Nachtmerrie even voorbij: 'Leko is weer een vrij man'

    Nachtmerrie even voorbij: 'Leko is weer een vrij man'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 16:34do 11-10-2018 om 16:34

    Ivan Leko bracht de afgelopen nacht door in de gevangenis. Nu is de trainer van Club Brugge weer een vrij man. Dat meldt Een.

    Leko werd verhoord in de zaak Propere Handen. Donderdag werd hij opgepakt. Ondertussen is de Kroaat voor de onderzoeksrechter verschenen en na 1,5 dag opnieuw vrijgelaten. Dat gebeurde zonder voorwaarden. 

    Leko wacht nu een gesprek met Club Brugge. Blauw-Zwart wil graag te weten komen waarom de trainer werd verhoord. Voorlopig heeft Leko nog alle steun van Club Brugge.  

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 16:40
    Is al goed nieuws dat hij vrij is, nu nog afwachten of hij vervolgd word.Is vrijgelaten zonder voorwaarden!!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:40
    Zaken van voor zijn FCB-tijd toen hij nog speler en beginnend trainer was...

    Beetje buiten de lijntjes gekleurd inzake loon en andere...
    Vind ik leuk
    Frefke +868
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:41
    Toch geen blije kop bij vrijlating. Wat staat er ons nog allemaal te wachten ?
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3717
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:45
    Kzou toch ook niet lachen, die zijn carrière is verbrand nog voor ze goed en wel begonnen is.
    Vind ik leuk
    Frefke +868
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:51
    Zou FCB het aandurven om hem te houden ?
    Dat komt niet goed denk ik...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:53
    Als hem onschuldig moest zijn.. waarom zou dat niet goed komen Dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:55
    Imagoverlies van Club en sponsor wil daarmee niks te maken hebben
    Vind ik leuk
    Frefke +868
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:59
    Zou jij iemand houden met zo een CV ? Zelf al wordt hij onschuldig verklaard (door gebrek aan bewijzen bvb) daar zal altijd iets blijven hangen en zal daar steeds mee geconfronteerd worden.
    Vind ik leuk
    Vlad +2588
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:11
    Als hij onschuldig is mag hij van mij blijven...en ik denk dat vele mede Club supporters er hetzelfde over denken. Club supporters steunen hun club en medewerkers all the way...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:18
    Indien onschuldig mag hij van mij blijven, maar zou wel eens kunnen zijn dat de sponsors hem weg willen en wat kan Club dan doen.
    Vind ik leuk
    Toca +39565
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:44
    Hij zal wel geloekkig zijn om daar buiten te stappen.
    Vind ik leuk
    Zero123 +712
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:53
    Hier een like,mongool.
    Vind ik leuk
    Toca +39565
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:55
    De grootse mongool hier ben jij toch zene. Nog nooit iets volwassen van u gezien.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:01
    Hij is zelfs vrij zonder voorwaarden, zegt al veel.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:23
    zegt dat hij momenteel vrij is niet meer of minder
    Vind ik leuk
    Roach +1943
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:26
    Maar wel in verdenking gesteld van witwassen. (Sporza)
    Vind ik leuk
    Paljaske +155
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:14
    Manneke moesten ze iedereen in den bak draaien die wat onder tafel krijgt en witwast ,hebben nooit geen plaats genoeg te beginnen met deze in de Wetstraat man man man , denk jij nu echt da meneer venholsbeek nooit iets onder tafel heeft gekregen
    Vind ik leuk
    Roach +1943
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:29
    Ik ben er zelfs vrij zeker van dat Van Holsbeeck regelmatig iets heeft laten blijven plakken, maar daar heb ik voorlopig nog niks over gelezen. Maar wat je zegt klopt wel, iedereen die de kans krijgt, steekt al eens iets van zwart geld in zijn zakken. Het enige verschil zit hem in de bedragen.
    Vind ik leuk
    JanB +6099
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:03
    Humor is de heelmeester van vele wonden !
    Vind ik leuk
    camargue +3290
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:46
    Het mag zijn wie het wil, maar als je onschuldig blijkt, vraag ik mij af waarom deze brave man op zulke manier uit zijn bed is gelicht ! Je mag er niet aan denken dat het bij jezelf gebeurt en je familie ... Kan toch op een iets andere manier denk ik dan.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15761
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:46
    Die man is dus onschuldig. Voor sommigen slechts een nachtje cel, voor de fiere en immer sympathieke Kroaat is dit een bom onder zijn loopbaan als trainer. Doodzonde, maar tegelijk schandalig.
    Vind ik leuk
    Garland +5359
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:47
    Ik weet niet of hij schuldig is of niet. Hoe weet jij dat? Wat lekte parket aan je?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15761
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:52
    Wel ja, dat weet je nooit, maar om hem daarom vast te houden. Standaardprocedure of niet, dit verdient hij volgens mij toch niet. Als je al ziet hoe aangeslagen die is,
    Vind ik leuk
    Garland +5359
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:00
    Ik vrees dat iedereen die wordt aangehouden er zo uitziet. Dit is natuurlijk heel pijnlijk voor hem. Maar ik hoop dat het gerecht zijn best doet om de waarheid te achterhalen. Als het dat doet via de regels natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Frefke +868
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:53
    Abdeslam zag er ook sympatiek uit hoor tot...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:56
