Leko nog niet volledig vrijgesproken, advocaat komt met reactie

    Leko nog niet volledig vrijgesproken, advocaat komt met reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 18:03

    Ivan Leko is weer een vrij man. Althans, hij is niet meer in handen van de politie. De zaak Propere Handen is voor hem echter nog niet helemaal afgelopen. Zo dreigt hij nog gestraft te worden.

    "We zijn opgelucht", gaf zijn advocaat Walter Van Steenbrugge aan tegenover VTM Nieuws. De Kroaat werd ook vrijgelaten zonder voorwaarden, maar het onderzoek is nog niet afgelopen.

    "Hij wordt niet verdacht van matchfixing, maar wel in een dossier van witwassen. Het gaat om een betaling van jaren geleden die fiscaal moet worden nagekeken", zegt Van Steenbrugge nog. Het zou dus ook niet gaan om zijn periode bij Club Brugge, maar wel bij STVV, Oud-Heverlee Leuven of mogelijk Lokeren.

    Plaats een reactie

    Riddlin +2279
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:15
    In de eerste plaats toch advocaat van Brugge precies
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:16
    Logisch hij is de huisadvocaat van Club en gaat die dan ook adviseren ivm met Leko
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Geert1980 +616
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:23
    Ja watten ge volgt precies goed het nieuws
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:23
    Als het dat maar is. Alle groten in het voetbal zijn daarvoor veroordeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:18
    Die betalen 10 mil en zijn er van af.
    Vind ik leuk
    Heppen1J +49
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:24
    Het moest anderylecht is zijn
    gans België stond in Brand
    het zijn die boeren van Brugge maar .dat heeft hem is goed gedaan met Kroatische kloten in Den bak Ha ha
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:27
    Alsof die van Anderlecht zo heilig zijn zeker......lmao 😂😂😂
    Vind ik leuk
    E1000 +14
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:31
    Efkes voor de spiegel staan! Vergeten dat je mauve voorzitter een arbiter in de halve finale van de Europabeker omkocht?


    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:33
    Herman was toch ook opgepakt, en er is meegedeeld dat iedereen die was opgepakt verdacht is
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:34
    Gaat over EVENTUELE feiten van jaren geleden ( lokeren? OHL? StVV? ) waar hij nog NIETS te maken had met FCB.

    Eet nog een kiekske en vergeet niet de beentjes apart te leggen...zou slecht kunnen af lopen in combinatie met je gramschap..

    Weet één iets...het EERSTE bekende FEIT van OMKOPING had een grote paarse strik Aan,.en het sprake Engels.. Iets van Engels bosvolk.. Neen ...geen bospoeper
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:34]
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:42
    Het eerste bekende feit? Hoe dom kan je zijn, hopen clubs waren in Belgie voordien al gedegradeerd voor omkoping. Maar dat past niet in je kraam?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 20:42]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:18
    Allez. Zeg ne keer...welweter..

    Ben één en al oog..

    Anders eet nog één kiekske Als het u plots ontgaat..
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:08
    Beerschot, Thor Waterschei, Eendracht Aalst. En als ge er meer wil, doet dan de moeite om het zelf op te zoeken in plaats van u verder belachelijk te maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:43
    Heb het wel over omkoping scheidsrechters hé ..pipo...

    Weet natuurlijk dat er al omkoping geweest is tussen spelers van de tegenstrever etc..en degradaties daardoor..

    k weet niet wie er zich hier belachelijk Maakt...

    Je krijgt blijkbaar één opvolger, zijnde KV Mechelen.

    We blijven in het centrum..

    Breaking : wordt bewaarheid...vertenten ..zijn radio,..loog...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 23:49]
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 12 oktober 2018 om 06:56
    Enkel jij, want je had het over omkoping, zonder verder te specificeren. Ook in het onderzoek vandaag gaat het zowel over omkoping van tegenstander als van de tegenstander. Dus duidelijk zijn als je vraag of opmerking maakt. Beleefd zijn ga ik niet eens vragen, daarvoor moet je een niveau hebben dat voor iemand als jij onbereikbaar is.
    Bovendien is het hier nog niet echt duidelijk dat Mechelen rechststreeks partij is bij de omkoping van de scheidsrechter, al kan dat snel ook duidelijk worden, wel van de tegenstander.
    En verder zal ik mijn eigen raad van vorige keer volgen : doe geen moeite.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 06:56]
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1584
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:38
    Dus heeft niks met brugge te maken is iets uit het verleden wat een ramp voor alle brugge haters hier op dit forum, hun pret was van korte duur nu komt bayat en van holsbeek aan bod ik persoonlijk heb hier niet gereageerd op andere clubs en alle onozelheid dat hier geschreven werd tot ik wist wat de beschuldiging, was is leko gepakt op zwart geld ja dan zal hij een boete betalen en er zullen er nog volgen als alles goed uitgepluist word en dat is ni alleen in belgie een sport.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:47
    Of het nu me Brugge te maken heeft of uit het verleden is, zo'n figuren moeten eruit
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:02
    Je nog nooit ergens een euro in het zwart verdiend, of ergens werken aan u huis laten uitvoeren. Zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen. Zoniet klep dicht
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:09
    Al zeker ni voor u. Ze kunnen niet streng genoeg zijn voor zoiets. Nooit meer toelaten om nog een functie in het voetbal uit te oefenen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:18
    Idioot
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:20
    Liever nen idioot dan nen naïeve boer
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:26
    En wat ben jij dan? Een kwekker, een jood of nog wat anders. Ik ben er trouwens trots op om boer te zijn. Mij van je dáár niet mee aan. (Btw ik ben trouwens ook landbouwer van beroep)
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:29
    Den boer sloeg ook op je nickname. Aan koosnaampjes als boeren, kwekkers, joden,... doe ik niet mee
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:24
    Buitenland mag zwijgen
    1 Spanje Ronaldo en company met medewerking Reak
    Duitsland, de voorzitters van Bayerb enz..,
    Overal circuleert zwart geld
    Enz...
    wat gebeurd is ten huize Bayat kan er ook niet door
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:30
    Ik zeg niet dat dit erdoor kan. Ik bedoel gewoon dat ik niet snap waarom ze hem daarvoor nacht vast houden.
    Vind ik leuk
    Vancamp +39
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:46
    Nationale sport,belastingen ontduiken ,een spijtige bijkomstigheid,ge moet eerst geld hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
    We horen lijk VP niet meer nu bekend is dat het over één nog te bewijzen fiscale zaak gaat toen hij trainer was van OHL..

    Ze maken van een scheet nen donderslag.

    Zou mij niet verwonderen dat FCB zich burgerlijke partij gaat stelden in deze.

    Zoals andere ploegen die valselijk beschuldigingen werden..

    Dan heb Je vinger aan de pols en inzagerecht dossier..
    Vind ik leuk
    jericho666 +1740
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:05
    Dream on
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:20
    Niks concreet te melden?


    Wat een paljas...

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws