Bruggeling verkommert op de bank: Ik zit in een frustrerende situatie

    Bruggeling verkommert op de bank: "Ik zit in een frustrerende situatie"

    donderdag 11 oktober 2018 om 07:48

    Dion Cools probeert momenteel met de andere Belgische beloften het EK te halen. Frisse nieuwe lucht voor Cools. Welgekomen ook, want de rechtsachter beleeft deze dagen nog maar weinig plezier bij Club Brugge.

    "Het is fijn om de komende twee weken eens iets aan mijn hoofd te hebben", zegt Cools bij Het Laatste Nieuws. Momenteel zit ik in een frustrerende situatie." De rechtsachter krijgt nog maar amper kansen bij Club Brugge. Hij werd de laatste weken zelfs enkele keren uit de selectie gelaten door coach Ivan Leko.

    "Nochtans weet ik dat ik het talent heb om op die positie te spelen. Kijk, de coach verwacht dat iedereen zich elke training voor 100 procent geeft. Ik doe dat, maar misschien krijgt hij een andere indruk. Ach, ik weet dat een situatie snel kan keren", geeft hij aan.

    Intussen krijgt jongeling Thibault Vlietinck wél kansen. En dat in de Champions League. "Frustrerend, want dat zijn de wedstrijden die je wil spelen. Maar er zijn nog altijd de terugmatchen, hé. Ik ga alles doen om mijn positie te heroveren", aldus Cools.

    Plaats een reactie

    BOEREH +185
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:55
    Gezij gwn nie top genoeg voor bij brugge te spelen ga naar een middenmotor want bij ons blundert ge en kunt ge u man nie volgen plus wees met voetbal bezig dan met u haar tijdens de match
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2537
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:01
    Als respect naar de eigen spelers toe kan dit tellen...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:47
    Als hij volgens HNB de kantjes eraf loopt op training en dan in de match ook niks bewijst,dan is het voor mij meer dan normaal dat je op de bank zit.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2537
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:49
    Klopt, maar ik heb die al goeie wedstrijden weten spelen ook en ik ga nooit naar trainingen kijken dus kan daar net als zowat iedereen op dit forum niks zinnigs over zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:53
    Vorig jaar vond ik hem echt goed tot aan de PO1, daarna weet ik niet wat er met hem is gebeurd. Ik ga niet kijken naar de training , daarom dat ik HNB aangegeven heb als bron.
    Vind ik leuk
    DeSelle +119
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:54
    Mooi geformuleerde, klassevolle reactie
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14441
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:57
    Middelmaat!
    Vind ik leuk
    Rebel +752
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:59
    Misschien is aan Leko vragen wanneer je mag scoren en wanneer niet!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:19
    Zwakke reactie
    Vind ik leuk
    CZNK +248
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:20
    Haha was een goeike
    Vind ik leuk
    DOMI +69
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:49
    'K zou het eerder aan de arbiters of makelaars vragen!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:37
    platte sjat, kan gewoon ni mee!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:36
    Hoe lang is het geleden dat er hier mensen waren die gezegd hebben dat hij kandidaat was om mee naar het WK te gaan ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:40
    Ik heriner me een periode vorig seizoen waar er niets anders dan lof was voor cools. Hij had toen wel de kwaliteiten en het was een echte topper. Nu zou hij dit volgens sommige supporters niet meer hebben. Een beetje kortzichtig niet?
    Hij heeft wel de kwaliteiten!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bruggeling verkommert op de bank: "Ik zit in een frustrerende situatie"