Valse geruchten: échte makelaar van Leko zit helemaal niet in cel

    Valse geruchten: échte makelaar van Leko zit helemaal niet in cel

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 11:15vr 12-10-2018 om 11:15

    In het grote corruptieschandaal is ook makelaar Dragan Siljanoski aangehouden. Hij werd de huidige makelaar van Ivan Leko genoemd, maar dat is niet waar.

    De échte makelaar van Leko is namelijk Milos Maric, ex-speler van onder meer KAA Gent. De Serviër heeft niets te maken met Operatie Propere Handen en geeft aan dat hij de coach voor 300 procent vertrouwt. Stojanovski heeft wel heel wat spelers in België zitten, onder meer ook Ivan Santini van Anderlecht.

    Plaats een reactie

    Toca +40716
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:18
    En de pers blundert er maar op los.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3952
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
    In het nieuwsblad staat er dat Leko zich moet verantwoorden voor witwassen... Denk dat die journalist dan toch best eens de betekenis van witwassen opzoekt... een deel van je loon "vergeten" aan te geven is niet witwassen, maar het klinkt zo goed he....
    Vind ik leuk
    Toca +40716
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:32
    Hoe spectaculairder het klinkt hoe meer het gelezen wordt zeker he.
    Vind ik leuk
    hoekschop +3174
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:48
    Ik dacht gelezen te hebben dat een deel van het loon door een makelaar betaald werd ipv door een club. Dat vind ik persoonlijk een zware beschuldiging. Zo'n makelaar verwacht toch iets terug voor dat geld. Nogmaals, dat dacht ik gelezen te hebben vanmorgen in één van de "kwaliteitskranten".
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3952
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:04
    En dat is nog altijd geen witwassen
    Vind ik leuk
    hoekschop +3174
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:01
    klopt, dat is veel kwalijker als witwassen.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2084
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:19
    Het sensatiegehalte is weeral hoog en vele mensen die ondervraagd worden, worden al onmiddellijk aan de schandpaal genageld. Er zullen zeker mensen tussen zitten die gewoon informatie kunnen aanleveren (vb facturen) zodat die informatie dan vergeleken kan worden met die in andere boekhoudingen. Je zal maar publiek te kijk worden gezet als je zo iemand bent die verder niets met malafide constructies te maken heeft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:49
    Ik denk dat hij Leko zijn manager was toen de feiten gebeurd zijn en daarom vast zit .
    Vind ik leuk
    Toca +40716
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:31
    Ik ben gestopt met denken. 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:19
    weer geen chance voor de media, maar ondertussen weeral nationaal en internationaal nogmaals Ivan in slecht daglicht gesteld, die media zullen alles eraan doen, om hem te vinden en zwart maken!!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4044
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:22
    Haha. Nog beter! De pers zou zich hier beter iets beter laten informeren in plaats van de schandaal bij het minste gerucht boven te halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
    hln was 1ste om dit te verspreiden... en weeral nonsens en hun naam veranderen in : Hatelijk Leko Nieuws
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:27
    Persstop
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:25
    Degene die dat artikel schreef is ook strafbaar
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6573
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:35
    Laster en eerroof staan serieuze straffen op dacht ik
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:45
    Oops , de pers op hun bekkie... : afmaken !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:46]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3396
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:45
    En voor dit artikel gebruiken ze dan een foto van Maric in Beveren-outfit op het veld van KV. Als het zo bedoeld was: goe bezig. Als het per ongeluk was: goe bezig!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:53
    De onderzoeksjournalisten op hun best..

    Zijn allemaal geen stamp tegen hun Kl.. waard,.

    Lees dit artikel ...eerst SILJANOSKI ..dan heet hij STOJANOVSKI

    Zijn vader heet trouwens FOUTOFNIESKI
    Vind ik leuk
    Boerken +7085
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:20
    Tschijnt dat heel de redactie van voetbalprimeur met een duur uurwerk rondloopt , er zouden duizenden likes doorgesluisd zijn naar toca.
    Vind ik leuk
    Patfey +5622
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:30
    Toca, is dat niet die buur van wie ook weer😃?
    Vind ik leuk
    Toca +40716
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:44
    I know nothing 😊😊
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:48
    I am from Onckelinckx-town...
    Vind ik leuk
    Boerken +7085
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40
    Voilla het net sluit hem stilaan!🎓
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1132
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:22
    Ik wou zo hard dat ze in de volgende Nieuwsjagers op TV met beelden komen van deze periode om te zien hoe hard ze weer falen met hun 'anonieme' bronnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:51
    Hopelijk worden er nu is een deel van die sensatiejournalisten , die mensen schaamteloos beschuldigen voor de rechter gedaagd en gestraft
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws