Supporters van Club Brugge gebruiken NMBS met boodschap voor Leko

    Supporters van Club Brugge gebruiken NMBS met boodschap voor Leko

    donderdag 11 oktober 2018 om 09:01

    Bij Club Brugge zijn ze er zeker van, Ivan Leko is onschuldig. De fans doen er dan ook alles aan om Leko zo snel mogelijk terug thuis te krijgen. Dat ondervond ook de NMBS.

    De fans zijn er zeker van, Leko is onschuldig. Dat hij een nachtje moest brommen in de cel begrijpen zij dan ook niet. Op social media was er al heel wat steun voor de Kroatische coach. Maar ook buiten het internet laten de supporters van Club Brugge van zich horen.

    Zo deelde Thomas Smolders op Twitter van een foto van een treinwagon. Daarop stond duidelijk te lezen: 'Free Leko'. De Kroaat is nog geen volle 24 uur in hechtenis, maar de suporters van Blauw-Zwart laten er geen gras over groeien.

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 09:07
    met de trein zou je er al zijn :p
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5191
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:07
    Club-supporters doen hun bijnaam weer alle eer aan. Stuur de rekening van het verwijderen van de graffiti naar Bartje Verhaeghe.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:55
    Teveel azijn gezopen?
    Vind ik leuk
    Fre Stef +48
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:12
    Als fcb supporter zeg ik: ze houden niet zomaar iemand in de cel...ik hoop alleen dat het gebeurde bij zijn periode bij STVV
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:22
    Als der iets van aan is,waar ik niet op hoop, zal club hem ook moeten ontslaan en krijgt zijn titel een ander perspectief...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3357
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:27
    Beste wat supporters van welke ploeg ook nu kunnen doen is stil zijn en het gerechtelijk onderzoek afwachten. Denk dat we nog kunnen verschieten wat er nu allemaal uitkomt. Je kan misschien scheidsrechters beïnvloeden met hard te roepen maar dit gaat niet lukken met het gerecht.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:03
    Inderdaad rustig afwachten ,speculeren brengt niks op, bestuur moet wel voorbereid zijn om hem te vervangen indien nodig.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:25
    Ze houden je zomaar in de cel , als ze niet genoeg bewijzen hebben en u echt willen pakken , of als de onderzoeksrechter al 70 precent heeft ondervraagd en der nog zaken lopen buiten deze roddels
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:13
    en vandalisme is dus wel toegestaan blijkbaar, die kleine kinderen opsporen en ook een nachtje laten brommen + de onkosten voor het opkuisen vergoeden
    Vind ik leuk
    Fre Stef +48
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:14
    Als GVB supporter zeg ik: ze houden niet zomaar iemand in de cel...ik hoop alleen dat het gebeurde bij zijn periode bij STVV
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:26
    Wa is het nu fcb of GVB supporter ? Of gwn aandacht te kort ,
    Vind ik leuk
    Johnmor +390
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:15
    Allez, degenen met de minste hersencellen gaan weer voorop in de strijd...
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:20
    Met vandalisme hem steunen, slecht plan!

    Ook dit kost ons geld....
    Vind ik leuk
    Frefke +441
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:21
    Game over voor Leko bij FCB.
    Wat een imagoschade !
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:23
    Ivan Leko Prison Army
    Vind ik leuk
    GILOT +34
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:23
    Niet moeilijk dat ze op kop staan... Grapje of toch niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:26
    Is het allemaal niet erg? Voetbal een feest????? Dat er in het Belgisch voetbal vreemde zaken gebeuren is al lang geweten, maar dat is in alle landen zo. Waarom moeten wij hier in het kleine België weer de kar spannen? Indien ze in alle landen (zowel binnen als buiten Europa) dezelfde maatregelen toepassen, zou voetbal veel eerlijker verlopen en zou België niet steeds negatief in het nieuws komen. Idem met de financiële fair play. Zijn Barcelona en Real financieel gezond? In België waren die ploegen al lang hun stamnummer kwijt.
    Dit wil niet zeggen dat ik tegen dit soort acties ben en dat de ploegen maar denken dat alles kan en mag, nee integendeel, maar ze zouden dat in alle landen op dezelfde manier moeten doen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 09:27]
    Vind ik leuk
    Garland +5346
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:30
    Die gast die zoiets iets doet, is ... ontspoord.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14447
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:32
    Het ene misdrijf bestrijden met een ander, waarom ook niet.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2537
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:52
    Leko heeft het in elk geval niet zelf gedaan. Hij heeft een alibi...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Supporters van Club Brugge gebruiken NMBS met boodschap voor Leko