Van Veljkovic is geweten dat je bij hem moest zijn om een match te regelen

    "Van Veljkovic is geweten dat je bij hem moest zijn om een match te regelen"

    woensdag 10 oktober 2018 om 21:35

    Mogi Bayat is de centrale figuur in het schandaal in het Belgische voetbal, maar ook de Servische makelaar Dejan Veljkovic werd opgepakt voor ondervraging. Hij is veel minder bekend bij het grote publiek, maar zeker geen onbesproken figuur.

    "Er doen allerlei verhalen de ronde dat er daarbij dingen gebeuren die het daglicht schuwen, maar het is nog iets anders om daar bewijs van boven water te krijgen. Dat heeft het parket nu kennelijk wel kunnen doen", vertelde Humo-journalist Jan Hauspie aan Radio 1.

    "Er wordt nu veel gesproken over Bayat, maar van Veljkovic is binnen het wereldje geweten dat je bij hem moest zijn als er een match geregeld moest worden. Maar wie gaat zoiets naar buiten brengen? Er zijn altijd verschillende clubs betrokken en de ene wil de andere niet aan de galg praten", klinkt het.

     "In het voetbal worden veel verhalen verteld, maar uiteindelijk draait iedereen mee en zal niemand zijn nek uitsteken om een wantoestand aan te klagen. Dus wordt dat kennelijk gedoogd", besloot Hauspie.

    Lees ook: LIVE: De gebarste bom in het Belgische voetbal, alles wat je moet weten
    Lees ook: Leko moet nacht in de cel doorbrengen, Van Holsbeeck wel vrijgelaten

    Lees meer over:Jupiler Pro LeagueJPL

    Plaats een reactie

    mapolean +656
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:48
    Straf... Heel straf... En toch is KV Mechelen, waar hij kind aan huis was, gedegradeerd...
    Vind ik leuk
    mani88 +988
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:55
    Eindelijk komt de waarheid aan het licht!! Wat iedereen al jaren beweert maar altijd werd weggelachen: Club Brugge manipuleert onze competitie!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 21:56]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:59
    .Laag ,heel laag als je weet dat Herman ook is opgepakt
    Vind ik leuk
    SD +8737
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:03
    De koploper in dat soort spelletjes is wel de ploeg waarvoor je supportert !
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:44
    Iedereen? Serieus??
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:25
    Waarom denk je dat Marc Coucke direct Van Holsbeeck aan de kant geschoven heeft?

    Boter op zijn hoofd..

    Het karige bediendlenloon is dus aangevuld geweest met opgesplitste commissies die niet in de transferbedragen zaten.

    Vandaar dat het 'one way wind' was bij Anderlecht.

    Het lag er een beetje te dik op...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:11
    Wie kocht jaren geleden de boel om
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:13
    Ja...wie?
    Vind ik leuk
    SD +8737
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:01
    Het zou nu wel interessant zijn om te vernemen wie de kandidatuur van Mhedi B. bij de voetbalbond steunde.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:11
    Anderlecht
    Vind ik leuk
    qwinzo +3