De vermoedelijke elf: man-uit-vorm krijgt nog een kans, verrassing achterin

    De vermoedelijke elf: man-uit-vorm krijgt nog een kans, verrassing achterin

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 08:00vr 12-10-2018 om 08:00

    De Rode Duivels spelen vrijdagavond hun tweede wedstrijd in de gloednieuwe Nations League. Na de simpele zege in IJsland(0-3) wacht nu een thuiswedstrijd tegen Zwitserland. Roberto Martinez kiest vermoedelijk voor volgende elf spelers.

    Zo is Thibaut Courtois een zekerheid in doel. Centraal achterin spelen Toby Alderweireld en Vincent Kompany. Naast hen deze keer geen Jan Vertonghen, hij is tot december out met een blessure. In zijn plaats komt wellicht Thomas Vermaelen, die bij FC Barcelona nochtans nog maar weinig in actie kwam.

    Op de flanken verwacht Het Nieuwsblad Thomas Meunier en Yannick Carrasco, ondanks de mindere vorm van de China-ganger. Centraal rekent de bondscoach op het duo Axel Witsel en Youri Tielemans, die nog steeds blijft staan door de afwezigheid van de pas fitte Kevin de Bruyne.

    Voorin mag het drietal Dries Mertens, Eden Hazard en Romelu Lukaku zich uitleven. De winnaar van het duel wordt alleen leider in de groep, want zowel België als Zwitserland wonnen hun eerste wedstrijd simpel van de IJslanders.

    De basiself: Courtois - Alderweireld, Kompany, Vermaelen - Meunier, Witsel, Tielemans, Carrasco - Mertens, E. Hazard en Lukaku

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Poll

    Wat wordt het vanavond?

    (436 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:08
    hopelijk weet Lukaku de goal staan, want zit in een DIP!!
    Vind ik leuk
    Riddlin +2420
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:16
    Vermaelen heeft bij Barca toch 2 van de 3 laatste wedstrijden gespeeld en in de laatste wedstrijd zelfs de voorkeur gekregen op Lenglet dus toch niet zo verrassend.

    Dit moet toch al de tiende kans zijn ofzo voor Carrasco op die positie, dit werkt toch niet!?
    Vind ik leuk
    Ku Ma +421
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:37
    Carrasco is idd niet meteen een grote meerwaarde...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:23
    Denk de Martinez en Carrasco dezelfde makelaar hebben :p
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:08
    Een mens is blij dat tussen de grote shit van de afgelopen dagen ook eens normaal voetbalnieuws te lezen valt.
    Iedereen heeft een mening over de corruptie terwijl niemand echt weet wat er gaande is.

    Mag er nog wat gediscussieerd worden over het spelletje zelf?
    Ik vind de keuze van Carrasco een verademing en zij die hem na vorige match alweer verguisd hebben, volgt Martinez weer gelukkig niet.
    Bekijk aub eens de interactie en looplijnen tussen Hazard en Carrasco en bekijk het eens positief vanuit dat perspectief.
    Eindelijk weer echt voetbal vanavond :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:41
    Yannick, jij hier?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:35
    Jouw reactie is al even belachelijk als je profielnaam.
    Met zo'n naam moet je ongetwijfeld een grote voetbalkenner zijn.
    Vind ik leuk
    RD +807
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:34
    Carrasco slaagt er toch niet in om een degelijke actie (aanvallend en verdedigend) in elkaar te flansen in zijn recente optredens?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:38
    Elk zijn visie blijkbaar. Ik zag wel degelijk zijn bijdrage in aanvallend opzicht.
    Verdedigend deed hij geen acties omdat daar tegen IJsland ook niets te doen was voor hem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:40
    Roberto, jij hier?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:48
    De prijs van originaliteit ga je alvast ook niet in de wacht slepen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:41
    Deelden ze vandaag gratis azijn uit in jouw straat?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:45
    Man (of beter gezegd, kindje) dat zijn uitspraken van een eeuwigheid geleden. Probeer eens origineel te zijn in je reacties.

    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 00:47
    Dit soort uitspraken komen van iemand die vrij naïef is en zelf z'n verstand nog niet zo goed kan gebruiken dus...
    Vind ik leuk
    voyager +138
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:43
    Tielemans ??? Man uit vorm en ploeg uit vorm.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws