Protest bij KV Mechelen: fanshop sluit en zware nacht voorspeld

Protest bij KV Mechelen: fanshop sluit en zware nacht voorspeld

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 17:01do 11-10-2018 om 17:01

Donderdag bracht het parket naar buiten dat vier bestuursleden van KV Mechelen mogelijk hun boekje te buiten zijn gegaan. Ze hebben tevergeefs getracht om de club in Eerste Klasse te houden. Nu komt er van binnen de club protest.

Het Nieuwsblad laat weten dat de fanshop van Malinwa heeft beslist om te sluiten. Volgens de krant is de kans groot dat het donderdagavond nog gaat stuiven in het AFAS Stadion. Op heel wat fora van KV Mechelen wordt opgeroepen tot protest.

In Mechelen is er donderdagavond nog een bestuursvergadering. "Ik ga naar mijn bestuur. Wie hier is? Geen idee. Zal ik boven moeten zien", zei voorzitter Timmermans tegen Het Nieuwsblad toen hij arriveerde aan het stadion. 

Lees ook: Delferière en Veljkovic voorlopig weer op vrije voeten, KVM-bestuurder niet

Plaats een reactie

donderdag 11 oktober 2018 om 17:07
Die gaan een moeilijke tijd tegemoet
Vind ik leuk
Goaltje +1158
donderdag 11 oktober 2018 om 17:09
RIP
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 17:15
Schrapping zit er in, en degradatie ook, of ze dit nog te boven komen weet ik niet
Vind ik leuk
JODES +639
donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
Ah, Van Wijk terug?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18482
donderdag 11 oktober 2018 om 17:43
Ze komen van zeer ver en het wordt verkloot door het nieuwe bestuur. Dit schandaal is nog kwalijker dan het faillissement in 2003. Mark Uytterhoeven zal er niet goed van zijn.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3069
donderdag 11 oktober 2018 om 18:49
Voor de mechelse sup is dat een ramp zoveel zelf in de club gestoken en dan dit is met geen woorden te zeggen dat verdienen ze zeker niet
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 19:11
Het is gewoon zeer jammer dat een club als Mechelen zo zou verloren gaan! Ik hoop dat Mechelen dit te boven komt!
Vind ik leuk
Goaltje +1158
donderdag 11 oktober 2018 om 20:26
Als er bestuursleden bij betrokken zijn zal het toch wreed moeilijk zijn.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 23:24
Vrees er ook voor, vooral jammer voor de supporters die toch al het één en ander hebben meegemaakt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws