'Ook ex-makelaar van Leko wordt opgepakt door parket'

    'Ook ex-makelaar van Leko wordt opgepakt door parket'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 08:31vr 12-10-2018 om 08:31

    In het kader van Operatie Propere Handen is ook Dragan Siljanoski aangehouden door het parket. Siljanoski was ooit makelaar van Ivan Leko en heeft nu nog heel wat spelers in zijn portefeuille.

    Het Nieuwsblad meldt dat Siljanoski werd meegenomen voor verhoor. De ex-speler van Antwerp FC wordt dus moeilijk ook verdacht van witwassen en dus financiële fraude.

    Siljanovski is inmiddels al de negende persoon die in de cel blijft op bevel van de onderzoeksrechter. De Macedoniër verdedigt onder meer de belangen van Anderlecht-spits Ivan Santini.

    Plaats een reactie

    freeman +11903
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:36
    Klap voor Leko ? Kan zich nieuwe makelaar aanschaffen !
    Vind ik leuk
    Stefken +218
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:37
    vPWat heeft Leko daar nu in goddnaam mee te zien
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:37
    ja dat die ook zwart geld aanneemt he....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:39
    kruip mo weer in je bed, want eens je wakker bent, lul je teveel!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:41
    ja want onze blauw zwarte vrienden die zijn heilig....
    en daar mag niets over gezegd worden...
    prulleman
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:42
    op normale wijze wel, maar jij basht gewoon, omdat het fcb gedaante is!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:44
    heb je jezelf hier al eens bezig gehoord????
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:40
    Santini dan ook ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:41
    als die daar iets mee te maken heeft, onmiddellijk ontslaan....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:49
    Ronaldo e Messi zijn toch ook niet ontslagen en die deden samen meer in het zwart dan wat hier aan het licht kan komen.
    En , ben jij nog niet ontslagen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:50
    ja ware het niet dat die hun boete betaald hebben!!!!
    ja je vrouw heeft me net ontslagen....
    ik neukte haar nog maar 1x per dag en ze wilde meer....

