Supporters van KV Mechelen zijn woest, voorzitter Timmermans reageert

    Supporters van KV Mechelen zijn woest, voorzitter Timmermans reageert

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 22:08do 11-10-2018 om 22:08

    KV Mechelen zit in vieze papieren. Eén of meerdere bestuursleden zouden betrokken zijn in het schandaal rond matchfixing. De supporters van Malinwa kwamen donderdagavond samen aan het stadion. Ze zijn uiteraard woest en werden gekalmeerd door voorzitter Johan Timmermans.

    "Dit doet veel pijn", vertelde een supporter aan Timmermans terwijl de camera van Sporza draaide. "Vijftien jaar geleden heb ik 1.000 euro spaargeld in de club gestoken. Nu helpt een paljas alles om zeep." De voorzitter van Malinwa probeerde de gemoederen te bedaren en reageerde meteen.

    "Ik heb vannacht ook niet kunnen slapen", vertelde hij aan de teleurgestelde fans. "Ik wil nog eens benadrukken dat KV Mechelen als club geen initiatief heeft genomen. Vanuit de Raad van Bestuur is er nooit de intentie geweest om een wedstrijd te beïnvloeden, als er al sprake is van beïnvloeding", besloot Timmermans.

    Lees ook: Van Wijk geschokt na berichten over KV Mechelen: "Viel van mijn stoel"

    Plaats een reactie

    Frefke +909
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:12
    Leg het nu maar uit... wie hecht daar echt geloof aan ?
    Vind ik leuk
    Hierulf +1283
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:21
    Ikke
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16062
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:19
    Maak de mensn geen blaaskes wijs, dit valt niet meer goed te praten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:08
    Ik vind het raar dat hij zegt "KV Mechelen als club geen initiatief genomen heeft". Dus lees ik dat iemand anders het initiatief genomen heeft en KV er op ingegaan is. Of ben ik nu een slecht mens?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:40
    Je bent waarschijnlijk een slecht mens. Ik heb mijn gedacht over minstens 10 dubieuze beslissingen ten nadele van KV Mechelen vorig seizoen door de scheidsrechters. Door wie was Rits omgekocht om de zogezegd gekregen penalty zo belachelijk te verknoeien vorig seizoen? Wat te denken van de ongelooflijke en herhaaldelijke flaters van de verdediger van Moescroen tegen Eupen? En dan zegt men dat er geen vuiltje aan de lucht is??????
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:02
    Als het met de gokmaffia zou te maken hebben dan kan het inderdaad zomaar zijn dat de club niet op de hoogte is bij poging matchfixing. Een scheids kan dan veel doen.
    Vind ik leuk
    CZNK +302
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:08
    als een scheids veel kan doen, beeld je dan in wat een bestuurslid die een scheidsrechter beinvloedt kan doen..
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:42
    Dat kan. Ik speelde even advocaat van de duivel. In principe des te meer mensen er van weten des te makkelijker komt het uit. Gezien de "mislukking" is het aan te nemen dat de operatie misschien eerder kleinschaliger is. Ik hoop het ergens. Dat het gesjoemel niet uit het voetbal (spelers en ploegen) komt maar vanuit makelaars, sponsors en scheidsrechters. Dat kan ons voetbal wat makkelijker te boven komen.
    We zullen zien. Ik hoop dat alles uitkomt.
    Vind ik leuk
    CZNK +302
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:47
    Gho, ik vrees juist dat het groter is dat we kunnen inbeelden.. voor het Belgisch voetbal ben ik deels akkoord.. België heeft de zaken van die Gokchinees en waterschei kunnen overleven.. is net zoals in de wielerwereld (met doping ect) zal uiteindelijk wel terug zijn weg vinden..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws