Politie spaart Vertenten niet, scheidsrechter in handboeien gespot

Politie spaart Vertenten niet, scheidsrechter in handboeien gespot

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 13:04do 11-10-2018 om 13:04

Het machtsvertoon van de politie gaat wel heel ver. Eerder kwam al naar buiten dat de vrouw van Mogi Bayat een pistool tegen haar hoofd zou gekregen hebben. Ook voor Bart Vertenten zijn ze niet mals.

Terwijl Ivan Leko nog in een politiecombi met geblindeerde ruiten arriveerde in Tongeren, was het voor Vertenten toch iets minder anoniem. De scheidsrechter werd zonder geblindeerde ruiten vervoerd. De man probeerde zijn gezicht nog te verbergen, maar daardoor werd ook duidelijk dat de scheidsrechter handboeien om heeft.

Vertenten komt binnenkort voor de onderzoeksrechter en weet dan meer over zijn aanhouding. Hij werd al van 8 uur 's ochtends tot vanmiddag ondervraagd over zijn aandeel in mogelijke matchfixing.

Copyright foto: Photonews en Het Laatste Nieuws

Plaats een reactie

Reagens +2831
donderdag 11 oktober 2018 om 13:10
Het ziet er toch allemaal niet zo goed uit.
Vind ik leuk
Vlad +3713
donderdag 11 oktober 2018 om 13:11
Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat hij rode kaarten zou uit delen aan de agenten
Vind ik leuk
freejazz +2165
donderdag 11 oktober 2018 om 13:15
Jongen toch. Zo zouden we kunnen zeggen dat hij op deze manier de grote baas van Club Brugge/Belgische Voetbalbond niet zou kunnen bellen. Soms is het echt niet grappig om 'grappig' te zijn.
Vind ik leuk
Vlad +3713
donderdag 11 oktober 2018 om 13:21
Man, wat een verzuurde kerel ben jij zeg, hoe kan je je nu aangevallen voelen door deze post die puur humoristisch bedoeld is, wat moet het leven bij u saai zijn als een beetje humor al niet kan, en wat heeft Club Brugge hiermee te maken? Ik viseer hiermee toch geen enkele club? Leef jij ganse dagen in een donkere kelder of zo?
Vind ik leuk
freejazz +2165
donderdag 11 oktober 2018 om 13:38
Ok, begrepen, ik beken schuld. Toen ik het verzonden had merkte ik ook dat het niet 'juist' aanvoelde, maar het was te laat. Verzuurd ben ik echter nog lang niet, en mijn huis heeft zelfs geen kelder. Hopelijk heb ik dit toch nog een beetje kunnen goedmaken ?
Vind ik leuk
Rune1891 +5527
donderdag 11 oktober 2018 om 14:42
Mooie reactie!
Vind ik leuk
freejazz +2165
donderdag 11 oktober 2018 om 14:55
Bedankt
Vind ik leuk
Johnmor +676
donderdag 11 oktober 2018 om 13:19
Haha, sebiet moet de var nog ingrijpen om deze match te fixen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:23
die match is niet fixbaar , Vertenten is gefixt
Vind ik leuk