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:52]
    Vind ik leuk
    Gheintje +227
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:05
    Als ge wilt neuken, gaat dan naar holland maar laat de vrouwen in België gerust.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:06]
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:20
    Oei, heeft ze u ontslagen?
    Blijkbaar had ze toch meer verwacht van uw prestaties 😂😂
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3322
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:15
    als elke voetballer die ooit zwart geld in z'n handen heeft gekregen ontslagen wordt dan stopt de sport met bestaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:44
    vroeger was dat zo....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3322
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:11
    Huh? Dat ze zwart geld kregen of dat ze ontslagen werden?
    Vind ik leuk
    freeman +11903
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:41
    Nee, die steekt dat zwart geld eerst in zijn wasmachine !
    Vind ik leuk
    Piet300 +7
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:39
    Moneymoney
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:37
    denk toch dat daar ook iets stinkt!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:41
    t'zal uwen bek zijn!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:43
    over uwe vettige lijfgeur zullen we maar zwijgen!!!!
    af en toe eens douchen zou helpen ,stinkerd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:43]
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2222
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:33
    Niveau man top
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:20
    Jij ook....
    Mijn antwoord is dan ook op een reactie van hem hè pipo
    Vind ik leuk
    freeman +11903
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:44
    Stinkt toch niet zo hard als in 1984 bij de Nottingham Forrest- affaire , rormertje !
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:46
    ik denk nog veel harder....
    en nogmaals die affaire is van 1984,we zitten nu in 2018....
    Vind ik leuk
    Gheintje +227
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:11
    Begin dan ook ineens met waterschei, standard etc erbij te halen. Of enkele koeien van voor WO II.
    Volgens mij beïnvloeden alle grote clubs de scheidsrechters te veel en is er meer dan enkel de degradatiestrijd (gepoogd) te fixen n Zowel A'lecht, Club, Standard etc. Zolang er geen onafhankelijke personen het voetbal controleren en strengere regels opleggen, verandert dat niet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:12]
    Vind ik leuk
    blondel +2736
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:24
    Waarom onafhankelijke personen in het voetbal?Als je er geen "feeling" in de sport algemeen hebt,wat kan je dan doen.Vooral verkeerde beslissingen nemen.Je moet altijd kennis van zaken hebben en over het algemeen zijn dat mensen die in die sector werken.
    Vind ik leuk
    Gheintje +227
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:10
    Het is inderdaad belangrijk om af te toetsen bij mensen die in die wereld zitten, maar om de mensen van de wereld zelf beslissingen te laten nemen waar zij de directe gevolgen van dragen, zorgt ervoor dat die regelmatig beslissingen nemen die geen zware gevolgen hebben voor henzelf. Zie politici: beslissingen om de pensioenen te verlagen, overbodige posten te verwijderen, weddes te verlagen van het volk gaat zonder problemen: dat is normaal in financieel moeilijke tijden. Wanneer ze hun eigen pensioeneeftijd + pensioenuitkeringen moeten verlagen, conflicten moeten vermijden door niet betaald te worden door ondernemingen waar ze beslissingen voor nemen etc: no way josé. Beslissen wat je eigen regels zijn, geeft gewoon te vaak regels die ervoor zorgen dat de beslissingnemers er zelf niet te slecht uitkomen ipv enkel aan het algemeen belang te denken. Geen geintje :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:53
    Eerst bij uw eigen kijken en vooral zwijgen over zaken die je niet weet. Mensen zoals u zouden beter wachten met kommentaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:37
    en omdat die makelaar aangehouden, treft Leko schuld ofwa??? die vent heeft toch andere onder hem , maar direct Leko direct erbij betrekken!! HEKSENJACHT!!!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    Piet300 +7
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:42
    Patrick echte naiveling, geld is het enige wat die mensen drijft
    Vind ik leuk
    blondel +2736
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:29
    Wat heeft dat met naief te maken.Dus Leko heeft volgens u ,criminele zaken gedaan met die makelaars die zijn opgepakt.Als ik bevriend met A en die doet criminele zaken ,ben ik ook een crimineel.
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +421
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:57
    WE GAAN HIER NIET BEGINNEN ROEPEN é!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:40
    Leko is zuiver hij heeft niets mee te maken met wat die managers uitspoken of hebben uitgespookt
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:44
    ja ,want gij weet dat....
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6521
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:57
    Dat weet je nooit 100% zeker, het enige waar je op kan voortgaan zijn de feiten en die spreken allerminst in zijn voordeel:
    - Leko is goed bevriend met Veljkovic, welke aangehouden blijft op verdenkingen van matchfixing en witwassen.
    - Leko's manager, Siljanovski, is nu ook aangehouden en wordt verhoort ivm witwassen.
    - Leko zelf is ook verhoort ivm witwassen.
    Natuurlijk kan het altijd dat je 100% zuiver bent terwijl je veel malafide vrienden hebt.
    Persoonlijk hoop ik (ja, zelfs als Anderlechtsupporter) dat er in Leko zijn geval niets van aan is, hij zou echt een gemis zijn voor Club en bij uitbreiding voor de Belgische competitie. Hij is ook 1 van de weinige trainers die zo'n serene uitstraling hebben.
    Ik ben ook voorstander van 2e kansen, je kan al eens iets fout gedaan hebben in je vroegere jaren maar daar mag je later in het leven niet meer op afgerekend worden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:58]
    Vind ik leuk
    Toca +39751
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:45
    Wees maar zeker dat Leko zwart ziet van het geld. Maar goed dat heeft niks met zijn trainer zijn te maken.
    Vind ik leuk
    JanB +6139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:49
    Stel me de vraag hoeveel mensen immuun zijn voor het feit dat er naast een wit loon ook een zwart loon wordt aangeboden
    5 % ?
    Vind ik leuk
    Toca +39751
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:52