    Dit is er helemaal over. Frefke
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15761
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:57
    Wat een vergelijking.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:58
    Oppassen is nietgezegd dat hij onschuldig is ,vrijlating is geen bewijs van onschuld
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:54
    Buiten ermee, samen met alle andere figuren die schuldig zijn aan de farce die het Belgisch voetbal nu is in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Toca +39565
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:58
    Hij is niet schuldig. Al zeker niet tot nu toe.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:58
    WAT VOOR EEN DOMME REACTIE IS DAT....
    Kort door de bocht, voor hetzelfde is geld is hij totaal onschuldig. En hij blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:06
    Ja want elke onschuldige mens komt voor de onderzoeksrechter. Het is niet omdat hij nu vrij is gelaten dat hij onschuldig is
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:36
    EN HET IS NIET OMDAT JE VOOR DE ONDERZOEKSRECHTER MOET KOMEN DAT JE SCHULDIG BENT. JE WORDT GEWOON VERHOORD.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:40
    Ja en je moet nacht in de cel blijven omdat de planning wat is uitgelopen. Jongens toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:49
    Hij is vrij ZONDER VOORWAARDEN, dat wil zeggen dat hij niks met de zaak te maken heeft. Als achteraf blijkt dat hij schuldig is, ga ik me meteen verontschuldigen bij jou, maar ga jij even grootmoedig zijn om hetzelfde te doen wanneer blijkt dat jij ongelijk hebt?. Denk dat ik je nooit meer ga horen. Nu je vindt me op fb mocht je me hier niet terug vinden
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:50
    Ter info, Velkjovic is ook vrij zonder voorwaarden. Maar als ik fout ben, zal ik het ook toegeven
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:16
    Ik wacht op je verontschuldiging 😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:38
    Is hij al schuldig?? Jawadde zeg
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:44
    Zei je niet dat hij nix met de zaak te maken had omdat hij vrij was zonder voorwaarden?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:54
    Hij heeft niks met match fixing te maken. En nogmaals hij is ondervraagd maar daarom nog niet schuldig
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:10
    Het ging ook niet alleen over matchfixing maar over de ganse zaak
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:02
    Ik heb juist naar de afspraak gekeken en blijkbaar is hij onschuldig over de hele lijn.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:03
    Zegt zijn advocaat waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Kingambo +1921
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:07
    How man, maar dat heb ik er al veel horen zeggen zenne...tot het tegendeel bewezen is en voor de rest liegen en bedriegen waar ge bij staat...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:03
    eerlijkheid duurt het langst je word er wel niet rijk van maar je heb een gerust geweten en dat is veel meer waard dan al het geld men zegt uit komen doe het toch al moeten de mussen het van de daken schreeuwen
    Vind ik leuk
    Geert1980 +627
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:11
    Vrij zonder voorwaarden ,gewoon opgepakt omdat hij goede vrienden is met verdachte !!! En dan ? Dus als mijn beste vriend gangster is dan ik ook?
    Typisch gerecht van België Het was precies een grote crimineel maar daarna dan wel vrij laten zonder voorwaarden dat zegt meer dan genoeg
    Vind ik leuk
    jericho666 +2595
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:16
    Miss eerst is wa opzoekwerk doen voor ge wa zever komt verkopen. Veljkovic is ook vrijgelaten zonder voorwaarden, die is dus ook onschuldig?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 17:17]
    Vind ik leuk
    viperkebas +295
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
    als zou blijken dat hij ook een commissie heeft ontvangen voor de transferts van Rits, Letica en Tomachec vrees ik dat het verhaal bij Club voorbij is. Nu men na dit alles weet is het wellicht toch duidelijk waarom Rits blijft staan ipv Nakamba en Letica ipv Horvath. En wie zou er dan kunnen depanneren vroeger dan verwacht .... good old TIMMY ... kenner van het huis, de spelerskern e de JPL competitie.. vingers kruisen dat dit scenario niet hoeft ...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:50
    Niet zo rap reageren ,Horvath was vorig seizoen niet goed daarom andere keeper gehaald en die moet nu dus spelen; Nakamba heeft nog geen matchritme en te weinig training achter de rug ,is dus een risiko voor te hervallen in zijn blessure
    Vind ik leuk
    Ku Ma +398
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:37
    Voorlopig niet in verdenking gesteld. Dat ziet er goed uit voor Leko. Anders krijg je voorwaarden. Vrij simpel. Daarmee wil het niet zeggen dat er niets meer kan opduiken. So far so good
    Vind ik leuk
    Tornado79 +977
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:43
    In Leko we trust...
    Als het om witwassen van geld gaat, mogen alle mensen die ooit iets int zwart gedaan of laten doen hebben, hier ook stoppen met te reageren...
    In het voetbalmilieu gaat dat gewoon om grotere bedragen, maar elke Belg doet mee aan het zwartgeldcircuit...
    Alleen domme mensen niet...
    En als hij gepakt wordt moet hij betalen, maar dat heeft niets te maken met zijn job als coach.
    Hij heeft enkel de staat int zak gezet en niet de Club.’.
    Ivan Leko Bruges Army....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:31
    Vader van Sébastien Delferière, is lid van het Uitvoerend Commite .

    Schoonvader van Bart Vertenten voorzitter SPORTCOMMITE ( groene tafel)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws