...denk back-up tegen dt Wesley de deur achter zich toetrekt..

    We moeten een type Lambert/papin hebben die met kracht iest kunnen forceren.

    Balgoochelaars hebben we genoeg vooraan maar we missen afwerkingskracht..

    Wesley is prima maar geen goalgetter ..alhoewel dat het aan het beteren is
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2536
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:27
    Vind ze maar eens...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:29
    Taak van een makelaar ..naast hun andere bezigheden 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:02
    In Genk zitten er veel balgoochelaars bij Club vanaken dat is al. Ze zouden beter kijken naar een snelle verdediger en een creatieve speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:05
    Groeneveld, schrijvers, openda in mindere mate...

    Ben akkoord dat verdediging traag is..Mitrovic aan de top... Traag trager traagst..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:10
    schrijvers is toch geen balgoochelaar, ik bedoel maar als Vanaken uitvalt wie gaat hem dan vervangen, die creativiteit heeft Club niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:14
    Zet hem toch bij de verfijnde voetballers.

    Er is in belgie momenteel niemand van het niveau vanaken als balbehandelaar en passeur behoudens pozuelo

    Carcela als hij goesting heeft...

    Bij Anderlecht zie ik niemand, noch bij gent..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:18
    Dat toont aan hoe belangrijk hij is voor Club
    Vind ik leuk
    ROBSON +2587
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:16
    Schrijvers vervangt vanaken zonder problemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:17
    Ik hoop het maar wil het eerst wel een keer zien gebeuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:37
    Zal toch nog heel wat stuutjes meoeten eten...en dik belegd met smout, kaas en hespe...of pennepisse..

    Wie zou er dat kennen.lol?

    Zal t maar bijleggen : is west-vlaams voor pain d'épices ( peperkoek ) ..😉😋
    Vind ik leuk
    ROBSON +2587
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:45
    Had tegen Standard altijd moeten starten. Ik zei het hier al..........Schrijvers is in alles ok maar niet top. Bij WB altijd basis meestal op de 10 en hij was smaakmaker in de jpl league.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:06
    Elk zijn gedacht. Voor mij weegt hij voorlopig te licht..letterlijk en figuurlijk ..
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1579
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:24
    Kom op mannen goed trainen en u verzorgen en in de volgende match er volop invliegen dan zal onze leko er vlug weer bovenop zijn
    Vind ik leuk
    Kingambo +1337
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:28
    Komaan hé Lodecol, goe bezig jongen, er blijven in geloven en als ge niet opgesloten zit, bluven goan !
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:59
    Ik denk dat velen zich miskeken op zn eerste matchen bij ons. Duidelijk niet topfit maar zich per se willen bewijzen. Ik geloof sterk in hem,laat hem maar topfit worden en ons aanvallend systeem oppikken.
    Er zit wel iets van een Lambert in hem maar vergelijk geen spelers en zeker niet uit andere tijdsperiodes. Door z'n blessuregevoeligheid zou de Lotte nu niet aan de bak komen,grotere kernen en een ander op z'n plaats.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge krijgt ook goed nieuws te horen na alle negativiteit