Protest bij KV Mechelen: fanshop sluit en zware nacht voorspeld

    Protest bij KV Mechelen: fanshop sluit en zware nacht voorspeld

    donderdag 11 oktober 2018 om 17:01

    Donderdag bracht het parket naar buiten dat vier bestuursleden van KV Mechelen mogelijk hun boekje te buiten zijn gegaan. Ze hebben tevergeefs getracht om de club in Eerste Klasse te houden. Nu komt er van binnen de club protest.

    Het Nieuwsblad laat weten dat de fanshop van Malinwa heeft beslist om te sluiten. Volgens de krant is de kans groot dat het donderdagavond nog gaat stuiven in het AFAS Stadion. Op heel wat fora van KV Mechelen wordt opgeroepen tot protest.

    In Mechelen is er donderdagavond nog een bestuursvergadering. "Ik ga naar mijn bestuur. Wie hier is? Geen idee. Zal ik boven moeten zien", zei voorzitter Timmermans tegen Het Nieuwsblad toen hij arriveerde aan het stadion. 

    Lees ook: Delferière en Veljkovic voorlopig weer op vrije voeten, KVM-bestuurder niet

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 17:07
    Die gaan een moeilijke tijd tegemoet
    Vind ik leuk
    Goaltje +1036
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:09
    RIP
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:15
    Schrapping zit er in, en degradatie ook, of ze dit nog te boven komen weet ik niet
    Vind ik leuk
    SD +8736
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:20
    Timmermans wist uiteraard van niets !
    Vind ik leuk
    JODES +614
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
    Ah, Van Wijk terug?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14475
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:43
    Ze komen van zeer ver en het wordt verkloot door het nieuwe bestuur. Dit schandaal is nog kwalijker dan het faillissement in 2003. Mark Uytterhoeven zal er niet goed van zijn.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1612
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:49
    Voor de mechelse sup is dat een ramp zoveel zelf in de club gestoken en dan dit is met geen woorden te zeggen dat verdienen ze zeker niet
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:11
    Het is gewoon zeer jammer dat een club als Mechelen zo zou verloren gaan! Ik hoop dat Mechelen dit te boven komt!
    Vind ik leuk
    Goaltje +1036
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:26
    Als er bestuursleden bij betrokken zijn zal het toch wreed moeilijk zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:24
    Vrees er ook voor, vooral jammer voor de supporters die toch al het één en ander hebben meegemaakt
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Protest bij KV Mechelen: fanshop sluit en zware nacht voorspeld