'KV Mechelen benadrukt dat het niet betrokken is bij illegale praktijken'

    'KV Mechelen benadrukt dat het niet betrokken is bij illegale praktijken'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 18:44do 11-10-2018 om 18:44

    KV Mechelen is één van de clubs die naar voren wordt geschoven in Propere Handen. Zo zou makelaar Dejan Veljkovic de club van degradatie proberen te behoeden hebben door middel van matchfixing. Bij KV Mechelen reageert men na de commotie.

    De afgelopen dagen werden enkele bestuursleden al opgepakt en ondervraagd door de speurders. Zij worden ook genoemd in de zaak Propere Handen. Bij KV Mechelen zijn ze zich van geen kwaad bewust. 'De raad van bestuur van KV Mechelen nam kennis van de inhoud van de persconferentie van het federaal parket', klinkt het in een officiële reactie.

    'KV Mechelen benadrukt ten stelligste dat het als club niet betrokken is bij illegale praktijken. Op geen enkel moment heeft KVM initiatief genomen om afspraken te maken om wedstrijden te beïnvloeden. KVM is ook niet op de hoogte van dergelijke initiatieven en distantieert zich bijgevolg van eventuele en al dan niet genomen persoonlijke initiatieven', klinkt het.

    'Verder hebben we het volste vertrouwen in het lopende onderzoek en wachten we de resultaten van het onderzoek af', aldus de club.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16089
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:45
    Wat een onzin! Hoe kan het bestuur die berichten nu zelf gelanceerd hebben, ze zitten allemaal vast? In dit geval zou KV beter niet commmuniceren. De enigen die daar te vertrouwen zijn, zijn de fans.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:48
    Er zit er ene vast....
    Vind ik leuk
    SVM +30
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:51
    Zoals de fans zeiden: t'es schandalig en te sneller et land kan splitsen te beter!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:52
    ze maken het alleen maar erger
    Vind ik leuk
    Vancamp +133
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:27
    Ik vraag me af,iemand uit zijn bed lichten,hoe gebeurt dat?
    met hoevelen?of is daar een katrolleke aanwezig?
    Vind ik leuk
    Intel +1314
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:36
    Als wij de boel zouden omgekocht hebben Dan zaten wij nu niet in 1b denk ik .. Als ge de laatste 10 matchen van kv gezien hebt vorig seizoen dan lijkt het mij maar raar dat ze aan matchfixing gedaan hebben . Toen ze gedegradeerd zijn hebben ze klacht neer gelegd maar dan was er geen vuiltje aan de lucht nu is de competitie bezig en dan opeens barst de bom .. we zullen wel zien zijn toch heel veel speculaties nu .
    Vind ik leuk
    Knightofh +603
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:03
    Hmmm zijn toch geen speculaties meer als het parket het bevestigd...
    Vind ik leuk
    Intel +1314
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:27
    Ja , maar hoe kan die match gefixt zijn roef heeft goed gekeept die match en verdier kansen gemist dat bijna onmogelijk waren om te missen, en als eupen er dan 4 maakte hadden die van wb er toch gewoon nog wat in gelaten .
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:44
    Alhoewel het voor mijn ploeg goed zou kunnen uitkomen wens ik voor één van de beste supportersclans van België dat de club KV Mechelen niet vervolgd zal worden , gasten kop op en dat de beste mogen winnen op het veld .
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:13
    Amateurs, dat zijn het. Indien dergelijke praktijken intern door bepaalde personen werden georganiseerd dan zegt dit veel van de samenhorigheid binnen de club.
    Arme supporters, want zo’n trouwe aanhang hebben en dan helpt het management alles naar de kl.... Shame on you !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws