Over en out? 'Vanhaezebrouck niet te spreken over twee zomertransfers'

    Over en out? 'Vanhaezebrouck niet te spreken over twee zomertransfers'

    woensdag 10 oktober 2018 om 20:00

    Hein Vanhaezebrouck kreeg er deze zomer heel wat nieuwe spelers bij in Anderlecht, maar het zijn niet allemaal uitblinkers. In het geval van Luka Adzic en Kristal Abazaj vallen ze zelfs zwaar tegen.

    Volgens Sport/Voetbalmagazine valt dit duo niet in de smaak bij de coach. 'Abazaj en Adzic trainen mee met de A-ploeg, maar volgens Vanhaezebrouck zijn ze bijlange niet klaar om minuten te krijgen. Het zijn twee vriendelijke jongens, dat wel, maar ze hebben een speciaal karakter en hun trainingsarbeid zou eerder aan de lage kant liggen. Ze hebben dezelfde werkethiek als Aleksandar Mitrovic: ze gaan op training in het rood wanneer ze zelf zin hebben.'

    Veel beterschap is er niet in zicht. 'Zelfs Mila, een Servische medewerkster van het sociaal departement, slaagt er in niet om helemaal door te dringen tot de twee nieuwkomers. Na een kwart van de competitie is het duidelijk dat ze allebei in een vicieuze cirkel zitten waar ze moeilijk uit zullen geraken. Aangezien Vanhaezebrouck erom bekend staat een koppigaard te zijn, is de kans bijzonder klein dat hij zijn mening over hen nog zal bijstellen.'

    Plaats een reactie

    Toca +33526
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:18
    Hier moet ik de koppigaard dan toch gelijk geven.
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:47
    Als ze hetzelfde in matchen kunnen brengen als Mitrovic, mogen ze van mij ook zijn werkethiek hebben. Uiteindelijk is een training geen doel op zich, maar voorbereiding naar de match toe.
    Vind ik leuk
    Toca +33526
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:51
    Dat is een feit. Maar bij een Hein gaan ze nooit een kans krijgen als ze niet meer inzet tonen. En zijn ze echt goed?
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:00
    Of ze goed zijn weet ik ook niet. Maar wie is dat wel? Het is omwille van al die dingen dat ik niet van Hein houd : zweert bij zijn systeem, staart zich blind op “werken” op training, heeft liever werkers dan voetballers op het terrein. Ik heb van het begin vraagtekens bij zijn Anderlecht DNA gezet en die blijven enkel groter worden. Straks gaan we nog meer voetbal bij Weiler gezien hebben. Want vergeet niet, tegen Man United was Anderlecht toen echt goed, en iets vergelijkbaars heb ik onder Hein nog niet gezien. Niet dat ik Weiler betreur hoor, dat weet je wel, ik stel enkel de vraag of we hem voor beter of slechter ingeruild hebben. En tot hiertoe blijkt zomin uit spelpeil als uit de punten dat het beter is. Enkel iets meer jongeren op het terrein, maar is dat uit overtuiging of wegens kwetsuren en schorsingen? Meer dan verontrustwekkend vind ik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 06:04]
    Vind ik leuk
    Toca +33526
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:08
    Begrijp je volkomen. Heb vorige week denk'ik nog geschreven dat Hein tot nu toe geen meerwaarde is voor Anderlecht.
    Met verzachtende omstandigheden maar toch, het moet beter kunnen als nu. Maar ik vrees dat hij liever koppig ten onder gaat dan toe te geven.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4652
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:21
    Ik heb in de eerste helft van de eerste wedstrijd onder Hein al meer gezien als onder Weiler.
    Heb onder Hein nog geen goede 90 minuten gezien. Wel half uur. 40 minuten. Onder Weiler 0,0.
    Zeg niet dat nu goed is ik zeg dat het niet erger kon.

    En over die twee spelers hoor je nergens iets goed. Als je in zoekbalk abazaj intypt krijg je enkel artikels als deze
    https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/844067/devroe-stevig-in-de-fout-zij-behoren-daar-niet-eens-tot-de-beteren-.html
    Ok de bron vind ik een eikel maar je hoort geen positieve dingen. (Enkel devroe maar da's logisch)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 07:39]
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:23
    Dus de matchen tegen Man United heb jij neit gezien? Want die waren wel goed. Je moet ook objectief blijven, hoe slecht het onder Weiler meestal ook was.
    En die negatieve berichten, van wie komen die, lijkt me toch eerder roddel. En ik herhaal, zijn degenen die wel spelen dan zo goed?
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4652
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:56
    Resultaat was goed tegen een slecht United. Maar zeggen dat we zó goed speelden dat vind ik ook niet. Was wel het beste dat we gezien hebben onder Weiler. Maar traditioneel doet Anderlecht het tegen grote ploegen wel goed. Dan krijgen ze zichzelf wel gemotiveerd.
    En nee ik zeg niet dat degenen die nu spelen zo goed zijn maar blijkbaar wel nog altijd beter als die twee anderen. Plus die positie is niet het grootste probleem
    Vind ik leuk
    SD +8736
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:56
    Carcela traint ook als hij zin heeft !
    Werd hij niet geraadpleegd bij de aanwerving ? Je doet je wrk maar half Hein.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Over en out? 'Vanhaezebrouck niet te spreken over twee zomertransfers'