Leko reageert op alle commotie: “Ik zal terugvechten!”

    Leko reageert op alle commotie: “Ik zal terugvechten!”

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:00

    Club Brugge-coach Ivan Leko werd afgelopen dagen verhoord in verband met illegale praktijken. De Kroaat was vandaag terug aanwezig op de training van Blauw-Zwart.

    Daar gaf Leko na afloop ook een reactie aan de aanwezige pers. “Ik heb net twee dagen in de gevangenis gezeten, dat was heel zwaar voor mij. Ik heb nog geen idee hoe mijn reputatie als voetbalcoach hier onder geleden heeft, dat zal nog moeten blijken.”

    “Of ik zelf een klacht ga indienen? Ik heb daarover nog geen beslissing genomen. Eén ding is zeker, ik zal terugvechten. Met de steun van mijn familie, mijn vriendin, mijn club en de supporters”, wordt Leko geciteerd door Het Laatste Nieuws.

    Voor de training werd Leko onthaald op applaus van de thuisaanhang. De supporters van Club Brugge blijven geloven in hun trainer en kwamen massaal opdagen. Ook de club zelf sprak al zijn vertrouwen uit over Leko.

    Poll

    Vind jij dat Leko klacht moet neerleggen?

    (401 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:07
    En terugvechten gaat onze leko doen met de titel 🖒🖒🖒🖒
    Vind ik leuk
    freejazz +680
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:21
    Hela, Genk wil dit seizoen ook nog eens meedoen. Toch wens ik als Genk-supporter Leko en de Brugge-supporters oprecht veel sterkte toe. Vermits het hier gaat om het niet correct aangeven van de belastingaangifte zouden heel wat medeburgers in aanmerking kunnen komen. Enkel de politici zijn hierin eerlijke mensen want ze worden zelden of nooit vervolgd. (of geldt scheiding der machten enkel voor de gewone burger en is het verstrengeling der machten voor de hogere regionen ?).
    Vind ik leuk
    bibixx +20
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:25
    ik hoop op een titel voor Genk zij verdienen het
    Vind ik leuk
    bibixx +20
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:23
    niemand gelooft in sinterklaas dommerik
    Vind ik leuk
    bibixx +20
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:24
    typisch een reactie van een FCB supporter
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:11
    Typisch een reactie van een peuter. U ontvangt de peuter award proficiat🏺👶
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:16
    Sterkte aan Ivan en zijn familie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:18
    Goed dat belastingen ontduiken een nationale sport is... applaus!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:24
    in 1B zal het ook leuk vertoeven zijn ze ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:19
    Waarom zou gij geen klacht neerleggen ok De Ref groetjes.
    Vind ik leuk
    GILOT +34
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:24
    De bak zit vol onschuldige
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:33
    bezoekt ge zoveel de wandelinge of edder uuk nog gezeten?? (ni onschuldig) bedoel ik! :-p
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:25
    Het vertrouwen in het gerecht is al wankel,maar iemand discrediteren zonder klinkklare bewijzen is een misdaad en onrecht op zich !!
    Vind ik leuk
    GILOT +34
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:28
    Als je denkt dat die gasten hun belsstingen niet trachten te ontduiken ben je van een andere wereld
    Vind ik leuk
    Chroom +168
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:33
    Volledig mee eens dit gerechtelijk optreden is buiten proportie, iemand doodrijden en vluchten wordt minder gestraft dan vermoeden van ontduiking, nog maar goed dat hij geen konijntje heeft dood gedaan want dan was het levenslang.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1344
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:29
    Ik krijg er de tranen van in mijn ogen...ocharme toch
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2603
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:34
    Bedankt voor de steun ,dit had ik van u niet onmiddellijk verwacht.
    Zo zie je maar weer in nood kent mijn zijn echte vrienden
    Vind ik leuk
    Kingambo +1344
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:35
    Graag gedaan snoepie
    Vind ik leuk
    freejazz +680
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:41
    Alle ellende begon met de appel.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1344
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:48
    De 'verboden vrucht' waar ze in Genk alles van weten...
    Vind ik leuk
    freejazz +680
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:53
    Leg eens uit.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1344
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:20
    Zou wel willen maar dat gaat met jou toch niet lukken vrees ik...groetjes in Geeiiiiink menne man, ha doech
    Vind ik leuk
    freejazz +680
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:16
    Mij niet gelaten, maar een beetje beleefd blijven kan geen kwaad. Waarom zou dat met mij niet lukken ?
    Vind ik leuk
    bibixx +20
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:26
    Fcb for never haha
    Vind ik leuk
    tom1981 +311
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:52
    Fret nog een geirneilke. Mis je een couckske. ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:34
    aant einde van't seizoen, nog meer! adde geen PO1 gaat spelen...
    Vind ik leuk
    Goaltje +1032
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:30
    Komt goed met Leko. Ik vrees echter voor de andere protagonisten en vooral de betrokken voetbalclubs. Sancties zullen er komen en terecht. En hoewel ook ik als neutrale voetbalfan wel eens durf genieten van wat commotie, geroddel, gespeculeer, gekibbel en al dan niet terechte verontwaardiging rond het voetbalgebeuren ... mijn voetbalhart bloedt. Ik zou willen wensen dat dit alles een slechte grap is. Opstaan en niks gebeurd. Helaas. Ik was vorige vrijdag nog op KVM, nog gezellig nagenoten in de Grand Kavee : zonder meer de beste sfeer meegemaakt van dit jaar tot nu toe. Verdorie toch ... Kunnen de geldwolven alstublieft van onze voetbal afblijven ?
    Vind ik leuk
    freejazz +680
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:40
    Inderdaad, want wat de supporter-clans mekaar hier allemaal toewensen is er zwaar over, indachtig dat het juist die gewone supporter is die het grootste slachtoffer is. Straks worden er nog mensen en clubs bestraft (het onderzoek is nog lang niet afgelopen) en dan zouden we ons wel allemaal eens heel slecht kunnen voelen. Daarom ook, veel sterkte aan de SUPPORTERS van KVM en W-B.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3679
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:41
    Sterkte aan den Ivan. Ik geloof nooit dat hij veel heeft misdaan. Zwart geld aannemen!? Pff, wellicht wel. Ik zou geen eurocent willen geven aan diegenen die dat nog nooit hebben gedaan. Dikke boete en ga verder met de carrière.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +49
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:39
    en terug vechten zal het gerecht
    om hem terug achter de tralies te steken

    Vind ik leuk
    BST83 +646
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:50
    Wat een nutteloze reactie... Toch een duim voor de moeite
    Vind ik leuk
    tom1981 +311
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:56
    Blijven proberen. Janet. Hier genoeg Anderlecht sup met respect. Zoals de zetterberg en toca. Kan je nog veel van leren!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk