Club Brugge-fans geven duidelijk signaal, Leko krijgt hart onder de riem

    Club Brugge-fans geven duidelijk signaal, Leko krijgt hart onder de riem

    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:36

    Ivan Leko is terug op de trainingsvelden van Club Brugge verschenen. Dat gebeurde onder heel wat belangstelling. Aardig wat Club-fans namen de tijd om naar de training te komen kijken, maar ook de pers is massaal aanwezig.

    Plaats een reactie

    TageMeister +4659
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:48
    Is mooi van de fans !

    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:05
    is mooi van deze Sporting-fan! ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:52
    zo trots op onze supps!! YNWA
    Vind ik leuk
    freeman +11024
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:00
    Gewoon " Bluuvn goan " , Ivan !
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:00
    Totdat hij echt een bedrieger blijkt te zijn.....
    Ik zeg niet dat hij dat is maar ik zou toch maar voorzichtig zijn!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
    Blijkt....

    Limburg allein...

    De spin had haar nest in een bankkantoor in GENK....

    Waar ligt dat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:12
    Is onze zaak niet
    Vind ik leuk
    Diego A M +3417
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:26
    @gaby. Jij denkt ook dat de hele wereld aan uw voeten hangt. Als je niet weet waar genk ligt, moet je terug naar school. En ik ben geen Limburger. Chichi madam, kom terug met uw voetjes op de grond ipv maar verwijten te sturen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:35
    Jongen toch, ik ben een man en vrees dat ik belgie beter ken dan jij.. Was een mop hé..

    Als iemand zegt . Met ik zeg neit dat hij dat is... Met wat betekent dat voor U...?

    Voor mij flauwe kak verkopen zoals 99% van het journaille

    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:23
    Op de plaats waar jullie op 3/11 een pak rammel krijgen ;-)
    Ik veroordeel Leko niet hoor..dat ze die hele zaak maar snel uitspitten,dat we terug over voetbal kunnen praten
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:27
    Zou kunnen..en waarom niet..dat de beste moge winnen..

    Genk speelt de laatste weken het beste voetbal ..

    Hoop dat we op he middenveld tegen dan NAkamba kunnen inzetten..

    Dan kunnen we met gelijke wapens strijden..

    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
    Insinueer dan ook niet. Als hij zwart geld kreeg is dat een zaak voor de belastingen,
    Misschien kreeg jij ook al wat in het zwart.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:12
    Zou jij er ook kunnen voor zorgen dat Ronaldo, Messi , de voorzitters van Bayern en anderen ook uitgesloten worden
    Vind ik leuk
    Ginkels +16
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:15
    Als ik me niet vergis heeft er iemand van Bayern-top in de cel gezeten voor dit soort zaken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:13
    Insinueer dan ook niet. Als hij zwart geld kreeg is dat een zaak voor de belastingen,
    Vind ik leuk
    blondel +2448
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:04
    Denk dat in provinciale reeksen ,niets anders dan zwart geld wordt uitgedeeld qua premies.Vanwaar zal al dat geld daar vandaan komen.Mischien moeten we die ook allemaal opsluiten (spelers en bestuursleden).
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3705
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:19
    Niets anders verwacht. Uiteindelijk, verwacht ik, zal 't een orkaan in een glas water blijken te zijn. Leko staat volgend weekend naast het veld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:20
    Ivan Leko's Bruges Army
    Vind ik leuk
    Vancamp +41
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:11
    Het stinkt,omkopen,frauderen, witwassen van welk geld (drugs e.d ,)er mankeren enkel nog wat doden.En toch worden hier reakties gegeven om ieder zijn club te verdedigen.Stort maar jullie centjes ,zij zullen wel grote sier maken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:08
    Chapeau supporters zo hoort het !
    As één blok achter onze coach .
    Deze verwelkoming zal hem enorm deugt gedaan hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge-fans geven duidelijk signaal, Leko krijgt hart onder de riem