Racing Genk krijgt bezoek van politie, boodschap voor ongeruste fans

    Racing Genk krijgt bezoek van politie, boodschap voor ongeruste fans

    woensdag 10 oktober 2018 om 17:15

    In het kader van het grootschalige onderzoek naar corruptie en matchfixing in het Belgische voetbal kreeg ook Racing Genk bezoek van de politie. Via de website komt het met een kort statement.

    Daarin staat vooral dat Racing Genk zich geen zorgen hoeft te maken. "Beste supporters. Vandaag kreeg onze club bezoek van de gerechtelijke politie. Het gaat om een onderzoek naar derden, dus niet naar KRC Genk zelf. Er is ook niemand van KRC Genk verhoord. De speurders kregen de volledige medewerking van de club en vroegen inzage in een aantal contracten en facturen."

    De Limburgers willen duidelijk dat zij zuiver op de graat zijn in deze zaak. "KRC Genk heeft niets te verbergen, en kijkt uit naar het verdere verloop van het onderzoek. Meer nieuws is er momenteel niet."

    Plaats een reactie

    Paars hart +189
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:21
    Tiens, waar zit onze genkenaar nu met zijn grote mond?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:25
    diarée en huilen, lijk een klein ukkie'tje nu! :-p
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1442
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:28
    Onzin, die zou in dit geval opnieuw mogen reageren. Er is geen onderzoek naar Genk.
    Vind ik leuk
    freejazz +638
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:42
    Toch maar wat voorzichtig zijn als paarse. Je weet nooit.
    Vind ik leuk
    Piet300 +6
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:53
    Idioot blijkbaar kan jij niet lezen
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +19
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:25
    Genk opdoeken en onderbrengen in Waterschei en Winterslag? Dan kan Waterschei zich zoals vanouds laten omkopen en Winterslag een beetje voortzwabberen in 1B?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 17:25]
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1398
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:53
    Ik weet niet of je het weet...ze zijn ook binnengevallen in jouw favoriete voetbaltempel...ben je misschien gefrustreerd nog van de match van afgelopen zondag...oh nee die heb je waarschijnlijk moeten missen wegens andere prioriteiten
    Vind ik leuk
    Piet300 +6
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:54
    Foei foei
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +19
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:26
    En meteen ook de kleuren wijzigen. Blauw-wit past niet in Limburg.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1442
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:30
    Jij hebt echt iets tegen Limburgers hé. Je blinkt in ieder geval uit in zielige commentaren.
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +19
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:45
    Tegen Limburgers heb ik helemaal niets. Ik heb gewoon heimwee naar het THOR van Lei Clijsters.
    Vind ik leuk
    freejazz +638
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:40
    Daar heb ik mijn hart ook aan verpand, het Thoriaan zijn laat me nooit meer los. Maar het valt op dat jij maar steeds ongefundeerd blijft kappen op Genk (en dus op heel veel Limburgers).
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1398
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:56
    Ik respecteer in principe de mening van elke redelijke medemens, maar deze is echt gestoord, die tikt niet richtig....dat soort rand figuren probeert het hier te verbrodden voor de anderen
    Vind ik leuk
    Cavalier1 +19