    Dat is zo. Vandaar dat ik de kans groot acht dat hij ook op zijn bil heeft geslagen. Maar vind dat niet abnormaal.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:50
    ben benieuwd wa Leko in de voetbalstadia over zich heen zal krijgen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:57
    als ze MENS zijn, zal het stil zijn, maar jij weet ook, dat andere supps nu hun kans zien, om van zich te laten spreken, net gelezen, dat Coucke HvH buiten gesmeten heeft voor BTW fraude, maar daar doet gerecht niks aan, dus, 2maten, 2gewichten hé...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6521
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:00
    Daar doet gerecht niks aan? Mss niet gelezen dat Van Holsbeeck ook aangehouden was en ondervraagd is geweest zeker?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:09
    maar pers basht daarover niet zo erg, als op onze coach, terwijl het mss minder erg dan bij HvH?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6521
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:25
    Dat komt mss omdat ze al een heel seizoen over Anderlecht aan't zeiken zijn en nu hun kans zien om eens over een andere ploeg iets te zeveren (wat wel laag is omdat ze nu op de man spelen natuurlijk)?
    Voor mij persoonlijk hoeft het niet dat Leko zijn gezicht nu overal wordt gelinkt aan dit verhaal (vindt ik ook compleet misplaatst, de spilfiguur is immers Bayat)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:28
    toen ik laatst rsca-fcb ging zien, zongen die van rsca over ref, hij is de hoer van fcb, wel denk da vertenten en delferière de hoeren van hogerop waren...
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:11
    Herman is voor niemand een verrassing en was wel sneller vrij...
    Vind ik leuk
    Toca +39751
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:07
    Patrick, voetbalsupporters leven van bashen. Dus Leko gaat dit jaren meedragen. Dat weet iedereen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:10
    helaas!
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:11
    wie zijn gat verbrand...
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:10
    zouden de Brugse fans zwijgen alst over Hein ging?
    ik denk dat de reacties naar Leko braaf zijn ivg met eventuele omgekeerde...
    Vind ik leuk
    blondel +2736
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:33
    Je kunt gelijk hebben.
    Vind ik leuk
    Gheintje +227
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:15
    Welke btw fraude? Als je iets weet, geef het dan aan zodat de administratie fiscaliteit er eens achter gaat ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:16
    bron: sporza, daar staat het te lezen Gheintje ;-)
    Vind ik leuk
    Gheintje +227
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:41
    Verdoeme, dan moet ik daar eens zoeken :-)
    Vind ik leuk
    Kingambo +1923
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:02
    Tja daar denk ik ook aan, en wat te zeggen van de arbitrage...er zal geregeld 'vendu' geroepen worden bij elk betwisbare fase...in elk geval Brugge en in't bijzonder Leko zal op de volgende uitwedstrijd op Stayen warm ontvangen worden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:12
    eerst thuis tegen W-B en benieuwd wat onze supps gaan zingen voor W-B? tis leuk in 2de klasse?? :-/
    Vind ik leuk
    freejazz +1368
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:18
    Blijven uitdagen. Stel u dan ook maar voor dat die van W-B zingen 't'is leuk in de cel'. Dat vind je ook niet meer grappig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:22
    idd niet, maar het nut, om in die cel te moeten blijven heeft eerder te maken met tijdsgebrek van magistraten, dan gesjoemel, maar zal idd zo gebruikt zijn :-/
    Vind ik leuk
    freejazz +1368
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:45
    Puike reactie.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1923
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:19
    Wat jullie alvast niet kunnen zingen : 'en als we winnen winnen we zonder penalty, zonder penalty...
    Spelen jullie nu in zwart/witte plunjes ?
    Vind ik leuk
    freejazz +1368
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:44
    Zeer laag dat laatste.
    Vind ik leuk
    blondel +2736
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:36
    Nee niet in zwart-witte truitjes.Maar wij worden nu wel gesponserd door onze nationale regering.Dan mag je witwassen en frauderen zoveel je wil.Je krijgt zelfs nog promotie dan.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2222
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:43
    Dat is alleen voor stand en anderl weggelegd die zijn daarvoor betrapt en veroordeeld
    Vind ik leuk
    Patfey +5516
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:08
    Veroordeeld? Welke straf?
    Vind ik leuk
    blondel +2736
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:09
    Waarom moet je Anderlecht en Standard daarbij betrekken.Daar heb ik toch niets over gezegd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:13
    Grote vraag is of die match tegen WB zal doorgaan ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:14
    in 1A? of moeten wij op verplaatsing naar 1B? (lol) al spelen we thuis
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2222
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:38
    En jij bent zeker en vast een van de 1e te aan de teksten te zien die u hier al gepost hebt kingambo
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 12:40]
    Vind ik leuk
    Kingambo +1923
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:22
    Verklaar u nader beste vriend ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:00
    Maar wat heeft Leko daar nu aktijd mee te maken verdoemme. Aub seg. Als ik in Leko zijn plaats was dan zou ik het gerecht aanklagen. Aub . Half Belgie heeft al eens iets niet .al dan niet bewust .aangegeven.
    Leko dat is gewoon klein buer tgn die bestuursleden Bayat en amdere maffia praktijken
    Vind ik leuk
    Hhti +1496
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:10
    Deze RSCA reporter voelt zich zo gelukkig als een vis in het water. Als er maar LEKO en/of FCB in zijn titel kunnen staan!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:11]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:12
    Zeg wel
    : ook manager Santini !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:13
    Heeft Leko dit niet enkel en alleen aan zichzelf te danken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:19
    wrm Tag?? omdat hij louter aangehouden werd, omdat hij vriend was van Veljkovic?? kroaten zoeken elkaar op hé in het buitenland... onze 2 floprefs daarentegen, zijn echte kl...zakken!
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    ja ma als hij schuldig is aan belastingsfraude, is hij schuldig en moet hij niet in de slachtofferrol kruipen....

