Lastige interviewer werkt Leko op de zenuwen: Leave me alone

    Lastige interviewer werkt Leko op de zenuwen: "Leave me alone"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:12

    Ivan Leko is vrijdagochtend wel degelijk aangekomen op Club Brugge om de training te leiden. VTM Nieuws wachtte hem op aan de ingang, maar veel info kregen ze niet.

    Leko gaf een korte reactie, opvallend genoeg in het Engels. "Natuurlijk ben ik blij dat ik terug ben. Ik denk dat mijn advocaat gisteren heeft gezegd wat er te zeggen viel. Ik kan het na de training herhalen als je wil. Laat me maar met rust", verklaart hij voor de camera.

    Plaats een reactie

    mapolean +651
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:16
    En gelijk heeft hij!!! Die man wordt (goed) betaald om een ploeg te trainen en te coachen, niet om in de pers te gaan praten over een aangelegenheid waar zijn werkgever niets mee te maken heeft.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:34
    Jawel , vandaar zijn riante loon
    Vind ik leuk
    mapolean +651
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:38
    Niet akkoord. Zijn loon wordt betaald door zijn werkgever, dus moet hij zich a priori focussen op zijn opdracht. Zijn maatschappelijke positie, en zijn voorbeeldrol bezorgen hem de morele verplichting om de pers - ook qua privaatrechterlijke aangelegenheden - te beantwoorden, maar dat kan best na de training en eventueel buiten de domeinen van Club Brugge.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:44
    is uiteraard zever, want als hij bvb papa was geworden en ze stonden daar had hij wel een interview gegeven voor de training. en das ook in zijn privé sfeer. Dus alst goed gaat is de pers de vriend en alst slecht gaat de vijand...
    Vind ik leuk
    mapolean +651
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:49
    Mij hoor je het woord "vriend" en "vijand" niet gebruiken!!! Ik vind wel dat hij nu, in deze situatie het recht mag hebben om zijn antwoorden uit te stellen tot een ogenblik dat hem en/of zijn werkgever beter uitkomt. Misschien is het ook een kwestie van loyauteit naar bestuur en spelers van Club dat hij eerst met hen wil praten vooraleer hij de pers verder te woord staat?
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:58
    klopt, maar kan dit ook op een andere manier.
    Vind ik leuk
    blondel +2441
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:58
    Heeft toch gezegd,na de training.Is dan toch toegangkelijk voor de pers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:06
    Stel je zelf in de plaats, als de pers jetwee dagen in een slecht daglicht stellen zou jij hun domme vragen beantwoorden?
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:14
    ik zou dan zorgen dat ik daar niet toekom...of zeker niet alleen...

    Maar ik heb ook nooit gefraudeerd ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:04
    Zielige reactie van ne "mauven" er is niks bewezen dus?
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1072
    zondag 14 oktober 2018 om 13:19
    En Club heeft nooit aan matchfixing gedaan. Wat is uw counter RSCA fan?
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    maandag 15 oktober 2018 om 07:54
    Anderlecht heeft da ooit gedaan, maar gaan we zo ver terug in den tijd?

    Maar ge hebt gelijk da kan ni! En ik keur da ook ni goe!
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:25
    Je zou de trainer van jou ploeg nu ook zo niet bekritiseren denk ik, na wat hij heeft meegemaakt recht of onrecht zou iedereen niet echt happy zijn toch ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:28
    En ook niet om de pers toe te laten nog meer stront te verkopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:17
    weer ene van VTM! die charels denk ook maar aan sensatie!! ps: goed geantwoord coach!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:20
    De pers zou toch ook wat meer gemanierd kunnen zijn. Waarom moet er camera bij zijn om te vragen of iemand een interview wil geven. Vraag dat eerst zonder die camera & Leko gaf aan dat hij wil praten nà de training.

