De politie hield zelfs een wapen tegen het hoofd van de vrouw van Bayat

    "De politie hield zelfs een wapen tegen het hoofd van de vrouw van Bayat"

    woensdag 10 oktober 2018 om 18:17

    Jean-Philippe Mayence, de advocaat van Mogi Bayat, kon absoluut niet lachen met het machtsvertoon van de politie woensdagochtend. Volgens hem gingen ze er veel te fors in.

    Woensdagochtend viel het parket ten huize Bayat binnen om de voetbalmakelaar mee te nemen voor ondervraging. Dat ging naar verluidt met een stevig machtsvertoon. "Ze hielden zelfs een wapen tegen het hoofd van mevrouw Bayat", zei Mayence aan La Dernière Heure.

    "De politie viel bij zonsopgang binnen bij mijn cliënt. Alle agenten waren gewapend en droegen een kap. Ze beukten deuren in en zetten zelfs een wapen tegen het hoofd van mevrouw Bayat, allemaal voor de ogen van de kinderen. Alsof het om terroristen ging", aldus Mayence.

    Hij is dan ook niet tevreden met de manier waarop het gebeurde. "Ik begrijp dat er vroeg op de dag wordt ingegrepen bij zo’n gevallen. Maar mensen behandelen alsof ze een gevaar zijn voor de openbare veiligheid, was misschien niet nodig", besluit hij.

    Plaats een reactie

    Toca +33526
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:24
    Ze hadden 'terroriseert' het Belgische voetbal verkeerd begrepen.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14157
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:33
    De beschrijving van "een op hol geslagen clown" is ook verkeerd geïnterpreteerd door de agent in kwestie, die gisterenavond nog naar "The Dark Knight" heeft zitten kijken.
    Vind ik leuk
    SD +8737
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:25
    Mr. Mayence was dus aanwezig bij de inval; hij heeft alles gezien en gehoord, ook de eventuele scheldwoorden en/of bedreigingen van mevrouw !
    Vind ik leuk
    Genome +321
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:29
    Vermits het om de advocaat van Bayat gaat zal er vast en zeker al gesproken zijn tussen hem en zijn cliënt.
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5214
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:29
    Tuurlijk, hij lag onder het bed te wachten totdat Mogi het huis verliet om erna zijn 'handen vuil' te maken met de vrouw des huizes.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:31
    Jij was er bij blijkbaar...

    Eventuele....hype maken..

    Je moet journalist worden vij VP....

    Hypothetische opblaasactie....
    Vind ik leuk
    GILLEMANS +194
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:53
    Waar gaat het met het hedendaags voetbal toch naartoe?!
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1510
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:12
    Naar nergens vroeger was dat ook al hoor..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:59
    De affaire zheyung was ook slecht reklame voor het Belgisch voetbal. Maar de ontspoorde Chinees is nog altijd niet gevonden, een echte maffia.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:33
    Ja, en wat was madam bayat aant uitsteken waardoor de agent in kwestie "allegedly" zijn wapen moest trekken?

    Stond gewoon braafjes in de gang zeker? gtfo....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "De politie hield zelfs een wapen tegen het hoofd van de vrouw van Bayat"