Buitenlandse makelaar: De Belgische competite is één van de meest corrupte

Buitenlandse makelaar: "De Belgische competite is één van de meest corrupte"

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 08:45vr 12-10-2018 om 08:45

Mogi Bayat is in heel België gekend als de machtigste spelersmakelaar. Zijn naam is echter ook in het buitenland niet onbekend. Zo reageert een anonieme makelaar op het schandaal dat woensdag bekend raakte.

De man in kwestie wilde zijn naam niet prijsgeven, maar hij staat wel in contact met een aantal Belgische topclubs, en dus ook met Bayat. "Het Belgisch voetbal is een clubje van enkele old white men plus Mogi", opent hij in Het Laatste Nieuws.

De makelaar doorkruiste al heel wat landencompetities, maar toch was hij van de Belgische het meest onder de indruk. "Ik heb al in tientallen Europese competities zaken gedaan, en ik moet zeggen: die van jullie is één van de meest corrupte. Mede door die Bayat. Het is goed dat deze bom gebarsten is", aldus de anonieme bron.

Plaats een reactie

vrijdag 12 oktober 2018 om 08:32
Bayat zwart maken, anoniem, is laf, wees een vent en maak je bekend!
Vind ik leuk
DDT +3797
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:38
Jorge Mendes is de naam aangename kennismaking 😉
Vind ik leuk
Geertvdd +3953
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:12
niet iedereen heeft het door precies :-)
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:39
Mens tog als je zelf niet wild bekend maken dan bent u zeker nog slechter dan deze u zelf wild zwart maken ok Sukkelaar Rene.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:41]
Vind ik leuk
Gheintje +238
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
Wil.je tegenwoordig niet meer geassocieerd worden met scheidsrechters? :-D de andere ref.
Vind ik leuk
Kdb90 +1620
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:14
Hahaha 😂
Vind ik leuk
jericho666 +3050
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:15
Wees een vent, maak je bekend en blaas alle bruggen op met clubs waar Bayat connecties heeft
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:40
Die charlatan durft zijn naam niet noemen is dat soms deze die Bayern en Real, Barcelona en andere adviseerde in verband met zwart geld.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 08:41]
Vind ik leuk
baconske +124
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:05
Waarom anoniem ?
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:49
Hij is misschien bang voor wraak, als je gehoord hebt wat Bayat allemaal zou uitgestoken hebben zou je misschien ook bang zijn voor wraak.
Vind ik leuk
Mckenzie +4533
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:15
Ik denk dat controle op zwart geld en witwassen hier streng is.
Vind ik leuk
Geertvdd +3953
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:13
Mogi Bayat? Arnaut Bayat ja ... het blijft bij mij klinken als een Syriëstrijder die Steven noemt :-)
Vind ik leuk
larédo +1469
vrijdag 12 oktober 2018 om 10:37
Gelijk zal hij wel hebben. Elke week gebeurd er iets verdacht..
Vind ik leuk
Geertvdd +3953
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:16
toch niet alleen in België?
Italië, Duitsland, Engeland, heel Zuid-Amerika .. ze hebben allemaal hun schandalen wel gehad.
Enkel Andorra is zuiver...
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:15
Als je leest dat er in heel deze affaire ook sprake is van grote misdaad netwerken evenals fysieke intimidatie moet je toch begrip kunnen opbrengen voor de anonimiteitswens van deze persoon.
Waarschijnlijk een even groot stuk crapuul, maar misschien gewoon schrik :/ Never jump to conclusions...
Vind ik leuk
Heppen1J +713
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:53
Heb je al een goede makelaar gekend .het zijn allemaal. dezelfdEn. .Voor hun eigen pens
simpel het einde.. is nog niet in zicht
Vind ik leuk