    Die persmeute heeft wellicht nog niet genoeg imagoschade veroorzaakt. Ik gruwel van de wijze waarop iemand door de pers gevierendeeld wordt in dit land.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    't is een schrale troost maar ik denk dat je in landen als Amerika en Engeland nog veel harder wordt besmeurd dan hier.
    Vind ik leuk
    mapolean +651
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:27
    Bart, ben het niet volledig met je eens. We mogen nu niet op de pers schieten. Ze moeten de waarheid niet doodzwijgen. Ik neem een journalist niet kwalijk dat hij probeert een interview te krijgen van Leko. Ik vind wel dat Leko het recht heeft - en daar moeten wij niet over zeuren - om te zeggen dat hij nu andere prioriteiten heeft.
    Vind ik leuk
    SD +8697
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:22
    Als VTM daar was, moest ook Het Laatste Nieuws in de buurt zijn; in het ander geval zal die man ferm op zijn donder krijgen om zoveel sensatie te missen.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:25
    Ik zou Club aanraden om Leko een paar weken/maanden (zo lang als nodig) verlof te geven. Best zou zijn dat hij dan ergens naartoe gaat waar ze hem "niet kennen".
    Dit zijn geen werkbare omstandigheden meer, Zo neem je hem ook in bescherming tegen de paparazzi. Op deze manier zou hij ook mentaal terug tot rust kunnen komen want ik kan mij voorstellen dat dit er echt wel in hakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:34
    Nee net niet hé CLUB staat achter zijn trainer.... hij is een sterk man en heeft de juiste familie rond hem. Ik ben daar niet bang voor... hij is zoals hij is en wat voor tijd club is geweest is onze zorg niet.... hij is en blijd💙🖤 coach en wij the blue/black zullen hem steunen. Ik hoop dat zijn team dat ook doet... en nog steeds achter hun coach staan en goed samen werken.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:40
    Door hem in bescherming te nemen en tijdelijk uit beeld te halen steunen ze hem ook, maar ieder persoon gaat anders met dit soort dingen om en het kan zijn (en ik hoop het ook voor Leko) dat je gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    Robbie007 +525
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:26
    Wat een debiele vragen...moet je daar voor aan het stadion gaan staan wachten?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:27
    Ja, want Leko was niet op het treinstation.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:29
    Wat mij ook heel erg fel opvalt.... HVH trainer RSCA heeft toch dezelfde manager als Yvan meen ik gehoord te hebben... Vanholsbeek is ook een verdachte (ex RSCA) die houden zich verdacht stil... heelweinig of niet over te lezen.... verdacht stil... als CLUB BRUGGE maar in slecht dag licht gezet wordt. Is er enige jaloezie wegen CLUB die Rode duivels kan inbrengen?
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:35
    ween,ween,ween !
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6162
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:36
    Shit, jullie hebben het door! Dit is 1 groot complot van RSCA om Club te destabiliseren.

    Effe serieus doen hé, zowel Bayat als Veljkovic vertegenwoordigen meerdere spelers en trainers, daardoor zijn die nog ni allemaal verdacht hé.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1585
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:08
    Dus dan is leko alleen schuldig aan wat geld dat wit op zijn rekening geplaatst is ,heeft ook niks met brugge te maken wat een geweldige vangst zeg we wachten nu op de aanklacht van bayat die wel de huis sleutel van anderl in zijn duimafdruk heeft en ik zou ze hier op dit forum geen eten willen geven die nog nooit een werk in het zwart heeft laten doen of zelf gewerkt hebben
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3679
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:21
    Serieus? Jij mist ook al Anderlecht? En Rode duivels? Er zijn er best een aantal opgeleid bij Anderlecht. Maar die zijn nu éénmaal in trek in het buitenland. Het komt goed hoor, Nancy. Je hoeft in je paniek Anderlecht niet te beginnen schofferen. Het gaat over witwasgeld. Ik geloof dat er geen Belgische club geen boter op het hoofd heeft.
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:27
    Niet te ver zoeken
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:33
    als hij dat al lastig vind...Ik vrees dat er ergere vragen en reacties zullen komen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:38
    Tag, zoals hier eerder vermeld stond, is hij in de 1ste plaats coach en geen pop die VTM, HLN en nieuwsblad reporters blij moet maken, met hun sensatie zucht voor ogen... ;-)
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:46
    is uiteraard ne paraplu van hier tot in Tokyo(zoals ik reeds aangaf) . Hetzelfde dat alst goed gaat hij Nederlands praat en anders Engels...

