BREAKING:  Geen voetbal meer in Proximus League, competitie uitgesteld

    BREAKING: Geen voetbal meer in Proximus League, competitie uitgesteld

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 17:43do 11-10-2018 om 17:43

    De bal zal de komende tijd niet meer rollen in de Proximus League. Dat heeft de Pro League donderdag laten weten. 

    In de Proximus League stond normaal dit weekend de tiende speeldag op het programma. Nu is beslist om de matchen Oud-Heverlee Leuven-Lommel, Roeselare-Westerlo, Union-Beerschot Wilrijk en Tubize-Mechelen uit te stellen.

    Wanneer de matchen wel gaan plaatsvinden is nog niet geweten. 'De aangepaste kalender zal zodra mogelijk meegedeeld worden', meldt de Pro League. Het is nog niet duidelijk of alleen de tiende speeldag uitgesteld wordt.

    In de Jupiler Pro League was er dit weekend sowieso geen voetbal. Dat heeft alles te maken met de interlandbreak.

    Plaats een reactie

    jericho666 +2691
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:46
    Enige juiste beslissing
    Vind ik leuk
    freeman +11978
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:47
    Waarom dan wel ?
    Vind ik leuk
    jericho666 +2691
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:49
    Zolang het onderzoek niet volledig is afgerond, kan je geen zekerheid hebben dat er nog verdachte figuren rondlopen.
    Vind ik leuk
    Lupo +513
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:02
    heb je een paar maanden , wie weet jaren , geduld tot het volledig opgelost is , eventueel met beslissing in rechtbank als het nodig is ?
    Vind ik leuk
    jericho666 +2691
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:09
    Op de beslissing vd rechtbank hoeven ze niet te wachten. In België kan dat jaren duren. Maar als het onderzoek is afgerond, hoop ik dat alle clubs de nodige stappen zetten om de betrokken personen te weren.
    Vind ik leuk
    Lupo +513
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:07
    en indien vrijgesproken op het proces , wat dan ?
    Vind ik leuk
    Toca +40222
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:14
    Hoe kan je nu ook tegen KVM spelen op dit moment.
    Vind ik leuk
    freeman +11978
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:40
    Spelen toch niet in eerste, slechts in 1 B !
    Vind ik leuk
    Toca +40222
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:41
    Daar gaat het toch over ?
    Vind ik leuk
    tom1981 +588
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:18
    Was da niet de stella league... grapje e haha
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16089
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:47
    Dat lijkt mij logisch.
    Vind ik leuk
    Garland +5359
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:59
    Gij zijt ook een pateeke hé. Leko was onschuldig en dit vind je logisch. Zijn ze hier dan niet onschuldig?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:00
    Voor mij ook ,als ze besluiten om KVM te schrappen hoe moet het dan verder in de proximus league
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3356
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:25
    Dan moeten ze alle matchen van KV nietig verklaren.
    Of enkel de wedstrijden van die club niet meer laten doorgaan. Zoiets...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:27