    Ja kan stellen dat hij "dupe" is dat dit samen uitkomt met al de rest, maar hij is ook schuldig é en dan rest de vraag wie heeft deze fraude opgesteld Leko zelf, of derden...bij da eerste kan je nog zeggen ni slim. Bij da 2de ist nog erger en dan weet hij met wat volk hij omgaat...
    Vind ik leuk
    Gheintje +227
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:16
    Idd want op A'lecht wordt er nooit gebasht. Al zeker niet de laatste 12 maanden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:10
    Onrecht kent geen kleur. Ik ben RAFC supporter en het kan er bij mijj niet in dat beerschot destijds begin jaren 80 moest zakken. Maar standard tgn waterschei of Anderlecht europees bewezen allemaal bezezen ,omkoping niet. Indien ik onderzoeksrechter ben en Antwerp zou zich aan omkoping of
    fixing wagen. Dan is er maar 1 weg en dat is degradatie. We komen wel op andere mannieren terug en ik neem zoals altijd een abonnement . Er zijn integere mensen. Net zoals dat er mensen zijn zonder scrupules. Heeft niets met kleur te maken. Wat Leko moet meemaken is de hel. Die kan misschien door de peceptie die nu rind deze man hangt nioit meer in het buitenland en het echte grote geld werken. En Waarom? WAAROM??????
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:11
    De schandalige manier van de pers en ook VP :
    in dikke letters: manager van LEKO aangehouden.
    In kleine letters onderaan : is ook manager van Santini.
    Pure schijnheiligheid op de kap van Ivan !
    Vind ik leuk
    freejazz +1368
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:21
    Diezelfde pers die al tientallen jaren enkel 'de grote 3' bewierookt en de anderen degradeert tot meelopertjes.
    Vind ik leuk
    blondel +2736
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:38
    En terecht.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:24
    omdat Leko zelf ook genoemd wordt en zelfs in den bak gezeten heeft...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2222
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:53
    Ge moet eens leren onderscheid te maken tussen de te lasten legging en de grote impact waar op de zgz grote operatie met betrekking tot leko slaat
    Vind ik leuk
    Mckenzie +4007
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:26
    De pers zijn aasgieren, he Stef. Het is Leko 's bloed dat ze hebben geroken. Dat die manager ook manager is van Santini is niet het grote nieuws. Hij zal trouwens niet enkel van de Ivans manager zijn. Het komt wel goed met Leko, en met Club al helemaal. Maak je geen zorgen. Het gaat over zwart geld. Dikke boete, verwacht ik, veel meer niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:31
    Leko is toch niet de boekhouder noch verantwoordelijk voor ?
    De buitenlandse financiële constructies zijn van alle tijden omdat het gaat over heel veel geld Luxemburg of Monaco of Panama enz...
    Vind ik leuk
    Patfey +5516
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:10
    Wettelijk vrees ik dat je inderdaad verantwoordelijk bent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws