'Rol van Veljkovic bij Club Brugge gaat verder dan enkel de link met Leko'

    'Rol van Veljkovic bij Club Brugge gaat verder dan enkel de link met Leko'

    donderdag 11 oktober 2018 om 11:20

    Het Belgische voetbal staat al sinds woensdag in het teken van Operatie 'Propere Handen'. Naast Mogi Bayat speelt ook Dejan Veljkovic een belangrijke rol in het dossier. Bovendien is zijn macht groter dan velen denken.

    Eerder raakte al bekend dat de Serviër de manager is van Club Brugge-trainer Ivan Leko. Daarnaast blijken beide heren ook goede vrienden. Zo loodste Veljkovic de Kroaat destijds naar OH Leuven, waar Leko zijn eerste stappen als trainer zette.

    Zowel de Club-coach als de spelersmakelaar worden vandaag voorgeleid voor de onderzoeksrechter. Hij zal beslissen over hun verdere aanhouding en de rol van Leko in het hele dossier. Toch gaat de link met Blauw-Zwart voor Veljkovic verder dan enkel Leko, aldus Het Nieuwsblad.

    Drie transfers
    Opvallend genoeg werkt de Servische ex-voetballer pas sinds de komst van Leko weer samen met de Bruggelingen. Zo was Veljkovic verantwoordelijk voor de komst van Mats Rits, maar ook die van Karlo Letica en miskoop Ivan Tomecak. Die laatste kwam niet toevallig over van KV Mechelen, de club waar de manager kind aan huis is.

    Poll

    Denk je dat Leko schuld treft?

    (1863 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 11:22
    Dit bewijst niks
    Vind ik leuk
    TageMeister +4659
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:26
    Is Leko al vrij?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:27
    Nog niet meegedeeld
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:28
    om 12u gingen ze beslissen
    Vind ik leuk
    Bluvngoan! +131
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:29
    15u persconferentie
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:38
    Neen hij heeft de nacht in de cel doorgebrecht. Vanholsbeek mocht naar huis. Dit begrijp ik niet je ben hier nog steeds onschuldig tot het degendeel bewezen is. RSCA kocht om is bewezen. Waarop mag die dan vrij.... en moet Leko in cel doorbrengen.
    Vind ik leuk
    Paars hart +189
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:41
    Rsca kocht om? Eerste wat ik er over lees
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2205
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:51
    Ik denk dat hij op de "renteloze lening" doelt die een europese arbiter ooit heeft mogen ontvangen van een Brusselse voorzitter...
    Vind ik leuk
    Geert1980 +621
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:57
    Zoek het eens op , op wiki
    Vind ik leuk
    Paars hart +189
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:19
    En wat heeft dat te maken met deze zaak?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10978
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:29
    Jullie kijken toch niet naar het verleden?? Hoeveel titels van RSCA ben je tegen gekomen tijdens je terugblik?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:58
    Ik heb het gisteren gehoord. Weet niet meer precies het jaar... ook rare wedstrijd geweest. Ze hebben t gewoon op de grote ploegen door vorig seizoen de degradatie wedstrijd hoe die is verlopen. Vond niemand normaal.
    Vind ik leuk
    Rebel +753
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:37
    Van horen zeggen hoor je veel leugens
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:52
    Dat weet ik. Heb t van t nieuws bedoel ik...maar zelfs die weten van niets. Ik vraag me af voor de mensen in verdachtstelling alleen al. Waarom dit nu zo openbaar moet gebeuren. Dit is voorlopig privé
    Vind ik leuk
    CZNK +252
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:14
    Vergeet ook niet dat nu de ratten zullen gaan klikken. Zeg niet dat het zo is, maar voor hetzelfde hebben gisteren diegene die zijn ‘vrijgelaten onder voorwaarden’ wel iets geklikt of een deal gesloten..
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:54
    Moet wel... ik begrijp de hele heisa niet. En t ergste van al elke ploeg is betrokken. En ik vrees die wat de klacht heeft ingediend meest verdachte zouden zijn. 🤔
    Vind ik leuk
    CZNK +252
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:15
    Gho.. volgens mij was Bayat niet meer ‘subtiel’ en dan krijg je idd ‘foute’ aandacht want blijkbaar worden ze al 1 jaar afgeluisterd..
    Vind ik leuk
    Geert1980 +621
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
    Moet rond de middag voorkomen
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:29
    En hoe is Leko dan schuldig? Versta er niets meer van... Op basis daarvan iemand aanhouden of heeft Leko gevraagd om die matchen te fixen?

