Onthuld: 'Van Holsbeeck gaf Bayat letterlijk vrije toegang bij Anderlecht'

    Onthuld: 'Van Holsbeeck gaf Bayat letterlijk vrije toegang bij Anderlecht'

    donderdag 11 oktober 2018 om 21:30

    Het web rond Mogi Bayat lijkt zich langzaam te sluiten. De topmakelaar wordt beschuld van matchfixing en corruptie. Het huidige bestuur van Anderlecht werkte sowieso liever niet met hem samen, maar ex-manager Herman Van Holsbeeck was duidelijk een heel goede vriend.

    Hij gaf Bayat zelfs vrije toegang tot de kantoren van Anderlecht, staat te lezen in Het Laatste Nieuws. 'Het oefencomplex van Anderlecht is sinds een tweetal jaar voorzien van een scanner voor vingerafdrukken. Enkel de duimen van de werknemers van de club worden herkend. Maar toen Van Holsbeeck nog manager was, stond er één extra afdruk in de database. Die van Bayat. "Soms leek het alsof het niet het kantoor van Herman was, maar dat Bayat er de baas was", zegt een concurrerende makelaar.'

    Ook na zijn ontslag bij Anderlecht bleef Van Holsbeeck heel nauw in contact met hem. 'Ook nu Van Holsbeeck niet meer als clubleider opereert, blijft de band met Bayat innig. Wekelijks wordt hij nog samen met de makelaar gesignaleerd. Vooral in de tribunes. En nu ook voor de ogen van het gerecht'. Van Holsbeeck is wel vrijgelaten zonder voorwaarden.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +14071
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:44
    Eindelijk hebben ze dienen lilliputter bij zijnen lilliputter.
    Vind ik leuk
    Joewie +557
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:56
    Hoeveel zou die aan een vingers plakken hebben .....
    Moet gigantisch zijn.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14071
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:00
    Lijkt me sterk dat we ooit de exacte bedragen gaan weten, maar het zal idd meer dan de moeite zijn.
    Vind ik leuk
    DeGreatOld +304
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:47
    Goei zaak dat ze die ni op den Bosuil hebben binnengepakt !!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:09
    Ze hebben daar met D'Onofrio één die anders ook genoeg op zijn kerfstok staan heeft. Vergeet niet dat die niet langer makelaar MAG zijn van de Fifa voor zijn eerdere daden, dat hij mee betrokken was met TPO activiteiten met Doyen Sports Group...
    Om niet eens te beginnen hoe Polle Botox die kantoorgebouwen aan de Ghelamco Arena vorig jaar verkocht heeft met een woekerwinst... aan een van zijn andere vennootschappen. Of moeten we het normaal vinden dat iemand 179 vennootschappen heeft?
    Vind ik leuk
    Gheintje +225
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:28
    Igv twijfels over financiële transacties: je kan altijd een anonieme brief sturen naar de fiscus. Als er niet in elke zin "kakabotox" staat, wordt dat effectief bekeken ;-)
    Vind ik leuk
    Toca +33261
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:55
    Dus is van Holsbeeck even onschuldig als Leko.
    Vind ik leuk
    Knightofh +337
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:01
    Blij ervan af te zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:25
    Leko wordt aangewreven dat hij inkomsten niet heeft aangegeven, ik weet niet wat Herman wordt aangewreven,maar daar zou toch een belangrijke nuance kunnen inzitten.
    Vind ik leuk
    Watcher +939
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:08
    is wel na een paar uur mogen gaan. Coucke heeft ook zaken gedaan met Bayat, omdat Devroe er niks van terecht heeft gebracht. #kara #theo
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:43
    Dit alles is toch een gigantisch signaal naar de FIFA toe om daar wereldwijd grote kuis te houden in dat maffiawereldje of zit dit FIFA bestuur ook al tot over zijn oren in het corruptiewereldje ?
    Vind ik leuk
    Gheintje +225
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:29
    Phahahahahhagagg hilarisch dat je een vraagteken toevoegt :-D