Opvallend Italiaans gerucht: 'Club Brugge vervangt Leko door grote naam'

    Opvallend Italiaans gerucht: 'Club Brugge vervangt Leko door grote naam'

    donderdag 11 oktober 2018 om 18:32

    Er wordt druk gespeculeerd over de toekomst van Ivan Leko. Hier en daar wordt zelfs al gesproken van een ontslag. In Italië is men er bijna zeker van én kent men de opvolger al.

    Leko wordt genoemd in operatie Propere Handen, waarbij er sprake is van witwaspraktijken en matchfixing. Bij Leko is er geen sprake van matchfixing, maar hij wordt wel nog onderzocht voor een betaling van enkele jaren geleden. Volgens Tuttomercatoweb is men bij Club Brugge alvast op zoek gegaan naar een mogelijke opvolger.

    Die zou Blauw-Zwart ook gevonden hebben. Zo is Jaap Stam in beeld als nieuwe trainers van de landskampioen. De Nederlander is clubloos sinds zijn gedwongen vertrek bij Reading. In Nederland was hij ook actief als interim-trainer bij FC Zwolle en coach van Jong Ajax.

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 18:35
    Dit is voorbarig, maar is toch normaal dat ze op zoek zijn voor het geval dat ze verplicht zijn om zijn C4 te geven
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:58
    Dany,sorry dak het zeg, maar de laatste 2 dagen, kom je echt ni positief over tov IL en FCB!! ik blijf hun loyaal!! en positief!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:47
    Patrick ,ik begrijp u ,maar probeer zo veel mogelijk realist te zijn, ik heb Club of Leko niet afgevallen en altijd gereageerd met voorzorg om niemand te kwetsen,en als club moet je proactief denken en voorbereid zijn op het ergste om snel te reageren indien nodig. Ik heb altijd gepredikt voor kalmte en rust en wachtend op feiten en niet te speculeren. Als ik daarmee u en andere supporters geërgerd heb sorry.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:50
    geen probleem moatje, lees net dat Ivan, zelfs ni voor witwas praktijken opgepakt is geweest, nu aan hem, om stappen te nemen, door imago verlies en nonsens die verspreid werden! YNWA
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:52
    Des te beter voor hem en Club ,en als dat waar is heeft hij gelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:35
    Teveel aan de grappa gezeten zekers?
    Vind ik leuk
    freeman +10997
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:36
    Van " kort op de bal spelen " gesproken ..... !
    Vind ik leuk
    SD +8688
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:37
    Laat maar die Stam waar hij is. Het besstuur van Club is nog een verklaring schuldige, uiteraard na een gesprek met Leko.
    Vind ik leuk
    Vancamp +39
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:40
    Grote naam?als voetballer dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:40
    Blablablablablaaaaaa
    Waar rook is is vuur maar de roddelpers draait blijkbaar weer op volle toeren.....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:43
    Stam???ken ik ni...staan er wel enkele in de tuin....IVAN LEKO'S BRUGES ARMY 👊👊👊
    Vind ik leuk
    freeman +10997
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:52
    Beste hollandse verdediger aller tijden !
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3678
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:40
    Owowow, en Dusbaba dan 😀😁😂
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:56
    Lol das pas een gat in u cultuur...is ook geen kleintje
    Vind ik leuk
    La joya +212
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:43
    Als ge jaap stam ni kent dan komt ge toch van een andere planeet peisk...
    Vind ik leuk
    viperkebas +209
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:44
    ALS ALS .....
    ... zou Leko idd commissie hebben ontvangen voor de transferts van Rits, Letica en Tomachec moet men geen vreemde eend binnenhalen want wie kent Club, de spelerskern en de JPL competitie met een blauwzwart hart ..... yes ... TIMMY!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    SVM +30
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:50
    Brugge naar twede klas door hem vindt ik ook ni slecht :D
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:35
    Supergrappig svm ik kom niet bij van het lachen...... en nu pilleke nemen en u door mama laten indekken hè .... simpele !!!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:02
    Timmy zou ik een hele goede zet vinden, moest Leko een stap opzij zetten.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:44
    Dan zijn er voor mijn part veel anderen en beter
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:46
    VP is toch heel voorbarig.
    Weer een gerucht uit de lucht gegrepen.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:47
    Welkom Jaap!
    Vind ik leuk
    Vlad +1946
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:49
    Zo? Die komt in Hein vervangen dan?
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:51
    Hein? Wat heeft die hier mee te maken? Heeft die ook in den bak gezeten?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:58
    Nee, die zit bij jullie: dat is veel erger.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:11
    Maar nee dat is niet erg. Met Hein kunnen we met zen allen meestal goed lachen. Maar nu kunnen we ook met Leko lachen.
    Vind ik leuk
    Vlad +1946
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:40
    Weet niet, mss in zijne jonge tijd 😉? Baseerde mij gewoon dat jij als zijnde Anderlechtsupporter ‘Welkom Jaap’ neer schrijft, dat doe je toch als je iemand tot je eigen omgeving of groep verwelkomt?
    Vind ik leuk
    hoekschop +2158
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:49
    Ik ben een gastvrij iemand.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3678
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:42
    't Is Heins schuld.
    Vind ik leuk
    Fre Stef +48
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:56
    Laat ons een kat een kat noemen: tot spijt van wie het beneidt: en mss val ik in herhaling maat rook is is vuur en ze houden niemand zonder bewijzen nacht in de cel en das gezegd door fcb supporter
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:21
    Ja ge valt in herhaling
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:11
    Weinig spreekwoorden waar ik me zo aan erger als "waar rook is, is vuur"... Ooit gehoord van "bewijzen", "rechtsstaat", "vermoeden van onschuld"? Zoek het eens op 😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:04
    Als het zo is moet Club Brugge zijn C.V.geven en onmiddellijk een topper nemen als Trainer Jaap Stam.of. De ex trainer van Gent over nemen ok groetjes De Ref.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    Fre Stef +48
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:07
    CV? Of c4? 😀 en wat heeft stam al bewezen als trainer? Superverdediger destijds maar als trainer dikke nul geef mij maar frank de boer
    Vind ik leuk
    Tornado79 +897
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:08
    Supporters laten Leko niet vallen...
    Opvolger is niet welkom... wie dan ook...
    In Leko we trust...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:19
    Een andere manager die probeert om Stam aan werk te helpen...
    Vind ik leuk
    Peed +155
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:29
    Al dan niets middels één of andere twijfelachtige constructie ....
    Vind ik leuk
    Gheintje +225
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:50
    Idd. Wie weet was het 's makelaar die dit allemaal in gang heeft gezet om trainer te kunnen worden bij Brugge :-P
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:34
    Aan Ivan's leko 's bruges armée komt niemand aan
    Vind ik leuk
    Watcher +939
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:34
    belachelijke gazettepraat. Wat heeft hij fout gedaan? Wat loon in het zwart ontvangen? Dat ze dan alle politiekers ook maar es nagaan
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:54
    Stam wie??? Wat een onzin weer #inlekowetrust
    Vind ik leuk
    Elise +393
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:57
    Voorbarig en bullshit. Maar Jaap Stam is een naam maar niet als trainer
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:44
    Was topverdediger bij onder andere ac milaan. Maar als trainer een.regelrechte ramp. Bij reading gedegradeerd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opvallend Italiaans gerucht: 'Club Brugge vervangt Leko door grote naam'