Vallen er nog lijken uit de kast? Tweede onderzoeksrechter aangesteld

    Vallen er nog lijken uit de kast? "Tweede onderzoeksrechter aangesteld"

    donderdag 11 oktober 2018 om 21:38

    Er is een tweede onderzoeksrechter aangesteld in het schandaal rond makelaars Mogi Bayat en Dejan Veljkovic. Dat vertelde Walter Van Steenbrugge, advocaat van Ivan Leko en Club Brugge, tijdens De Afspraak.

    Normaal gezien moeten alle verhoren morgenvroeg om 6 uur zijn afgerond. Verdachten mogen immers maar 48 uur opgesloten worden vooraleer ze bij de onderzoeksrechter mogen verschijnen. Het zal hoe dan ook nog een drukke nacht worden in Tongeren.

    Ivan Leko werd ondertussen vrijgelaten, maar verschillende andere personen moeten nog bij de onderzoeksrechter langskomen. Bayat, Veljkovic, maar ook de mensen van KV Mechelen en Waasland-Beveren zullen waarschijnlijk pas deze nacht hun lot kennen.

    Lees ook: LIVE: De gebarste bom in het Belgische voetbal, alles wat je moet weten

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 21:43
    + nog paar, die Bayat aan de galg gaat hangen, om zijn vel beetje te redden en strafvermindering...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14082
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:52
    De mediageile Van Steenbrugge is weer elke tv studio, journalist en krant aan het afschuimen.

    Zou beter zijn tijd steken in hoe hij Leko uit het slop kan trekken, dan overal met zijn gezicht op tv te proberen komen.
    Vind ik leuk
    Toca +33364
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:54
    Vind ik ook. Heb niet de indruk dat hij het heel erg vindt. Loopt al heel de dag met zijn neus in de wind.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:07
    Van steenbrugge en.mary zouden zelfs dutroux nog verdedigen. Maar 1 woord voor hen: krapuul
    Vind ik leuk
    Stefken +180
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:25
    Bij deze Leko is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14082
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:49
    Gaat niet om Leko zijn schuld of onschuld, maar om de imagoschade van de afgelopen dagen..
    Vind ik leuk
    Gimini +559
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:21
    We zouden beter allemaal eens afwachten wat het onderzoek aan het licht gaat brengen . Voor mij is iedereen onschuldig totdat schuld bewezen wordt. Of zijn we nu allemaal "God de Vader" of hebben we een glazen bol? Dacht het niet. Dus, wie, wat, waar, hoe, is voorlopig koffiedik kijken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vallen er nog lijken uit de kast? "Tweede onderzoeksrechter aangesteld"