    Halve waarheden zijn de basis van goeie riooljournalistiek.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:35
    BIJ HEM GAAT HET OVER BTW_FRAUDE ,zwartgeld
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:37
    At ma dadde is...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2205
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:36
    Alst maar dat is?
    Die mannen verdienen al een veelvoud in hun carrière dan wat u en ik verdienen, krijgen een gunstig belastingtarief waar u en ik geen recht op hebben en er dan nog de kantjes aflopen? Zullen wij wel belastingen betalen om dit klote land nog in leven te houden...
    Als blijkt dat Leko gefraudeerd heeft en de staat heeft opgelicht mag hij van mij zeker beschikken!
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:02
    Er zijn grotere criminelen
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2205
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:07
    Dat wel, ga ik niet ontkennen, maar wie zijn gat verbrandt...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:57
    Hij heeft hier dan toch niemand mee geschaad... dat vind ik het minste probleem hoor. Kijk hé iedereen met veel geld sjoemelt. Doet aan fraude dat us geweten...
    Vind ik leuk
    Fre Stef +48
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:30
    Laat ons eerlijk blijven: ze houden niet zomaar iemand vast zonder bewijs en ik zeg dat als fcb supporter
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:41
    Dan ken je niks van het systeem en moet je u mondje houden ;) een onderzoeksrechter werkt geen 24/7
    Vind ik leuk
    Fre Stef +48
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:04
    Denk te mogen zeggen dat ik veel van het systeem weet! Als je onschuldig bent ga je na een verhoor naar huis! En parket werkt 24/7 vriend! Als er onderzoeksrechter gevorderd wordt zegt dit alles! Waarom mocht van Holsbeeck dan wel beschikken?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:31
    Ten eerste zeg je de zelfde shit op elke artikel , over en over ;) gast een onderzoeksrechter werkt niet snachts , ik weet niet van waar jij komt , maar dit bestaat niet , heb ook genoeg nachtje cel gezeten omda ze geen tijd meer hadden. Volgende ochtend/middag vrij omda ze niks hadden. Ze mogen u aanhouding voor 24 uur verlengen zonder bewijs en zelfs al ben je niet schuldig.van holsbeeck is een konten likker , 2 rede , ofwel was hij bij het begin van de ondervragingen , ofwel leuk dealtje gemaakt , zo is anderlecht nu eenmaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:34
    En jij kent niks van het gerechtsysteem ;) of welke functie heb je dan ? Of welke daden heb jij al mee gemaakt?
    1 politie werkt 24/7 om op te pakken.
    Verhoringen kunnen 24/7 gedaan worden.
    Naar de onderzoekrechter gaan ? Moet je change hebben da je na 8uur nog binnen kunt want die werken niet 24/7 , anders gwn volgende dag , van 9uur tot max 20 uur sukkelaartje
    Vind ik leuk
    Fre Stef +48
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:50
    Laat u maar eens goed informeren een onderzoeksrechter is 24/24 bereikbaar!!! Ben om 4u ‘s nachts nog vrijgekomen uit de cel omwille van een ongeval door de onderzoeksrechter beslist! Dus stop uw onnozel gedoe onnozel ventje!
    Vind ik leuk
    Vlad +1971
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:54
    Is het echt nodig om dat zinnetje in elke topic opnieuw te herhalen, we kennen uw mening hierover ondertussen al, kunt al de tijd dat je hier in steekt mss beter gebruiken om voor advocaat te studeren?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:34
    en, alles maar proberen, om fcb in slecht daglicht te stellen!!! pffffffffffff media is er een circus van aan het maken... ineens is Veljkovic DE bepaalde figuur ipv Bayat, die de rotte vis is!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:11
    Patrick, driekwart van de 1A clubs staan momenteel in een slecht daglicht, de wereld draait echt niet rond het Jan Breydel hoor 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:14
    en toch is 80% gericht op IL!! :-/
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10978
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:30
    Olli kan er van meespreken. Zo zie je maar, voor de eigen deur vegen...
    Vind ik leuk
    freejazz +706
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:39
    Misschien is de beste les voor alle supporters van alle profclubs om geen oordeel te vellen over de 'andere clubs' en voor je eigen team het supporter-gehalte even achterwege te laten zolang als we er zelf nog niets van afweten. Verder borduren op de ganse-, halve-, of geen- waarheden maakt dat we elkaar alleen maar in het harnas aan het jagen zijn. Het zal de komende uren/dagen wel duidelijker worden. Enkel dat dit een zeer ernstige affaire blijkt te zijn, is duidelijk.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2205
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:53
    Idd, zelfs als supporter van een kleine ploeg ga je nu best niet al te luid toeteren
    Vind ik leuk
    DDT +3256
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:51
    Waar is Genkenaar 😂
    Vind ik leuk
    Vlad +1971
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:56
    Mss in voorhechtenis?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:00
    Het pleit misschien voor Leko dat hij Tomecak al lang niet meer opstelt. Moest hij echt in de zak van zijn makelaarsvriendje zitten dan speelde die toch bij de A-kern?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Rol van Veljkovic bij Club Brugge gaat verder dan enkel de link met Leko'