    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:50
    ga eerlijk zijn, hoor hem ook liever engels klappen ze, want zijn nederlands is op zijn minst gebrekkig ;-)
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:56
    jammer ! maar daar heb je wel een punt.
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:29
    Ja maar hij probeert het toch , altijd sympathie daarvoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:56
    Jis nu geloekkig 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:32
    Al eens gedacht aan stress van een coach... de ene stottert, hvh doet zijn ogen dicht als hij praat met de pers over slecht resultaat. Ik vind het echt heel jammer voir CLUB BRUGGE zelf... weer CLUB BRUGGE RSCS ssssst, KVM waar het begon sssst. STL krijgt de pap in de mond ssst.... DUCHATTELET VERKLAP omkoping 2013-14 door RSCA sssst. Dagen na LEKO ONSCHULD NOG STEEDS ALL ABOUT CLUBBRUGGE.... wij sterven hier niet van wij worden alleen maar sterker....
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    zondag 14 oktober 2018 om 11:40
    Amai en gene Calimero zeker?

    Het gaat over Leko en niet over Brugge
    Wie zwijgt der over KVM
    Roland heeft geen enkel bewijs, dus diene moet idd zwijge

    En is Leko onschuldig? Bewijzen? Geen net zoals der geen zijn dat hij wel schuldig is...
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1494
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:07
    Moatje wilde diene vent nu eens met rust laten zo overdreven.. hij is gwn verhoord, er was niks mis met hem alleen omdat ze daar te traag werken heeft hij nen nacht in den bak gezeten. Kvind zelfs dat hij eigenlijk nog vriendelijk is tegen diene journalist.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:08
    Waar blijven de namen van die twee sportjournalisten?
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:23
    Vroeg ik mij ook al af, eentje zou actief aan omkoping meegewerkt hebben. Als dat waar blijkt, moet toch ontslag om dwingende redenen volgen?
    Vind ik leuk
    RD +773
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:23
    Er zijn toch grotere zaken aan de gang zoals matchfixing in de degradatiestrijd. Toch is ieder nieuwsbericht op radio/sporza/tv meteen gericht op Leko, die mogelijks geld niet aangegeven heeft in 2015. Bij mijn weten is er nog nooit iemand geboeid weggevoerd geweest voor eventueel zwart geld. Ik vind dat het zeer sterk begint te lijken op een heksenjacht tegen Leko. De journalistieke wereld zou zich bijgevolg beter richten op de zaken die onze competitie echt een slecht imago geven, zoals Bayat, Vijelkovic, matchfixing....
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:59
    Idd... dat bedoel ik ook... geboeid, nacht in de cel. Behandeld als crimineel dat is onze Leko... en hij zal het hier niet bij laten.... gelijk heeft hij...
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3679
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:23
    Groot gelijk. Laat Ivan wat gerust. De mens heeft niet geslapen.
    Vind ik leuk
    JM VSL +95
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:33
    Overal waar met flinke geldsommen gewerkt wordt, is er waarschijnlijk gesjoemel in kleinere of grotere mate. Feit dat ze het bij de ene uitspitten en grondig onderzoeken en bij de anderen dan weer niet. Waarom dat zo is, blijft de vraag. Er is een gerechtelijk onderzoek aan de gang over de schuld / onschuld van Leko in bepaalde zaken. Hij hoeft de pers daarover niet te woord te staan, dat is zijn goed recht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lastige interviewer werkt Leko op de zenuwen: "Leave me alone"