Verschueren aangevallen op Twitter na omkoopaffaire: Nietwaar, Michel?

    Verschueren aangevallen op Twitter na omkoopaffaire: "Nietwaar, Michel?"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:30

    Operatie Propere Handen, ook wel Mogigate genoemd, lijkt heel wat slachtoffers te gaan maken. Toch is het niet zeker dat het tot een grote zuivering komt. Daarvoor ligt de zaak-Bellemans kennelijk te vers in het geheugen.

    Luc Kempen, een medewerker van het programma Belga Sport, pakt op Twitter uit met een wel erg scherpe tweet. Hij spreekt rechtstreeks Michel Verschueren aan, die tijdens de omkoopaffaire in 1984 volgens hem een vuile rol speelde.

    Toen onderzoeksrechter Bellemans na het schandaal rond Waterschei wilde doorstoten naar Anderlecht, zou hij gepaaid zijn met een levenslang abonnement bij Anderlecht. Dat zou dan via Verschueren zijn geregeld, die toen nog algemeen manager was van Anderlecht. Een flinke uithaal naar 'Mister Michel', die zondag opkomt voor een zitje in de gemeenteraad van Grimbergen.

    Plaats een reactie

    BS90 +4567
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:35
    Van horen zeggen zeker weer, zoals alles de laatste twee dagen
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3705
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:33
    Manmanman, VP gaat tweets over ouwe koeien als nieuws gaan beschouwen!?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:38
    Zullen maar zwijgen over j.l de haene zeker
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2205
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:47
    En wie heeft Dehaene dan een levenslang abbo cadeau gedaan?
    Vind ik leuk
    Diego A M +3417
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:43
    34 jaar later komt die met zo'n gezever! Kan iedereen nu maar iedereen betichten? Wat voor flauwekul gaan ze nog allemaal uitvinden. U laten omkopen met een gratis abbonement, begint echt lachwekkend te worden.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3705
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:24
    Geweldig idiote tweet. De onderzoekers naar omkoping laten zich omkopen met een abonnement!? Zou die nitwit het zelf mogelijk achten? En VP beschouwt het als 'publiceren waard'.
    Vind ik leuk
    valere +309
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:43
    Een levenslang abo in de VIP...daar zouden velen voor vallen.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:47
    Zou kunnen zie maar wat er is gebeurt in de jaren 70 als Anderlecht voor de Europa beker heeft gespeelt tegen een Engelse ploeg dat was ook een groot schandaal wat zogezegd niets meer is van gehoord zeer straf niet waar soms
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3705
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:58
    Andreetje, jaren '80. Niet dat het uitmaakt. Ook wel een ouwe koe, nietwaar?
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:33
    Was verjaard
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10978
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:49
    Kom, we gaan Anderlecht er nog eens bij halen!
    Vind ik leuk
    SD +8736
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:50
    Ik lees graag de naïeve reacties van RSCA-supporters. Die weten niets van de wereld, en van wat zich achter de schermen afspeelt. Weten julie nog die lening van 25000€ door vader Vandenstock aan de Spaanse scheidsrechter ? Zoveel jaren later is er niet veel veranderd, integendeel.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3705
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:01
    Ouwe koe, he SDeetje. Je mist ook direct Anderlecht, he? Niet erg, hoor.
    Vind ik leuk
    Toca +33526
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:04
    Die heeft pas een Anderlecht trauma onze sd. Maar wat wil je. In Brugge wonen en fan van Standard 😂
    Vind ik leuk
    freejazz +706
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:24
    Daarom kapt hij zo graag op de Limburgers.
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:11
    je pil vergeten ? ^^
    Vind ik leuk
    Diego A M +3417
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:15
    Ken je waterschei nog?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:13
    Dat zou voor mij een heel grote reden zijn om door te duwen; zo'n belediging. Een abonnement op anderlecht. :-)
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3705
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:30
    Goeie, Stef, humor er bij houden!
    Vind ik leuk
    vampire81 +1036
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:46
    een gratis abonnement krijgen voor anderlecht is zeer zeker geen cadeau, dat is een zeer grote oneer en een regelrecht affront, een cadeau impliceert iets positief en dat kan van dit absoluut niet gezegd worden, dit gaat eerder over een verschrikkelijk zware straf dan geacht daar aanwezig te zijn, iemand met eergevoel doet dat gewoon niet
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4497
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:05
    Iemand met eergevoel post ook geen onnozele posts op dit forum :)
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3705
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:29
    Je pikt het grapje van Stefaan, vampie, en maakt er een gefrustreerde, wat dwaze opmerking van. Jezelf op z.n best.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +62
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:58
    hij gaat nog eens ouwe koeien uit de gracht halen achterlijke boerenknupel
    Vind ik leuk
    camargue +1660
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:49
    1984 vers in het geheugen ... for god sake sukkelaar!
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
    Of het nu nothingham,lozano of scheidsen zijn...........verschuren zal er altijd.......
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verschueren aangevallen op Twitter na omkoopaffaire: "Nietwaar, Michel?"